ماجرای عجیب امامزاده ای با آب معدنی فراوان

ماجرای عجیب امامزاده ای با آب معدنی فراوان

افرادی که به تورهای دوچرخه و موتور سیکلت در Trans-Himalayans، رشته کوهی که به موازات رشته کوه اصلی هیمالیا در چین امتداد دارد و از گات های پیچ در پیچ عبور می کند، اغلب از دیدن انبوهی از بطری های پلاستیکی آب در اطراف یک مکان شگفت زده می شوند. به نظر می رسد یک معبد یا مقبره شگفت انگیز است. برخی از این افراد این وضعیت را ناشی از آلودگی ناشی از افزایش روزافزون گردشگران به این منطقه می دانند. اما این وضعیت توضیح جالب‌تری از این ندارد.

به گزارش آنلاین، بسیاری از افرادی که قصد عبور از مسیر گاتا را دارند این بطری های آب را برای سیراب کردن روح تشنه معبد یا زیارتگاه گاتا عرضه می کنند. ده ها سال پیش مردی از سرما و تشنگی در اینجا مرد و مردم محلی معتقدند روح تشنه اش در این جاده سرگردان است. برخی بر این باورند که اگر بدون گذاشتن بطری آب از این منطقه عبور کنند و روحیه مرد را بر هم بزنند، برای سفرشان در این جاده پر پیچ و خم بدشانسی خواهد آورد.

(تصاویر) ماجرای عجیب قبری که آب معدنی فراوانی در آن وجود دارد

در واقع، در سال 1999، یک راننده کامیون و دستیارش در زمستان برفی جاده گاتا گیر افتادند، وقتی راننده برای کمک به روستاهای اطراف رفت، طوفان برف شدیدتر شد و او نتوانست به آنجا برگردد منطقه برای مدتی سه روز راننده و چند نفر برای نجات کامیون از برف به جاده گاتا آمدند و متوجه شدند که کمک راننده از تشنگی و سرما مرده است. از آن لحظه به بعد، اهالی محل گهگاه صدای گریه کسی که آب می خواهد می شنوند و او را در مه می بینند. اما به محض اینکه می خواهند به او آب بدهند، ناپدید می شود. به همین دلیل این زیارتگاه موقت را در جاده گاتا، در نقطه ای که مرد مرده است، می سازند و به این ترتیب به تشنه آب می دهند تا سفرشان در این جاده بی خطر باشد.