نگاهی به 6 مدل مختلف ماست موجود در بازار و کاربرد آنها در آشپزی

ماست پر چرب کلم 900 گرم

حتما در یک فروشگاه بزرگ با قفسه ای پر از لبنیات برخورد کرده اید. در چنین شرایطی اغلب انتخاب ماست یا پنیر که تنوع زیادی دارد دشوار است. در این ویدیو از سری ویدیوهای تلنت به بررسی 6 مدل مختلف ماست موجود در بازار می پردازیم و استفاده از هر کدام را در آشپزی توصیه می کنیم.

مطالب آموزش آشپزی ویدئویی انتخابتو

1. ماست ترکیبی آخرین کلم پیچ
ماست سرخ شده به خاطر بافت خامه ای و بدون کپک خود طرفداران زیادی دارد. حاوی مقدار متعادلی ترشی و نمک است و برای تهیه کیک و سوپ غیر رژیمی گزینه خوبی است. غلظت این نوع ماست متوسط ​​است. چربی بالایی داره البته نوع کم چربش هم هست و سطح پروتئینش متوسطه.

2. ماست یونانی هوراز
این ماست دارای بافت خامه ای، خامه ای و غلیظ، کم نمک و تقریبا ترش است. اگر دچار عدم تحمل لاکتوز هستید، این ماست انتخاب مناسبی برای شماست زیرا حاوی لاکتوز نیست. محتوای پروتئین بالایی دارد و یک پروبیوتیک است که برای حفظ سلامتی مفید است. ماست یونانی یکی از ماست های پرچرب است. این ماست به دلیل غلظت و طعمی که دارد ممکن است بهترین انتخاب برای انواع سس های خاورمیانه باشد یا به جای خامه ترش در سوپ ها و دسرهای غیر رژیمی استفاده شود.

ماست همیشه یونانی - 1.5 کیلوگرم
۱۸ درصد

۱۰۹۸۰۰

۸۹,۹۹۰ به مرد

3. ماست انتزاعی مزرعه مهشم
این ماست بسته بندی بسیار جذابی دارد. بافت خامه ای و کرمی دارد و غلظت آن می تواند به اندازه ماست غلیظ شده باشد. طعم متعادل ترش و نمک و غلظت بالای این ماست آن را به بهترین انتخاب برای تهیه تکین تبدیل کرده است. این ماست پرچرب و پر کالری است.

ماست انتزاعی مزرعه مهشم - 500 گرم

4. ماست لاکتویا پروبیوتیک کلم پیچ
بافت این ماست خامه ای است اما کمی نازک تر از ماست های قبلی است. این ماست کم چرب و نمک است. این ماست ترشی متعادلی دارد و به دلیل باکتری های مفیدی که دارد برای دستگاه گوارش بسیار مفید است. این ماست به دلیل داشتن چربی کم و محتوای پروبیوتیک می تواند انتخاب خوبی برای مصرف روزانه باشد.

ماست کم چرب لاکتویا کلم - 1500 گرم

5. ماست مزرعه سنتی
اگر به ماست های سنتی و خانگی علاقه دارید این بهترین انتخاب برای شماست. این ماست در بین ماست های پرکالری و پرچرب طبقه بندی می شود. سطح جذابی دارد و بافت آن کپک زده است. در واقع دو مرحله دارد، یعنی بعد از قاشق ماست، آب آن را می ریزد. این ماست برای تهیه کیک و دسر توصیه نمی شود اما برای مصرف روزانه بسیار سیر کننده است.

مقدار ماست سنتی کشاورزان 900 گرم است

6. کلم ایسلندی پروماست
تفاوت بین ماست ایسلندی و ماست معمولی میزان پروتئین آن است. میزان پروتئین موجود در ماست ایسلندی بسیار زیاد است. این ماست بسیار غلیظ و خامه ای است اما فاقد چربی است. بهترین انتخاب برای استفاده در کیک، دسر و صبحانه رژیمی است. می توانید از این ماست استفاده کنید، به خصوص اگر ورزشکار هستید و به سلامتی خود اهمیت می دهید.

ایسلندی ماست Promast Way Kale پرو - 400 گرم

برای بررسی انواع ماست و آشنایی با ویژگی های آن شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا