لاک ناخن یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی است که اگر در انتخاب رنگ لاک دقت کنید، زیبایی دستان شما را بیشتر می کند. انتخاب رنگ مناسب لاک می تواند به شما کمک کند استایلی زیباتر و دست های جذاب تری داشته باشید. برخی از لاک ها رنگ پوست شما را تیره تر یا بسیار کدر نشان می دهند. بنابراین لازم است بدانید کدام رنگ لاک برای پوست شما مناسب است. با ما همراه باشید تا رنگ لاک مناسب پوستتان را به شما معرفی کنیم.

  1. رنگ لاک ناخن برای پوست سبز مناسب است

رنگ پوست سبز در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد. بنابراین می تواند با رنگ هایی با ته رنگ گرم سازگار باشد. رنگ هایی مانند طلایی، زرد، نقره ای، آبی کم رنگ و هلویی به خوبی به این رنگ پوست می آیند. اما رنگ هایی مانند آبی سرمه ای، بنفش تیره یا قرمز جیغ برای این دسته از افراد مناسب نیستند.

  1. رنگ پوست روشن

رنگ پوست روشن که عموما به عنوان رنگ پوست سرد در نظر گرفته می شود، نیاز به رنگ هایی دارد که به آن رنگ و درخشندگی بیشتری بدهد. برای این منظور بهتر است رنگ های پاستلی صورتی یا آبی را انتخاب کنید. با این حال، از رنگ هایی که بیش از حد با پوست تضاد دارند خودداری کنید. لاک های پاستلی و برهنه برای این نوع رنگ پوست بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، رنگ های خاکستری و خاکستری از رنگ های خنثی مناسب برای همه رنگ های پوست در نظر گرفته می شوند. اگر می خواهید از لاک قرمز استفاده کنید، رنگ قرمز را با تم آبی انتخاب کنید زیرا قرمز به تنهایی گرم است و می تواند روی پوست شما تاثیر منفی بگذارد.

  1. رنگ لاک برای پوست سفید

خانم های سفید پوست می توانند رنگ های مختلفی را انتخاب کنند. زیرا این رنگ پوست می تواند با بسیاری از لاک های ناخن مطابقت داشته باشد، اما رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، آبی روشن و بیشتر رنگ های سرد می توانند انتخاب خوبی برای این رنگ پوست باشند.

  1. رنگ لهستانی برای چرم گندم

این رنگ پوست با برخی از رنگ ها نیز تاثیر زیادی دارد. رنگ های مشکی و شکلاتی برای ناخن های افرادی که پوست گندمی دارند بسیار زیبا هستند، بهتر است از رنگ های کم رنگ مانند صورتی بسیار ملایم استفاده نکنید.

  1. رنگ لاک مناسب پوست های تیره

برای انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب برای پوست های تیره باید رنگ های تیره را در نظر بگیرید. رنگ هایی مانند سبز تیره، قرمز تیره یا مایل به قرمز، قهوه ای روشن و رنگ های دهه 90 مختص پوست شما هستند. اما رنگ های بسیار روشن و سرد مانند آبی کم رنگ و صورتی، سفید، نارنجی یا نقره ای و صدفی برای رنگ پوست شما مناسب نیستند. این رنگ های لاک ناخن باعث تیره شدن پوست دست ها می شوند و روی دست های شما ظاهری زیبا ندارند.