می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

در این مطلب از محدودیت هایی که احسان علیخانی پیش از این در «ماه عسل» و «عصر جدید» تجربه کرده بود، خلاص شدیم.


بهترین: احسان علیخانی گفت: «جوکر 2؛ طبقه بیست و یکم پس از وقفه ای طولانی به میدان بازگشته است. برنامه ای است که جدا از داستان باکیفیتش مخاطب دارد و احتمالاً علیخانی بهتر از یکی از همدوره هایش می داند چگونه مخاطب را جذب کند. اما این اتفاق با سر و صدای زیادی رخ داد که برخی از رسانه ها ضمن زیر سوال بردن کیفیت آن، با طرح موضوعاتی مانند شوخی و رقصیدن، از «جوکر» و تهیه کننده آن انتقاد کردند روزنامه صبح از موارد مشابه احسان علیخانی در «ماه عسل» و «عصر جدید» پرهیز کرد.

جوک های جنسی خنده دار

خبرگزاری ایسنا چند روز پیش با انتشار گزارشی به تمجید از نقاط قوت «جوکر» پرداخت و نوشت: با انتشار دو قسمت اول، انتقادات تند جدیدی علیه برنامه جوکر و مجوز دهنده آن ساترا مطرح شده است. این بار منتقدان به میزان شوخی های جنسی در این برنامه که مخاطبان زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارد، پرداختند. این یک شوخی است که معلوم نیست ساترا چطور به آنها اجازه داده است!» این خبرگزاری در نهایت به این نتیجه رسید که پخش «جوکر» نباید ممنوع شود، بلکه تهیه کنندگان باید حواسشان به مخاطب کودک و خردسال باشد.

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

رقص جوکر

مشابه همین دیدگاه، در گزارش خبرگزاری تسنیم به حرکات موزون «جوکر» نیز اشاره شده است. سایت مشرق نیوز نیز نوشت: رقص های قسمت سوم «جوکر» به پایان رسیده و تصاویر بلندی از حرکات موزون بازیگران در حال نمایش است که در گذشته مجوز انتشار یک دهم این گونه تصاویر و جوک های بزرگسالان داده شده بود. بیانیه وزارت آموزش و پرورش با انتقاد جامعه و فعالان فرهنگی مواجه شد که می تواند انتقادات تند را در پی داشته باشد. از سوی دیگر بحث کیفیت اجرای علیخانی و خود «جوکر» نیز در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت. قابل تامل است که طرفداران برنامه و مجری بسیار بیشتر از رقبا هستند. احسان چگونه از این نقطه عطف جدید عبور خواهد کرد؟

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

با خودت حرف بزنی و با خودت بخندی

در صفحه اینستاگرام «فیلمتو» با عنوان «حرف زدن با خود و خندیدن به خود» نوشته شده است: «سه قسمت اول جوکر 2 کمتر از حد انتظار بود، البته نمی توان گفت که این برنامه انجام داد. کار نمیکند.” اصلاً می خندد، اما در کل و در مقایسه با سری اول، نمره قبولی نگرفته است. در قسمت سوم احسان علیخانی از هادی کاظمی خواست تکرار کند. شوخی شرکت کنندگان با «جوکر ۲» نیز در خلق کمدی ناکام است. با این حال، کاربران با این بررسی مخالف هستند و می گویند که این مسابقه بسیار خنده دار است. انتظارات را برآورده نکرد

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

احسان حرام است

در سال 87 پس از اینکه علی اصغر پورمحمدی به علیخانی اجازه پخش «ماه عسل» را نداد، محسن افشانی مجری این برنامه شد. اما عملکرد او بی تاثیر نبود و سکان “بال” به دست علیخانی رسید. سال بعد هم مجری برنامه بود اما بار دیگر با مدیری قهر کرد تا اینکه در سال 1388 با برنامه نوروز 90 شبکه سه به تلویزیون بازگشت و همان سال «سال عسل» را خواند. یک سال بعد از اجرای برنامه ویژه شبکه سه محروم شد و مجری ویژه برنامه نوروزی شبکه دو شد. اختلاف او و پورمحمدی ادامه داشت تا اینکه ماه عسل رمضان 91 بدون علیخانی روی آنتن رفت. او از سال 92 تا پایان «ماه عسل» مجری این برنامه بود.

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

محکومیت رسمی

علی اصغر پورمحمدی حتی زمانی که نماینده سیما شد به شدت نسبت به علیخانی محتاط بود. حضور دو مهمان خانه در «ماه عسل» در سال 94 باعث شد تا پورمحمدی نامه ای به مدیر وقت شبکه سه بنویسد و خواستار توبیخ دست اندرکاران این برنامه شود. یکی از مهمانان جوانی بود که به خاطر نامزدش اقدام به خودکشی کرد و نفر دوم الهام عرب بود که یاد گرفته بود در عروسی ها به عنوان «پوزور» کار کند. این نوع برخورد مدیران سیما برای میزبانی و ارائه برنامه ها نادر است. البته یک شب بعد علیخانی در برنامه «ماه عسل» از خود و عوامل این برنامه دفاع کرد.

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

مدل مو و رنگ شلوار

پس از اجرای ویژه برنامه نوروز 90 شبکه سه، پورمحمدی مدیر وقت شبکه سه در مصاحبه خود به تمسخر علیخانی پرداخت و اعتراض خود را به مدل موی مجری اعلام کرد. او روز بعد از پخش زنده عذرخواهی کرد و توضیح داد: شلواری که پوشیده بودم در واقع رنگ بادمجانی بود اما در پخش تلویزیونی رنگ ها روشن تر می شوند و این اتفاقات می افتد. یاد اتفاق دوم این بود که بگوییم علیخانی همیشه در کانون توجه مردم بود.

می خواهند سر احسان علیخانی و جوکرش را خفه کنند

ماجراهای عصر جدید

نمی توان همه بحث های دوران جدید را یک به یک مرور کرد. در این میان ادعای بازیابی بینایی تارا سابی با استفاده از سلول های بنیادی پس از 21 سال، مدت ها در دستور کار قرار داشت. در نهایت علیخانی با دعوت از تارا سابی درباره اطلاعات نادرست مطرح شده در برنامه هشتگ جدید توضیح داد. این مهمان حضور یاسمن (یاسی) اشکی در ماه عسل سال 97 را یادآور شد که از بیماری ناشناخته خود با علائمی شبیه ایدز و ویروس HPV گفت. یک نکته دیگر را یادآوری می کنیم، اظهار نظر ژاله صامتی قاضی «عصر نو» درباره لهجه یک خواننده نیز دچار سوءتفاهم شد و عصر جدید علیخانی مورد حمله قرار گرفت.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو