ماجراجویی در میان درختان ردوود و Kings Canyon / سفر به سرزمین غول های سبز

ماجراجویی در میان درختان ردوود و Kings Canyon سفر

انتخابتو از کجارو در قلب کالیفرنیا جایی که طبیعت بکر و دست نخورده ظاهری منحصر به فرد دارد، پارک های ملی سکویا و کینگز کانیون عاشقان طبیعت و ماجراجویی منتظرند. به نظر می رسد این مجموعه از پارک های ملی دنیای دیگری را نشان می دهد. درختان سرخ چوب، غول های سر به فلک کشیده، آنها مسئول حفاظت از این سرزمین باستانی هستند.

سفر به اعماق تاریخ:

وقتی وارد پارک ملی سکویا می شوید، احساس می کنید به گذشته سفر کرده اید. تاریخچه این پارک به هزاران سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و درختان سرخ چوب گواه گذر زمان و تکامل جهان هستند. درخت جنرال شرمن، بلندترین و قدیمی ترین درخت سکویا در جهان، دارای شکوه و عظمت بی نظیری است که ارتفاع آن تقریباً 85 متر و قطر آن 11 متر است. درخت ژنرال گرانت با قدمت تقریبی 1650 سال و اندازه گیج کننده اش دومین غول این سرزمین های باستانی به حساب می آید.

تنوع بی نظیر در دل طبیعت:

علاوه بر این غول های سبز، پارک های ملی سکویا و کینگز کانیون دارای گنجینه های طبیعی بکر و متنوعی هستند. کوه‌های عظیم، دره‌های عمیق، غارهای بی‌پایان، آبشارها و رودخانه‌های بی‌نظیر، تونل‌های درختی بیشمار و مناظر خیره‌کننده، هر قدم از این سفر را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌کنند.

امکانات برای یک سفر راحت:

علاقه مندان به طبیعت گردی و ماجراجویی می توانند از فرصت های مختلف در پارک های ملی سکویا و کینگز کانیون بهره مند شوند. موزه ها، مراکز اطلاعاتی، اقامتگاه ها و هتل های متعدد، رستوران ها و غرفه های غذا و همچنین مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، برنامه های سرگرمی و آموزشی سفری فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم می کند.

نقاشی های باشکوه مجموعه این پارک ملی گواه زیبایی بی نظیر آن است. سفر به این سرزمین های باستانی تجربه ای فراموش نشدنی از قدرت و عظمت طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد.

ماجراجویی در میان درختان ردوود و Kings Canyon / سفر به سرزمین غول های سبز

نکاتی برای سفر به پارک های ملی سکویا و کینگز کانیون:

  • بهترین زمان سفر: فصل بهار و پاییز
  • نحوه دسترسی: این پارک ها در ایالت کالیفرنیا قرار دارند و می توان با ماشین، اتوبوس یا تورهای توریستی به آنها رسید.
  • مسکن: هتل ها و کمپ های زیادی در داخل پارک ها وجود دارد که مسافران می توانند در آنها اقامت کنند.
  • نکات مهم: همراه داشتن کفش و لباس مناسب، ضد آفتاب، کلاه و بطری آب در طول سفر الزامی است.
  • نظرات: برای حفاظت از این میراث ارزشمند طبیعی، از ریختن زباله، افروختن آتش و هر گونه اقدامی که به محیط زیست آسیب می زند خودداری کنید.

به گزارش سلامنو