لیست نفرت انگیزترین غذاهای جهان

مقدار بامیه تازه: 500 گرم

شاید در نگاه اول دیدن این عنوان عجیب به نظر برسد، اما جالب است بدانید لیستی از صدها نفرت انگیزترین غذا منتشر شده است و دیدن نام برخی غذاها در این لیست کمی تعجب آور است. . تلاش شده است تا تمامی شورشیان صنایع غذایی در این فهرست گنجانده شوند. در زیر بخشی از این لیست و دلیل نفرت اطرافیان را برای شما آماده کرده ایم.

این لیست چگونه تهیه شد؟

لیستی که در زیر مشاهده می کنید توسط تعداد زیادی از کاربران بین المللی انتخاب شده است و می توانید درصد دقت قابل قبولی را انتظار داشته باشید. با این حال، محققان اعلام می کنند که این لیست نظر قطعی در مورد طعم این غذاها نیست و تنها برای برانگیختن علاقه و کنجکاوی مردم نسبت به غذاهایی که امتحان نکرده اند ایجاد شده است.

لیست نفرت انگیزترین غذاهای جهان

ما لیستی از بدترین غذاها را برای شما آماده کرده ایم. خواندن برخی از غذاهای این لیست ممکن است خوشایند نباشد، پس مراقب باشید و آماده باشید تا با نفرت انگیزترین غذاها آشنا شوید 🙂

خورش بامیه غذای لزجی است که کمتر کسی آن را دوست دارد.

کاسه بامیه خودمان با 2.5 امتیاز در جایگاه بیست و دوم این فهرست طولانی قرار دارد. همانطور که می دانید این خورش ترجیحا از ترکیب گوشت گوسفند، بامیه و سایر مواد سنتی خورش ایرانی تهیه می شود که شاید برای ما ایرانی ها عجیب به نظر نرسد اما به نظر می رسد دنیا نگاه دیگری دارد و از این غذا استقبال نمی کند. بامیه کاملاً جوشانده می شود. البته در ایران خیلی کم هستند کسانی که با شنیدن نام خورش بامیه گرسنه می شوند. در انتخابتو موضوع طرز تهیه بامیه با گوشت را برای شما آماده کرده ایم، طرز تهیه این دیگ کم طرفدار.

قابلمه بامیه

روایت عجیب ترین چیز دنیاست

چه چیزی بهتر از بادام قندی؟ با کمال تعجب، این نقل قول را در رتبه نهم فهرست نفرت انگیزترین غذاهای جهان خواهید یافت. این غذای لذیذ که ما در جشن های عروسی و جشن های خود از آن استفاده می کنیم، به عنوان یک غذای خطرناک و مضر در دنیا مورد ارزیابی قرار گرفت و در رتبه نهم قرار گرفت. Pladillas نوعی نام مستعار است که در اسپانیا استفاده می شود و شما این نام را در چنین لیست هایی خواهید یافت.

سر اردک، اسم خوبی هم نیست

برنده بعدی چینی برنده چینی است که در رده 65 این لیست قرار گرفته است. سر اردک بیشتر در شهرهای ووهان و شانگهای چین استفاده می شود و تهیه آن به سادگی نامش است. سر اردک را کباب می کنند و می خورند. برخی این غذا را مانند بال های سرخ شده خوشمزه توصیف می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را عجیب ترین وعده غذایی زندگی خود توصیف می کنند.

سر اردک

حتی تصور سوپ توت فرنگی هم ترسناک است

در رقابت با خورش بامیه برای کسب مقام بیست و دوم، این یک سوپ عجیب و غریب لهستانی است. توت فرنگی پخته و پوره شده به همراه رشته فرنگی و نعنای تازه از مواد اصلی این سوپ میوه ای است. شاید برخی از شما بخواهید این غذا را امتحان کنید، اما به یاد داشته باشید که بیست و دومین وعده غذایی خوشمزه را خواهید خورد.

سوپ توت فرنگی

سلاماهووه، نامی عجیب اما بد

گول اسم قلم را نخورید، چیزی شبیه به ماست. دهمین لیست این غذای نروژی است که با پختن کله گوسفند در مخلوط سرکه، نمک و شکر به مدت 48 ساعت تهیه می شود. حدس زدن اینکه Kallepache احتمالاً در بدترین لیست رتبه بالایی خواهد داشت سخت نیست.

خدا حافظ

برگر لوتر، چرب ترین و ناسالم ترین برگر

پنجمین و ناسالم ترین چیزبرگر دنیا. یک چیزبرگر چرب را تصور کنید که به جای نان از دو نان شیرین و چرب استفاده می کند. مطمئناً از این ناسالم تر نمی شود. شایعات حاکی از آن است که این اختراع عجیب در یک کافه در گرجستان به دلیل کمبود نان ایجاد شده است و در حال حاضر در بین پنج بدترین لیست قرار دارد.

برگر 100٪ بره پمینا - 500 گرم
33%

۲۴۹,۰۰۰

190000 به مرد

از لوتربرگ

فاسیخ، شاه ماهی خاکستری دودی

نمک و شاه ماهی خاکستری خشک، شما سومین حالت بد را دارید. فصیح یکی از غذاهای قدیمی و سنتی مردم مصر در مراسم شمعون نسیم است. از آنجایی که فصیح اگر خوب تهیه نشود باعث بیماری و مسمومیت می شود، کارشناسان این غذا را با نام فساهانی تهیه می کنند.

آن را سرد، پوسته اما نه با برگ مو

مواد پر شده را در شربت گوشت گوسفند بپیچید و بپزید. یکی دیگر از بدترین غذاهای ایرانی را آماده خواهید کرد. دلمه سیرابی یا سوگدو، گویش محلی مردم خرم آباد، یکی از آن غذاهای عجیب ایرانی است که در این فهرست خالی به چشم می خورد.

خربزه عجیب ترین چیزی است که تا به حال خورده اید

خربزه های معروف مردم خراسان آنها را وادار به ایده پردازی و تهیه غذا کردند. غذایی که می توانستند با تخمه خربزه درست کنند اشکنه معروف بود. دانه های خربزه را پختند و صاف کردند تا آب میوه خالص به دست آید و با آن این آشچینه را درست کردند.

واویشکا، دل و روده گوسفند لال

مردم استان گیلان در زمان جنگ جهانی دوم به پختن روده و دل و جگر گوسفند پرداختند و واویشکا را به ارث بردند. جگر خوردن در ایران و به طور کلی خاورمیانه ممکن است طبیعی به نظر برسد، اما چه رسد به ترکیب آن با روده و قلب در این غذا، برای بقیه دنیا چندان جذاب و عادی نیست.

خورش کرفس، خوشمزه ترین و زننده ترین غذای دنیا

بی انصافی است که در مورد ناخوشایندترین آنها بپرسیم و نام کرفس را نبینیم. خورش کرفس در ایران طرفداران زیادی ندارد و همیشه از آن به عنوان یکی از منزجر کننده ترین غذاهای ایرانی یاد می شود. حالا تصور کنید دنیا در مورد غذاهایی که ما از آنها متنفریم چه فکری می کند. در انتخابتو طرز تهیه این خورش را برای کسانی که حتی کمی دوست دارند قرار داده ایم. بخوانش

مقدار کرفس سرد و تازه سرخ شده 650 گرم است

خورش کرفس

بن سالاد، مغز در سالاد

یازدهمین غذای لیست با 2.3 امتیاز این سالاد ترکی است. شاید در نگاه اول سالاد چیزی نباشد که بتوان آن را در لیست بدترین غذاها قرار داد، اما ماده اصلی این سالاد مغز است. مغز را با آب و نمک می جوشانند، تکه های آن را روی گوجه فرنگی، کاهو و سایر مواد سالاد می ریزند و در نهایت با روغن زیتون سرو می کنند.

گوشت گاو ژله ای، مکعب های عجیب و غریب

شب قبل از کریسمس، سوئدی‌ها گوشت گوساله را در آبگوشت می‌پزند و در نهایت آن را با ژلاتین لعاب می‌کنند و مکعب می‌کنند، به اندازه‌ای که آن را در رتبه بیست و چهارم بدترین لیست قرار می‌دهند.

نشانه شیرین، جذاب و ناخوشایند

هشتادمین برنده این لیست از چین است. کوکی‌های سفت و بی‌طعم که فقط برای کاغذ پنهان شده در داخل آن استفاده می‌شوند، ثروت‌های دسری هستند که بسیاری آن را یکی از منزجرکننده‌ترین غذاها می‌دانند.

کوکی ثروت

لیست سایر غذاهای خوشمزه دنیا

برخی از غذاها اصلا نیازی به توضیح ندارند و ما در اینجا فقط نام آنها را ذکر کرده ایم، اگر می خواهید درباره برخی از آنها تحقیق کنید، از غذاها دوری کنید.

  • هاکارل (گوشت شور کوسه)
  • کیک پاستا اسرائیلی
  • پوسته مارماهی
  • پودینگ خون
  • پینگ (عنکبوت سرخ شده)
  • Stegte sild (مارماهی ترشی)

حرف آخر این است
غذاهایی که به شما معرفی کردیم طبق نظر مردم در بدترین لیست های غذایی منتشر شده قرار داشتند و همانطور که قبلا هم اشاره کردیم نمی توان با توجه به این لیست یک غذا را 100 درصد خوب یا بد در نظر گرفت. خوب و بد بودن یک غذا با ذائقه، فرهنگ و ذائقه افراد مشخص می شود و کنجکاوی شما ممکن است شما را به بدترین لیست ها برساند.

منابع:

tatatlas.com

زمین.اخبار

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا