کدام ریمل به مژه های شما می آید؟ – انتخابتو

کدام ریمل به مژه های شما می آید؟  - مجله سلامت و زیبایی

حتی استفاده از ریمل به تنهایی که یکی از مراحل و اصول مهم آرایش صورت است می تواند تغییری جدی در چهره ایجاد کند. در بین انواع ریمل های موجود در بازار می توان برس های شکل های مختلفی را مشاهده کرد. در این مقاله در مورد اشکال و کاربردهای مختلف برس ریمل صحبت کردیم.

برس ضخیم و پرزدار

برس های ضخیم یکی از رایج ترین انواع برس های مورد استفاده در ریمل هستند. هنگام استفاده از این نوع برس، مژه ها حجیم تر و پرتر به نظر می رسند. با چندین بار استفاده از این براش ها می توانید به حجم مورد نظر خود برسید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید و صبر کنید تا خشک شود و سپس دوباره به نوک مژه ها و مژه های گوشه چشمتان ریمل بزنید. این نوع ریمل برای افرادی که مژه های بلندی دارند اما می خواهند آنها را پرپشت کنند مناسب است. برس های ضخیم معمولا از الیاف کامپوزیت ساخته می شوند. این ریمل ها برای افرادی که مژه های کوتاه دارند چندان کاربردی نخواهند داشت.

برس بلند و باریک

بدون شک این نوع ریمل ها بیشترین استفاده را دارند. پرکاربردترین انواع ریمل، مدل هایی با برس های نازک است که مژه های شما را بسیار طبیعی نشان می دهد و وزنی روی چشمان خود احساس نمی کنید. این نوع ریمل را همه استفاده می کنند، فرقی نمی کند مژه های شما پر باشد یا کم، بلند یا کوتاه، این برس ها برای یک ریمل ساده و طبیعی استفاده می شود.

برس منحنی

اگر در فر کردن مژه های خود مشکل دارید، برس های منحنی برای شما مناسب هستند. این برس برای بلند کردن و فرم دادن به مژه های شما طراحی شده است. البته فر مژه نیز می تواند به مژه های شما فرم دهد.

برس جهانی

شاید بارها هنگام ریمل زدن با مشکل باقی ماندن دانه های سر سیاه روی مژه ها در گوشه چشم مواجه شده باشید. ریمل های توپی برای ریمل زدن به قسمت هایی از مژه ها که ریمل زدن روی آنها آسان نیست مناسب است. مثلاً مژه های گوشه چشم و حتی مژه های زیر چشم

ریمل با برس شانه ای

این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که مژه های پرپشتی دارند و فقط به آنها نیاز دارند تا کمی بلندتر و با جزئیات بیشتر به نظر برسند. این کاری است که این نوع برس ها انجام می دهند، این ریمل ها یک شانه کوچک در انتهای برس دارند که دندانه های کوچکی دارد و برای بلند کردن مژه های ضخیم طراحی شده است. پس اگر مژه های نازکی دارید، این ریمل برای شما مناسب نیست.

با یک شکل خاص برس بزنید

همچنین مسواک هایی وجود دارند که طول دندان های متفاوتی دارند و می توانند همزمان بیش از یک ویژگی داشته باشند. شما به دقت بیشتری نیاز دارید زیرا اندازه موهای این برس ها متفاوت است.

اگر مژه های پایینی شما به اندازه مژه های بالایی برای شما مهم هستند، ما یک برس میکرو را توصیه می کنیم. این برس ها برای مژه های کوتاه و نازک زیر چشم طراحی شده اند.

حالا که با رایج ترین ریمل ها و برس های آن ها آشنا شدید، این بار که برای خرید ریمل به فروشگاهی می روید، می توانید با توجه به نوع مژه ها و ظاهری که می خواهید به آن ها بدهید، ریمل مناسب تری را انتخاب کنید.