مرز ترکیه را به روی دختر معروف ایرانی باز کنید

مرز ترکیه را به روی دختر معروف ایرانی باز کنید

جدیدترین اظهارات پراستو صالحی بازیگر سینمای ایران خبرساز شد.


بهترین: “چند ماه است که از طریق خانه سینما با مادرم درخواست بازگشت به ایران را دارم و نمی دانم چگونه خواهد شد. دلایل زیادی برای بازگشت دارم، یکی از آنها مادرم است. او حال خوبی نداشت. شرایط جسمانی فرستادن او به کشور دیگری برای من هم روحی و هم عاطفی است.» از نظر جسمی یک اشتباه بزرگ بود، دلیل دیگر این است که من مشکلات مالی دارم و فکر می کنم در کشور بیشتر مورد احترام قرار خواهم گرفت.

اینها اظهارات جدید پرستو صالحی بازیگر سابق سینمای ایران در پیام تصویری دیروزش است. او علناً از بازگشت به ایران صحبت کرد، اما نکته عجیب این بود که با توجه به رفتار این بازیگر در تظاهرات 1401، عده ای نسبت به این اقدام او واکنش منفی نشان دادند. عده ای پا را فراتر گذاشتند و در پاییز 1401 به کدام طرف اپوزیسیون روی آورد، واکنش منفی نشان دادند.

در حالی که همه این اتفاقات رخ می داد، مسئولان ارشد وزارت ارشاد بارها اعلام کردند که درهای کشور به روی هنرمندان خارج از کشور باز است. همین چند ماه پیش بحث بازگشت معین جدی شد. البته مواردی هم بود که حبیب برگشت و سرنوشتش مشخص شد و دولت سیزدهم هم قبلاً اشاره کرده بود که هنرمندان خارجی با سابقه چهل ساله را هم می خواهند برگردانند.

مرز ترکیه را به روی دختر معروف ایرانی باز کنید

پرستو صالحی را با بازی در سریال های زیر آسمان شهر و میراث بابام، در تلویزیون و فیلم معروف «اتراز» به کارگردانی مسعود کیمیایی می شناسیم. او که تصمیم به ترک کشور در میان اعتراضات و رفتن به ترکیه گرفته است، حالا تصمیمات جدیدی گرفته و پس از شرکت در کمپین «رفح در رفح» علاقه نشان داده است که به کشور بازگردد.

همچنین لازم به ذکر است که علی کریمی اخیرا از برخی تصمیمات خارج از کشور گلایه خود را مطرح کرده و برخی رفتار او را نشانه تمایل بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس برای بازگشت می دانند. علی کریمی نیز مانند پرستو صالحی با شروع اعتراضات سال 1401 تصمیم به خروج از کشور گرفت و همواره افکار خود را به گونه ای بیان می کرد که حتی در میان مخالفان خارجی نیز مخالفان زیادی داشت.

مرز ترکیه را به روی دختر معروف ایرانی باز کنید

در واقع کریمی این روزها بین دو گروه دویده شده و هوادارانش با توجه به اتفاقات روز و کامنت های جدیدش تغییر می کند. به عنوان مثال، او در آخرین مصاحبه خود توضیح داد که همه کسانی که در کنار پهلوی نبودند به نوعی با این جنبش دشمنی داشتند که منجر به تحریم سایر اقشار اپوزیسیون شد. به طور کلی کریمی در سال 1403 وضعیت کاملا متفاوتی را تجربه می کند.

حال سوالی که اغلب مطرح می شود این است که با توجه به تغییرات در دستگاه های دولتی و احتمال تصمیم گیری های جدید در مدیریت کلان کشور آیا باید منتظر تصمیمات جدید باشیم؟ یا برخی اکانت های فعال با بیانیه های سختگیرانه راه را برای چنین تصمیمات جدیدی مسدود خواهند کرد؟ نامشخص


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان


دامپزشکی در E





به گزارش رسانه انتخابتو