فال حافظ 5 تیر ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

باغ من چه نیازی به سرو و صنوبر خانه ام دارد؟

ای نازنین صنم دینی شدی خون ما از شیر مادر حلال تر است.

از آنجایی که نقش غم را می بینید، مستی را تشخیص دادیم و درمان را توصیه کردیم.

نتیجه تفال:

1- تو به این نیت بسیار علاقه مندی و گمان می کنی که در دنیا برتر و بهتر از او نیست، پس باید در این راه نهایت تلاش خود را بنمایی، حافظ در بیت 7 می فرماید: معشوق ازلی، در هر سخنی. زبان و کمال عشق هر عاشقی حکایتی است که به گونه ای ستایش می کند) پس این حرف حافظ را بشنو و هر که افتاد بدان. عشق به زودی از بین خواهد رفت

2- او فردی بسیار مهربان، دلسوز و دلسوز است، اما گاهی اوقات شما در مقابل برخی افراد دو شخصیت دارید، اما کمی وسواس دارید و خوشبختانه زندگی نسبتا خوبی دارید، بنابراین دیگران به شما حسادت می کنند، ترس بهترین راه است. . .

3- شما با یک فرد بسیار زیبا و جذاب در ارتباط هستید و عاشق او هستید اما نمی توانید آن را بیان کنید اما وقتی او متوجه نمی شود سعی می کنید سخنان او را به طعنه بیان کنید و او را گوشه گیر کنید بنابراین ریاکار و برهنه هستید و مشکل خود را صادقانه با او در میان بگذارید که به نفع شماست زیرا شک و تردید باعث درد و عذاب می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 59 حافظ

من از دوست شما امید عاطفی دارم

من مرتکب جنایت شدم و امیدوارم بخشیده شود

میدونم از جرم من فرار میکنی

با اینکه پریوش است، اما فرشته میزبان است.

اردیبهشت ماهی عزیز… همه گاهی در هر جنبه ای از زندگی اشتباه می کنند و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. درس گرفتن از اشتباهات مهم است. صادق باشید و از ریاکاری بپرهیزید. شما بسیار باهوش هستید، اما نمی دانید کجا و چگونه از استعداد خود استفاده کنید. یک دوست به شما کمک خواهد کرد؛ دست او را رد نکنید. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و از این غم و ناراحتی نجات خواهید یافت و در وضعیت خوبی قرار خواهید گرفت.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

ساقی به نوربده گفت: برای کام ما ارزشمند شده است.

از حُسن شراب همیشگی ما ای نادان روز اسرخ یار را دیدیم.

اینقدر جذابیت و دوست داشتن سهمی قدان ایدبه تاثیر صنوبر خرام ما بود.

نتیجه تفال:

1- قطعا به آرزوی خود می رسید و موفقیت در چند قدمی شماست پس سوره مبارکه جماعت را با معنی و آرامش بخوانید.

2- همه چیز در راستای خواسته های شما انجام می شود و جای نگرانی نخواهد بود، به چیزهایی که از آن آگاه نبودید آگاه می شوید، در زندگی موفق خواهید بود و مقام و مرتبه مادی و معنوی خواهید داشت. پدر و دوستان خوب

3- شما کسی یا چیزی را دوست دارید و در دنیای خیال و رویا با او راز و نیازی دارید، اما متاسفانه او از این عشق خبر ندارد، خوب است به او بفهمانید تا عشق شما را بشناسد. پاسخ قلبی

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 91

تو را به خدا می سپارم، دور از چشم

تو روح منی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پای زمین نگذارم

باور نکن که من دست تو را گرفته ام

قوس عزیز… شما منتظر کسی هستید که خیلی دوستش دارید. خوشحال باشید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و شما را در طول زندگی فراموش نخواهد کرد، اما حتی اگر به او فکر می کنید، نباید خودتان را در مقابل او کوچک کنید. صلوات یعنی عاشق اظهار محبت نکند و انواع سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز به درجات عشق برسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی شماره 100 حافظ

دی پیر آن را می فروشد، شایان ذکر است

گفت شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن

گفتم اسم و شرم تو را به باد می دهم

گفت قبول کن هر چی گفت بیا.

مرداد ماهی عزیز… همه چیز را با توکل به خدا شروع کن. در کاری که قصد انجام آن را دارید، چیز خوبی وجود دارد که به خیر شما منجر می شود. به پول، ثروت یا دارایی های دنیوی فکر نکنید، زیرا همه آنها را یکباره خواهید داشت. از انتقاد دیگران ناراحت نشوید و از آن برای بهبود کار خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 129 حافظ

اگر نه، غمگین باشیم

بگذار فاجعه بنیاد ما اتفاق بیفتد

در غیر این صورت ذهن به مستی می افتد و لنگر می شود.

کشتی چگونه می تواند از این ورطه فرار کند؟

شهریور ماهی عزیز… تو زندگی پر دردسری داشتی و حالا اتفاقی برایت افتاده که حتی با فکر هم نمی توانی آن را حل کنی. شما در تاریکی گیر کرده اید و نمی توانید هیچ امیدی برای خود تصور کنید. هر چقدر هم به مرگ فکر کنی فایده ای ندارد. امیدتان را از دست ندهید که رحمت خدا وضعیت شما را می بندد و حل مشکل شما مانند یک معجزه اتفاق می افتد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

اگر دم شما به باغ گل بخورد، در هر گلی خار خواهید داشت.

زکفر زلف در هر آپارتمان و هرج و مرج و بیماری در هر گوشه

برو ای بخت من چشم مست من به نیکی که در پی دارد به زهر شیرین بیداری تو

نتیجه تفال:

1- از بی وفایی و بد عهدی و فریب دادن مردم شکایت نکنید، زیرا همه دارای اخلاق یکنواخت و صحیح نیستند و اسرار درونی خود را که چیزی جز تزویر و تمسخر نیست به آنها نگویید. بگذارید مادر یا پدرتان در این زمینه به شما کمک کنند. در این هفته به یکی از مساجد مطهر بروید و نذر کنید که شفافیت فراوان پیدا کنید، قلب خود را اصلاح کنید و به خدا توکل کنید که موفق خواهید شد.

2- صمیمی، با گذشت، تندخو، عصبانی، با گذشت، خوش قلب، سخت کوش، دمدمی مزاج، آگاه به مسائل، خانواده دوست و دارای روحیه مصمم هستید.

3- به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که تاثیر خوبی در زندگی شما به جا می گذارد و جلسات مهمی در پیش دارید، اما مراقب حرف هایتان باشید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 381 حافظ

با اینکه ما نوکر شاهیم

پادشاهان مالک صبحگاهیم

گنج روی بازو و کیسه خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

آبان ماهی عزیز… با وجود گنج های فطری در وجودت، ثروت مادی چندانی نداری، اما بدان که وجدان پاکت به هر چیزی برتر است به شرطی که آن را نشان دهی. شما در کار خود بسیار سخت کوش هستید، در روابط دوستانه خود وفادار و نزدیک هستید. مراقب باشید از رفتار خوب، صداقت و دوستی خود سوء استفاده نکنید. زندگی زیبا و راحت در پیش رو دارید. از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را ناامید کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. دست از ریا و ریا بردارید. اگر به کسی بدهکار هستید، از شخص معروف بخواهید که بدهی را بازپرداخت کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

یا هلال چه موقعیتی دارد؟

در حالی که توهم ارتباط خوب است، من فریب خورده ام، پس این شکل خیالی چه نقشی دارد؟

دل رفت، خون دید، تن خسته شد، روح رفت

می گوید حتی اگر سیاه نامه دنیای ناامید را جست و جو کنم، کی می توانم از لطف لایزایی رهایی پیدا کنم؟

ساقی برایم لیوان بیاور و از خلوتم بیرون بیاور تا در گش و لاابالی بگردم.

نتیجه تفال:

1- شانس شما با خداوند متعال است و آینده بسیار روشنی در انتظار شماست، تا زمانی که به خدا اعتماد کنید و دست از تلاش بردارید، سعی کنید راز دلتان را کمتر برای همه بیان کنید، یعنی از خود محافظت کنید. همه راز هستند، اسرار خود را ندانید، زیرا همه نمی توانند همه چیز را بدانند.

2- به زودی با بزرگترها ملاقات مفیدی خواهید داشت که در زندگینامه پسر یا شوهر یا پدرتان تأثیر می گذارد و درگیر معامله ای سودآور می شوید که در نتیجه معامله برای هر دوی آنها مساعد خواهد بود. .

3- به زودی به یک سفر سیاحتی یا زیارتی می روید که تحول خاصی در زندگی شما و خانواده تان ایجاد می کند تا از این سفر خاطره و درس معنوی بگیرید.

4- از انجام کارهای نیک خرسند می شوی، پس این اخلاق نیکو را از دست نده، همه را مانند باران دوست بدار، زیرا خداوند همان کسی است که پدران و برادرانت به خاطر او به بند کشیده شده اند و کارهای نیکی را که انجام داده اند به خاطر داشته باش. به جدول حسابداری آورده خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 421

به خانه مغان رفت و آب نوشید

پیرمرد می نشیند و به شیخ و شب دعا می کند

سوبوکشان کاملاً برده اوست

اما چون سرش را رها کرد، چتر روی ابر افتاد

دی ماهی عزیز… خوشبختی و بهروزی در انتظار توست به شرطی که غفلت نکنی، از لحظه های زندگی استفاده کنی و عاقلانه تصمیم بگیری. با بزرگان خردمند مشورت کنید و عجولانه تصمیم نگیرید. به خدا اعتماد کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

خوش اومدی گل وزان بهتر نیست چیزی جز ساغر تو دستت باشه

زمان هوشدلی سالک و سالکی که همیشه در صدف جواهر نیست

نوازش و غذا خوردن در گلستان که تا یک هفته دیگر گلی نیست

آیا جام طلا هدر رفت؟

نتیجه تفال:

1- با پا به دیدار اعلیحضرت آمد، آزار دادن با سخنان غیر ضروری شرم آور است، پس به خاطر داشته باشید که اوضاع بسیار ظریف است و زمان زیادی برای اجرای این نیت نیست، زیرا مخالفی وجود نخواهد داشت. بدون شما می توان انتظار داشت، بنابراین برای موفقیت، سرعت خود را با اشتیاق ترکیب کنید.

2- خواجه در بیت دوم و دهم به صورت شفاهی بیان می کند: (زمان شادی را حفظ کنید و بدانید که گنج همیشه در صدف نیست) در مورد این دو معنا حدیث مفصل بخوانید.

3- در این هفته خوابی می بینید که تعبیر به سعادت و خوشبختی می شود. چرا به عهد خود وفا نمی کنید و چرا این هفته همه را ناراحت می کنید؟ شما باید قدر خود را بدانید و بر اعصاب خود مسلط باشید زیرا افراد حسود در زندگی شما پنهان شده اند و شما زندگی بسیار زیبایی دارید اما متاسفانه ارزش واقعی آن را نمی دانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 481

این را گوش کنید تا خود را از غم نجات دهید

به خونخوار غذا ندهید

شما در نهایت یک گلدان گران قیمت خواهید داشت

حالا به سبو فکر کنید که پر از باد خواهد شد

اسفند ماهی عزیز… چرا برای کاری که نه به عهده شماست و نه رزق و روزی شما، جسارت می کنید و به خود فشار می آورید؟ برای جلوگیری از غم و اندوه، به آنچه در زندگی دارید راضی باشید. به خدا توکل کن و او خودش را برای مصالح دنیوی دنیا مزاحم نمی کند. این را بدانید که اگر می خواهید به جایگاهی برسید ابتدا باید آماده باشید و بدون آمادگی لازم به جایی نمی رسید پس با توجه به توانایی و توان خود برای تعیین اهداف زندگی خود تصمیم بگیرید. برای رسیدن به هر چیزی، ابتدا وجدان خود را از نفرت و عدم اطمینان پاک کنید، به خدا اعتماد کنید و سپس آن مسیر را طی کنید. نتیجه کارتان را به خدا بسپارید چون شانس شما زیاد است.