طرز تهیه کیک مرغ مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه کیک مرغ مجلسی مرحله به مرحله

اگر می خواهید یک پیش غذای شیک، خوشمزه و آسان برای مهمانان خود تهیه کنید، کیک مرغ بهترین گزینه است. مرغ، سس مایونز و پیازچه را روی نان تست قرار می دهند تا یک غذای خوشمزه ایجاد شود که همه آن را دوست دارند. علاوه بر این، از آنجایی که کیک مرغ شبیه کیک است، می تواند میزهای مهمانی شما را بسیار چشم نواز کند. کیک مرغ از نظر طعم و مزه شباهت زیادی به سالاد الوه دارد اما ساده تر و خوشمزه تر است. همانطور که می خواهیم با ما باشید طرز تهیه کیک مرغ بیایید صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید این کیک را سرو کنید.

چگونه 23 نوع کیک خوشمزه در خانه تهیه کنیم؟

طرز تهیه کیک مرغ مجلسی

اگر تصمیم گرفتید برای مهمانان خود کیک مرغ درست کنید، ابتدا به مواد زیر نیاز دارید. طرز تهیه کیک مرغ برای 6 نفر به شرح زیر است:

فهرست میزان
سینه مرغ 2 عدد
تخم مرغ 2 عدد
جعفری نصف فنجان
پیازچه 1 لیوان
گردو 1 لیوان
خيار شور نصف فنجان
پیاز شماره 1
سس مایونز 1 لیوان
چوب دارچین شماره 1
نان تست 1 بسته
ماست خامه ای نصف فنجان
نمک و فلفل کافی

سینه مرغ بدون استخوان 0.9 کیلوگرم پروتئین دارد

154600

151000

به مرد

مغز پروتئین - 1.8 کیلوگرم را فراهم می کند

طرز تهیه کیک مرغ و سبزیجات: برای تهیه یک کیک مرغ شیک و خوشمزه مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: نصف آب را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. حالا پیاز را بشویید و چهار قسمت کنید. پیاز و مرغ را به آب در حال جوش اضافه کنید و چوب دارچین را دور بریزید. حالا در قابلمه را ببندید و بگذارید سینه مرغ کاملا بپزد.

صحنه دوم: در قابلمه ای دیگر تخم مرغ ها را با مقداری آب به مدت 10 تا 20 دقیقه بجوشانید.

سطح سوم: حالا به تهیه مواد دیگر ادامه دهید. پیازچه و جعفری را بشویید و در آبکش بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. حالا آنها را روی تخته آشپزخانه خرد کرده و در ظرفی بریزید.

مرحله چهارم: تخم مرغ های آب پز را پوست بگیرید و ریز رنده کنید. حالا پیازچه و جعفری را به آن اضافه کنید.

مرحله پنجم: سینه های مرغ را در آبکش بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس با چاقو و چنگال ریش ریش کرده و به تخم مرغ ها اضافه کنید.

گام ششم: خیارشور را روی پیشخوان آشپزخانه خرد کرده و به مواد دیگر اضافه کنید. گردوها را با چاقو خرد کنید و داخل مواد کیک مرغ بریزید. حالا بریم سراغ تهیه سس.

گام هفتم: ماست خامه ای، سس مایونز، مقداری نمک و فلفل را در ظرفی با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا طعم همه مواد با هم ترکیب شود. حالا سس را به مواد کیک مرغ اضافه کنید و با استفاده از دو قاشق این مواد را برگردانید تا همه تکه ها با سس آغشته شوند.

گام هشتم: نان تست را روی تخته آشپزخانه قرار دهید و لبه های خشک آن را با چاقو ببرید. یک بشقاب مناسب بردارید، کف بشقاب را با نان تست بپوشانید، مواد کیک مرغ را روی نان ها بریزید تا کل نان تست با این مواد آغشته شود. سپس یک لایه دیگر نان تست را روی آن قرار دهید، مواد کیک مرغ را روی این لایه بریزید و چند لایه به همین ترتیب درست کنید تا مواد کیک مرغ تمام شود.

گام نهم: لایه آخر و محیط کیک مرغ را با سس مایونز بپوشانید و سلفون بپوشانید. حالا حداقل 4 ساعت در یخچال بگذارید تا سس کاملا جذب نان تست شود.

طرز تهیه کیک مرغ با نان تست بسیار ساده است. درست کنید و از طعم بی نظیری لذت ببرید.

نان سحر اردو نان سحر - 220 گرم

طرز تهیه سالاد پاستا با ژامبون; منحصر به فرد و آسان

چگونه کیک انگشتی مرغ فودی درست کنیم؟

چگونه کیک انگشتی مرغ فودی درست کنیم؟

دستور تهیه کیک مرغ تکی بسیار آسان است. این غذا را می توانید به عنوان فینگر فود سرو کنید. مواد کیک مرغ را طبق دستور بالا آماده کنید. قسمت های خشک اطراف نان را برش زده و در مخلوط کن بریزید و بعد هم بزنید تا کاملا پودر شود. حالا هر تکه نان تست را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید، مخلوط مرغ را با سس مایونز روی هر تکه نان تست قرار دهید و با یک تکه نان مساوی بپوشانید. حالا لبه های هر ظرف را با سس مایونز بپوشانید و مقداری پودر برشته شده روی آن بپاشید. حالا فینگر فودها را در بشقاب مناسب سرو کنید.

سس مایونز دلپذیر - 964 گرم

چگونه ۲ فینگر فود سریع و آسان با طعمی فراموش نشدنی تهیه کنیم؟

چگونه کیک مرغ رژیمی درست کنیم؟

چگونه کیک مرغ رژیمی درست کنیم؟

دستور کیک مرغ را می توان با کمی تغییر به سبک رژیمی تهیه کرد. شما باید سس مایونز را از جدول بالا حذف کنید و به جای آن از ماست کم چرب استفاده کنید. ترکیب موسیر و آب لیمو نیز گزینه بسیار خوبی است. می توانید از ترکیب نخود، ذرت، هویج و سیب زمینی با مرغ استفاده کنید یا با نان تست جو کیک تهیه کنید.

نان روگنا نان سحر 215 گرم

طرز تهیه توپک های پنیری; فینگر فود خوشمزه با دانه های پنیر

پایان گفتگو

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب طرز تهیه کیک مرغ ساده با نان تست را به 3 روش توضیح دادیم و نکات مهمی را برای خوشمزه تر شدن آن لمس کردیم. کیک مرغ را می توانید به روش های مختلف تزئین کنید. روی کیک مرغ آغشته به سس مایونز را با هویج رنده شده، جعفری و خرده نان سوخاری بپوشانید و کیک های مرغ لقمه ای در رنگ های مختلف درست کنید. با این چند روش ساده میزهای مهمانی شما رنگارنگ و زیبا می شود.

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا