پاسخ شبکه نسیم به شکایت/ تسویه حساب بیژن بنفسه خواه با تهیه کننده

پاسخ شبکه نسیم به شکایت تسویه حساب بیژن بنفسه خواه

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، چندی پیش بیژن بنفسه خواه بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تاخیر در دستمزدی که هنوز به وی پرداخت نشده، از یکی از برنامه های شبکه نسیم شکایت کرد و در صفحه مجازی خود نوشت. به برنامه باغ بخند: استعدادیابی بگوبخند یک سال و چند ماه است که دو سوم قراردادی که از شبکه نسیم برای برنامه بسته ام دریافت نکرده ام.

در همین زمینه موضوع را از یکی از مدیران شبکه نسیم پیگیری کردیم.

مهر نوشت: مصطفی آجرلو مدیر پروژه و برنامه شبکه نسیم در واکنش به اظهارات منتشر شده از سوی بیژن بنفسه خواه تهیه کننده برنامه بگو بخند و مبنی بر عدم وصول درخواست ها به خبرنگار مهر گفت: شبکه نسیم به تمام تعهدات خود در قبال عمل می کند. تهیه کننده “برنامه “به من بخند” طبق قرارداد تولید کرد.

وی افزود: توافقات و قراردادهایی که آژانس های برنامه با تولیدکنندگان منعقد می کنند به سازوکارهای مربوط به تولیدکنندگان و افراد نیز می رسد. در این مورد خاص، بنا به اظهارات تهیه کننده، برخی مفاد قرارداد از سوی وی (بیژن بنفسه خواه) رعایت نشده و همین موضوع باعث ایجاد اختلاف شده است.

آگرلو با بیان اینکه چقدر تلاش شده است تا حقوق فردی ضایع نشود، گفت: هنرمندان سرمایه مردم و تلویزیون هستند و پیگیری می کنیم تا اختلافات آنها با گروه تولید در فضای خوب و شادی به پایان برسد. مسیر. علاوه بر این، این عزیزان باید مراقب باشند که در حاشیه نمانند.

وی در پایان با بیان این مطلب گفت: درخواست نسیم شبکه از این عاشقان که سرمایه های رسانه ای هستند این است که مشکلات در حوزه گفت و گو حل شود، اگر حل نشد در تریبون های حقوقی پیگیری شود. طبق قرارداد نه در فضای رسانه ای و عمومی.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین