تجارت جهان گستر در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 دی ماه 1394 میزبان مراسم رونمایی از برند لوکس مراقبت از پوست اینگرید میه در مشهد و تهران بود.

در این دو مراسم مدیرعامل، مدیر بازرگانی و مدیر آموزش شرکت حضور داشتند. اینگرید مای کریستف مستر، مدیر شرکت اینگرید میه که در دو برنامه جداگانه با جمعی از مدیران داروخانه ها و متخصصان پوست در مشهد و تهران برگزار شد، از حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت که مدت ها به دنبال آن بوده است. برای حضور در این بازار زمان همکاری با یک شرکت معتبر در ایران فرا رسیده و در نهایت همکاری خود را با شرکت جهان گستر به عنوان نماینده رسمی و انحصاری مجموعه اینگرید میه آغاز می کنیم. برند در این زمینه آقای پیر کریستوفر مستر با مروری بر تاریخچه برند اینگرید میه ابراز امیدواری کرد که همکاری اینگرید میه با شرکت جهان گستر به دسترسی آسانتر و سریعتر به محصولات اینگرید میه و رضایت مصرف کنندگان در ایران منجر شود.

در ادامه سرکار خانم دلایی مدیر آموزش شرکت انگریدمیه تاریخچه تولیدات این برند و نحوه استفاده از این محصولات را با جزئیات کامل برای حاضرین در مراسم تشریح کردند.

برند فرانسوی Ingrind Millet که محصولات مراقبت از پوست گیاهی و غذاهای دریایی را تولید می کند، اولین شرکت در جهان بود که اثرات خاویار را بر روی پوست آزمایش کرد و با ثبت اختراع محصولات خود موفق شد روند پیری پوست را معکوس کند. خواص خاویار آغاز می شود. ارزن Ingrind در محصولات خود از اسیدهای آمینه، نمک های معدنی، ید، پلانکتون و عناصر کمیاب استفاده می کند و همچنین از عناصر ضروری که زیبایی ابدی و پوست جوانی را از اعماق اقیانوس به تصویر می کشد و به پوست شما می رساند.

این برند فرانسوی در سال 1959 توسط مادام اینگریند میلت تاسیس شد و از آن زمان به یکی از پیشگامان استفاده از عصاره های گیاهی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است.

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات برند اینگرید میه می توانید به وب سایت شرکت جهان گستر یا سایت فارسی برند اینگرید میه مراجعه کنید تا اطلاعات کامل و دقیقی در مورد محصولات و نحوه استفاده از آنها دریافت کنید و همچنین لیست مکان ها این محصولات در کجا فروخته می شوند؟