میزبانی اسکار توسط هیو جکمن یا رایان رینولدز برگزار می شود؟

میزبانی اسکار توسط هیو جکمن یا رایان رینولدز برگزار می

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، به نقل از یک منبع آگاه، هیو جکمن و رایان رینولدز به عنوان برترین گزینه های میزبانی اسکار در فصل آینده معرفی شدند.

به گزارش مهر، این دو بازیگر که با فیلم «ددپول و ولورین» خود را به عنوان ۲ ستاره بزرگ سینمای سال معرفی کردند، چندی پیش تور مطبوعاتی این فیلم پرفروش را به پایان رساندند و هر جا که رفتند، مورد توجه شدید رسانه ها قرار گرفت. و فیلم آنها در لیست 20 فیلم برتر تاریخ قرار گرفت.

در حالی که جکمن 55 ساله و رینولدز 47 ساله هنوز تایید نکرده اند که آیا میزبان اسکار خواهند بود یا خیر، آکادمی باید مبلغ قابل توجهی را برای آوردن آنها در صورت امضای قرارداد هزینه کند زیرا برخلاف جیمی کیمل، این دو ستاره اصلی سینما هستند. . و او باید پول زیادی به آکادمی بپردازد تا قدرتش را به اسکار بدهد.

البته حضور این دو بازیگر برای آکادمی هم جذاب است زیرا مراسم اسکار را به درآمد تبلیغاتی چند رسانه ای تبدیل می کند.

شکی نیست که هر دو بازیگر هوشمندانه از این فضا برای تبلیغ فیلم های غیر مارول خود که قرار است در سال 2025 اکران می شوند، استفاده کنند، از جمله دوستان حیوانات به کارگردانی رایان رینولدز و مرگ رابین هود هیو جکمن.

در این بین هر دوی این بازیگران آماده ساخت موسیقی هستند.

البته هیو جکمن پنج سال پیش میزبان این برنامه بود، اما انجام این کار با رایان رینولدز می‌تواند لحن کاملاً متفاوتی ایجاد کند و حتی هیجان‌انگیزتر از زمانی که او اولین مجری این رویداد بود.

اگر در نهایت با انجام آن موافقت کنند، طبق گزارشات، یک چک 7 رقمی برای این کار دریافت خواهند کرد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین