نماینده مجلس: صالحی امیری می تواند در گردشگری پیشگام باشد

نماینده مجلس صالحی امیری می تواند در گردشگری پیشگام باشد

به گزارش انتخابتو، احمدی انارکی ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی به وزیری نیاز دارد که ریز و درشت مسائل را بشناسد و شرایط این حوزه را سامان دهد. چرا که موضوع میراث فرهنگی یک موضوع هویتی ایرانی است.

وی همچنین به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از موتورهای محرک اقتصاد ایران پرداخت و گفت: اقتصاد گردشگری یکی از معضلات و ظرفیت های مغفول مانده در کشور ما است و نتوانستیم از آن به درستی استفاده کنیم.

نماینده مردم رفسنجان در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: درست است که مطالعاتی در دوره های مختلف انجام شد اما انتظارات ما بر اساس ظرفیت های فراوان موجود در کشور برآورده نشد.

امیدوارم با آمدن آقای صالحی امیری گره ها و محدودیت ها باز شود و بتوانیم از این بازار جهانی چه از نظر اقتصادی و چه از نظر استفاده مردم در این کشور با تمدن چند هزار ساله نهایت استفاده را ببریم. البته در کنار حفاظت و حراست از این ظرفیت های عظیم فرهنگی.

وی تاکید کرد: از آقای صالحی امیری خواهش کردم که روی موضوعات جدید گردشگری کار کنند، مثلا یکی از بزرگترین معادن روباز دنیا را در رفسنجان داریم و می توانیم از چنین ظرفیتی برای گردشگری استفاده کنیم. همانطور که در بسیاری از نقاط دنیا حتی از یک کارخانه هم در این راستا استفاده می شود و به اذن خدا می توانند آقای صالحی امیری را با رای بالا انتخاب کنند و این گونه کارها را سامان دهند.

انارکی محمدی با اشاره به اینکه رای اول برای عموم آزاد بود و وزرای پیشنهادی هنوز فرصت داشتند تا برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح کنند، گفت: به عنوان مثال در جلسه نمایندگان کرمان دوستان نظرات آقای صالحی امیری را شنیدند. و آنها نیز مطلع شدند. مورد استقبال قرار گرفت. همچنین مسئولیت بررسی و تایید افراد را بر عهده دارند و آقای صالحی امیری نیز بر همین اساس تایید شد. آنها در سال هایی که اجرایشان را دیدم موفق بودند. بنابراین بعید است از نظر عملکرد و سابقه کاری مورد انتقاد قرار گیرند.

23332333

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین