فال حافظ 6 تیر ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ فردا برای متولدین فروردین

پیک خوش آمدی از دوستت به من پیام بده تا جانم را فدای نام دوستم کنم.

همیشه مثل بلبل در قفس طوطی است، من عاشق شکر و بادام هستم.

شیار او دام است، بذرش دام است. من هم در دام دوستم افتادم.

نتیجه تفال:

1- اگر می خواهید با او صحبت کنید یا پیامی از او بشنوید، بدانید که به زودی پیامی از سوی او خواهد آمد که شما را به آرامش برساند.

2- خواجه در بیت هفتم می گوید مراد من پیوند با معشوق است، اما قصد کنعان فراق و هجرت است پس هر چه او بخواهد انجام می دهم. حدیث مفصل را بخوانید.

3- اگر چه نسبت به کسی وفادار و ارادتمند هستی و آنقدر که به دوستان و آشنایان فکر می کنی به فکر خودت نیستی، می دانی که ایثار کار بزرگترهاست، اما برای همه و همه جا جایز نیست. چون بعضی ها ارزش قائل هستند و حقیقت را نمی دانند و فکر می کنند که این یک نوع وظیفه است و آنچه شما رنج می برید دقیقا همین است.

فال فردای حافظ برای متولدین اردیبهشت

صحرام حاتف به دولت می گویی این در طولانی نیست

یک جرعه از فنجان ما بنوشید که انگار از دو دنیا پر شده است

این کلندر خواهد بود که بر دروازه میکده می ایستد و آن را به افسر شاهنشاهی می دهد

نتیجه تفال:

1- حجه در آیات 7-8-9 می فرماید: (ای دل اگر تو را در راه خدا به عالم هلاکت برسانند بر همه جهان حکومت می کنی) (تو درویش و عاشق نیستی لاف می زنی. از مجرد بودن، تو مسند وزارتت هستی، حجه جلال) الدین توران شاه واعظ شاه شجاعی (ای حافظ ای که هوس های نادرست در دل می پرورانی، پس از گفتار خود خجالت بکش، کار نیکت برای چیست؟ بهشت را به عنوان ثواب می خواهی) خودت را تعبیر کن، ممکن است این نیتت برای تو خوش باشد، زیرا به زودی محقق می شود و نیازی به نگرانی نیست.

2- همه شما را دوست دارند و از اخلاق حسنه و احسان شما می گویند، چون در هر جلسه و جلسه ای سرشار از لذت و برجسته هستید و جلب توجه می کنید، خدا را شکر کنید و صدقه را فراموش نکنید.

3- یکی از اقوام نزدیک شما که فرد بسیار محترمی است نیاز فوری به کمک شما و خانواده دارد.

فال حافظ فردا برای متولدین خرداد

بلبل یک گلبرگ رنگارنگ در منقار داشت و درونش یک برگ زیبا و فریاد بود.

همین طور گفتم این چه ناله و جیغ است *** گفت عاشقانه در این کار عمل می کند.

نظر: با یک سند پول زیادی به دست خواهید آورد. در وقت نماز همیشه دعا کنید که ذلیل نشوید. در هر شرایطی، همیشه مورد احترام و دوست داشتن خواهید بود. سرنوشت شما به گونه ای رقم خورده است که تا ناراحت نشوید نمی توانید به هدف خود برسید. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ات دوباره شاد می شود.

فال فردای حافظ برای متولدین تیرماه

کار خوب کجا، کار بد کجا *** تفاوت کجا و تا کجا را ببینید

دلم در صومعه است و ردای سالوس کجا***

نظر: توقع زیادی از روز دارید و مرتب شکایت می کنید. زیاد شکایت نکن چیزهایی برای شما اتفاق می افتد تا شما را امتحان کنند. گرفتار غم دنیا نشو، اینها همه خواست خداست، پس از روزهای خوب زندگیت نهایت استفاده را ببر، از آنها لذت ببر و قدر نعمت های الهی را بدان.

فال حافظ فردا برای متولدین مرداد

باغ من چقدر به سرو و صنوبر نیاز دارد؟

ای بچه نازنین کدوم دین رو قبول کردی؟*** خون ما از شیر مادر حلال تر است

نظر: جایی برای رفتن ندارید. احساس می کنید همه درها به روی شما بسته است و جهان از هر طرف خشم شما را نشان می دهد. به جای کمک به دیگران، شما را مسخره می کنند و مدام از شما انتقاد می کنند. پس اسرار درونی خود را فاش نکنید. امید هست. شما تا روز قیامت با دنیا در جنگ هستید.

فال فردا برای حافظ متولد شهریور

بیا صوفی، شیشه آینه ای زلال است تا به پاکی صورتت نگاه کنی

عمیق ترین راز صوفی عالی رتبه در دسترس نیست

شکارچی نباش تله را باز نکن چون باد همیشه در دست توست تا تله را بردارد

نتیجه تفال:

1- معذرت خواهی، به دیدن پاهای صورتی شفاف و ناب در آینه شیشه عجله کن تا بدانی چه نگین درخشانی است که قدرش را ندانی و با ناشنیده بودن آن را بی ارزش کنی. در سرای کلمات نیز نگین ارزشمندی وجود دارد.

2- دلی به روشنی آینه، پاکی چون آب زلال داری، اما کمی جاه طلبی و به اصطلاح، پرهای فرشت را بیشتر دراز می کنی و آدم ریسک پذیری هستی که معمولا در این عمل موفق هستید. اگر نمی خواهید با شکست همراه شوید، مراقب باشید و همیشه به خدا اعتماد کنید.

3- راه حل مشکلات خود را به کسی بدهید که اولاً شما را خیلی دوست دارد و ثانیاً شما را به درستی راهنمایی می کند.

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین مهر

صبا از خانه کنعان، انتقال وزیر به آشیک بیدل به تعویق افتاد، اخبار تاخیری

زیرا شکوفه تو مانند گل نسیم است و نمازت در سحر به تأخیر می افتد

من از دوران نوجوانی رقیب عشقی او بودم، زمانی که همه نظرات محفوظ بود.

نتیجه تفال:

1- دنیا زیباتر از آن است که اعلیحضرت تصور می‌کردند، هر چند سختی‌ها و دردها را متحمل شده‌اید، در نهایت به برکت صبر شما، پیروزی فرا خواهد رسید، زیرا شما فردی هستید که خیر مردم را می‌خواهید.

2- دنیا با اینکه موقّت است، خیر و نیکی در آنجا باقی می ماند. افراد پاک دل مثل شما همیشه موفق می شوند. اگر این موفقیت با رنج به دست آید، صداقت خود را در کار و سرعت عمل خود را از دست خواهید داد. برای شکست دادن رقبای خود

3- حجه در ابیات 1-2-4 (ای باد سبا، معبر خانه عاشق را مزاحم مکن و خبر آن را به معشوق بیچاره برسان) بلبل سحر را دوست دارد، او را مزاحم مکن (اکنون) لبهای شیرینش در بهار قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و آب نبات طوطی را مزاحم نکن) نظر بده

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین آبان ماه

ای حسن ازرویی نور ماه ظاهرت زیباست به لطف حلال همسرت.

چه کسی این هدف را خواهد داد یا خدا همدست ذهن آشفته شما و همه شما خواهد بود؟

دور از خاک و خون دامن چو از من بگذر و مردم زیادی کشته شدند ای مولای ما

نتیجه تفال:

1- با عجله اسرار خود را فاش می کنید که به درد شما نمی خورد، اما این نیت قطعا با کمی دوراندیشی و صبر محقق می شود.

2- آنقدر عاشق این موضوع هستید که عقل و اقتدار خود را از دست داده اید و می دانید که راه بسیار کوتاهی تا موفقیت وجود دارد.

3- به زودی علامت زودیاک شما بیدار می شود و درخت بخت شما پر از گل های زیبای زندگی می شود که دیگران را نسبت به شما حسادت می کند.

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۸۳ حافظ

سحر خبر خوش به گوشم رسید

که در اطراف شاه شجاع است، شجاعانه بنوشید

مردم نظر کنار رفتند

هزاران کلمه در دهان و لب خاموش

آذر ماهی عزیز… دوران سختی گذشته و حالا وقت آن رسیده که با آرامش بیشتری به زندگی خود بپردازید. برای رسیدن به هدف خود بی پروا و نترس باشید. نفاق و ریا را کنار بگذارید، زیرا بدون صداقت و پاکی نمی توانید به نتیجه برسید. به کاری که انجام می دهید شک نکنید. ناامید نشوید زیرا در نهایت به خواسته قلبی خود خواهید رسید. اگر به دنبال رستگاری و موفقیت در زندگی هستید، میانه رو باشید. همه چیز به دست شخص دیگری انجام می شود، درگیر چیزهایی که به شما مربوط نیست، نشوید.

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین آذرماه

آن که محرم دل است در مسجد الحرام می ماند و آن که نداند در انکار می ماند.

اگر از حجاب بیرون آمد دل ما را ملامت نکن، خدای پیر را شکر که در حجاب ماند.

صوفیان و زیبایی‌ها نمی‌خواستند همه لباس‌های دلقک‌های ما در خانه بماند.

مردم شنل مست مردند، گذشته حکایت ماست که در هر گوشه بازار خواهد ماند

نتیجه تفال:

1- ویژگی های جنابعالی پویا، پرتلاش، صمیمی، خانواده دوست، پول جمع کن، مادی گرا، کمک کننده، پرحرف، کسب و کار، وسواس، پیله ور، با استعداد، آگاه، دانا، صبور، خوش تیپ، خوش لباس، عطر دوست است. .

2- خواجه به ترتیب در آیات 4-5-6 گفته است (به جز ما، همه مست مردند، اما در مورد آنها چیزی بگوییم، فوراً از خاطره پاک شدند و فراموش شدند، اما ما اصرار داریم که داستان ما در هر چیزی پیدا شود. بازار و کوچه این زبانها (لباسی از زهد داشتم که بر سر عیبهایم می پوشیدم، اما آن را هم به گرو باد و مزد رامشگر و خودپرستی می کردم. نسل مسیحی جا ماندند و من را رسوا کردند.) دوستی چون کریستال گرفت، در ایام فراق و هجرت به اشک تبدیل شد، در چشمان ما به خون کثیف تبدیل شد (تعبیر خودتان)

3- جناب عالی نشان دادید که در دام این نیّت افتاده اید، در حالی که تهیه و کار این نیّت باید در همه جهات تحقیق و اجرا شود، سپس عملی شود، با اذن خدا ولی نیاز هست. زمان.

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 354 حافظ

هزاران سوراخ در دین من ایجاد کردی و مژه هایم را سیاه کردی

بگذار هزاران درد را از چشمان بیمارت پاک کنم

ای دوست عزیز دوستت را فراموش کردی

هرگز فراموشت نمی کنم؟

بهمن ماهی عزیز… عشق و محبت و وفاداری را سرلوحه همه اعمالت قرار می دهی اما احساس می کنی دوستت فراموشت کرده است. نگران نباش چون خدا عاشقان صادق می خواهد. تحمل فراز و نشیب های دنیا و سختی های زندگی در برابر عزت والای عشق آسان است. مشورت با بزرگان و کارشناسان راه حلی برای جلوگیری از آسیب دیدن است. صحبت های آنها را فراموش نکنید و از تجربیات آنها برای رسیدن به شادی استفاده کنید. به جمع آوری ثروت فکر نکنید. عشق و محبت بالاترین سرمایه زندگی است.

فال روزانه حافظ فردا برای متولدین اسفند

غزل شماره 371 حافظ

درس سحر را در بار دادیم

ثمره دعا را در مسیر زندگی قرار دادیم

صد زاهد عاقل خرمن را آتش زدند

این گرما را به دل دیوانه می دهیم

اسفند ماهی عزیز… تو در راه رسیدن به هدفت از خیلی چیزها دست کشیدی و سختی این راه را برایت آسان کردی. اما تو فکر می کنی که تلاشت بیهوده است، اما می دانی که تازه در ابتدای راه زندگی هستی و به مراحل عالی کمال نرسیده ای، پس صبر کن و آهسته و پیوسته قدم بردار تا اوضاع بدتر نشود. . هلاک می شود و اندوه به دلش راه نمی یابد. مردم آنقدر که شما فکر می کنید بزرگ نیستند. مراقب برخی از دوستان خود باشید که گرگ هایی در لباس میش هستند. می خواهند بنیان تو را خراب کنند، دل و دینت را بگیرند و به هدفت برسانند، پس عاقل باش و از منافقان دوری کن. هرگز به کمتر قانع نشو و هر آنچه را که تصور می کنی از خدا بخواه.