ماجرای پیوستن ساعد سهیلی به باند جنایتکار

ماجرای پیوستن ساعد سهیلی به باند جنایتکار

مهسا بهادری: سینمای ایران که از ابتدای مردادماه فعالیت نسبتا قوی خود را آغاز کرد، در تیرماه به دلیل تعطیلی های متعدد نتوانست مانند ماه های گذشته رکوردهای زیادی را بشکند و با اکران 20 فیلم پرفروش و پنج روزه بار دیگر رکورد شکست. استراحت برای فیلم های کمدی

گیشه سینما از اول تا 30 تیرماه با یک میلیون و 988 هزار بیننده صد و پانزده میلیارد تومان گردش مالی داشت و در این بین فیلم هایی چون «یادگار جنوب» با بازی الناز شاکردوست و وحید رهبانی اکران شد. توانست در ژانر خود موفق باشد.

در ۴۸ ساعت گذشته دو فیلم «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «پارتی پول» به کارگردانی سعید سهیلی و «۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری اکران شدند. «مصاب شیرین 2» با بازی زهرا و مرحوم رضا داوود نژاد داستان دختری را روایت می کند که برای تولد 18 سالگی پدر و مادرش را به مکانی غیرعادی دعوت می کند. برای رسیدن به آنجا، والدین سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند. آنها در این سفر زندگی گذشته خود را مرور می کنند. در این مدت با 520 تماس به فروش 40 میلیون دستگاه دست یافت.

فیلم سینمایی «ساعت 6 صبح» با بازی سمیرا حسن پور، تینو صالحی، مونا فرجاد و مهران مدیری ابتدا متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که نتوانست به این جایگاه برسد. این فیلم روایت یک مهمانی شبانه با ورود نیروهای امنیتی است. آنچه تاکنون منتشر شده، داستانی تکراری است که هم به عنوان منبع طنز و هم درام در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفته است.

این فیلم با 10 هزار بیننده در دو روز 84 میلیون تومان فروش داشت.

در خلاصه فیلم «پارتی پول» که به مدت 48 ساعت روی پرده سینما رفت، آمده است: «در دنیایی که همه عاشق پول تو هستند، عاشق خانه تو هستند، عاشق هستند». ماشین زیر پای شماست، یک نفر پیدا می شود و عاشق شما می شود این داستان به قلم حسام سامری زاده، داستان دو دوست صمیمی و باند تبهکار است که در دل موضوع فوتبال دچار مشکل می شوند. این فیلم در دو روز 40 هزار بلیت فروخت و در مجموع نزدیک به 3 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

در ادامه این گزارش آخرین آمار فروش و تعداد مخاطبان فیلم ها را با توجه به اطلاعات وارد شده به سامانه مدیریت فروش و اکران سینما مشاهده می کنید.

“تگزاس 3” به کارگردانی مسعود اطیابی 211 هزار بیننده و فروش 10 میلیارد و 300 میلیون تومانی

“خجالت نکش 2” به کارگردانی رضا مقصودی با 113 هزار بیننده و فروش 5 میلیارد و 300 هزار قسمتی

“پارتی پول” به کارگردانی سعید سهیلی با 40 هزار بیننده و فروش 3 میلیارد تومانی

“بنای یادبود جنوبی” به کارگردانی حسین دومار و پدرام پورامیری با 37 هزار بیننده و فروش دو میلیارد تومان.

“مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی 30 هزار تماشاگر و فروش 1.5 میلیارد تومانی

این پنج فیلم پرفروش هفته گذشته بودند.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین