ویل اسمیت در حال بازگشت به تلویزیون است / احتمالاً در یک سریال علمی تخیلی بازی می کند

ویل اسمیت در حال بازگشت به تلویزیون است احتمالاً

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پس از موفقیت «پسران بد 4» در اولین آخر هفته اکران، ویل اسمیت به دنبال بازی در سریال جدید جونا نولان و لیزا جوی، سازندگان «وست ورلد» و «فال اوت» است.

گفته می شود اسمیت در حال مذاکره برای حضور در یک پروژه تلویزیونی در دنیای هوش مصنوعی است و سازندگان هنوز تصمیم نگرفته اند که این پروژه را به صورت سریال کوتاه یا سریال بسازند. چندین فصل

مهر نوشت: نولان و جوی پیش از فیلم «پسران بد 4» که با 107 میلیون دلار اکران جهانی اکران شد، جلسات متعددی با اسمیت داشتند، بنابراین باید دید که آیا این بازیگر به این اقدام تلویزیونی علاقه مند خواهد بود یا تصمیم می گیرد به سمت سینمای بیشتری برود. پروژه ها.

اسمیت بعد از «پسران بد» فیلم دیگری ندارد، اما انتظار می رود دنباله «من افسانه هستم» سال آینده فیلمبرداری شود و مایکل بی جردن نیز در کنار او بازی خواهد کرد. پس از ماجرای سیلی اسکار، دو پروژه جدی ویل اسمیت در نتفلیکس مانند «روشن ۲» و «سریع و شل» توسط این پخش کننده لغو شد.

اسمیت که پس از سیلی اسکار با محرومیت 10 ساله از آکادمی روبه رو شد، تا سال 2033 نمی تواند در هیچ رویداد مرتبط با اسکار شرکت کند.

اما تلویزیون وسیله ای عالی برای او برای ادامه کارش خواهد بود زیرا راهی جدید برای بازگشت به ریشه هایش به او ارائه می دهد. اولین نقش مهم اسمیت در فیلم شاهزاده تازه بل ایر (1990-1996) بود که به او به عنوان یک ستاره سینما کمک کرد.

در عین حال، اسمیت با فیلم های علمی تخیلی غریبه نیست. برخی از محبوب ترین فیلم های او عبارتند از مردان سیاه پوش، روز استقلال و من، ربات. آخرین فیلم علمی تخیلی اسمیت، مرد جمینی در سال 2019 بود که در آن نقش یک مدل مسن تر و جوان تر یک قاتل را بازی کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین