لزوم ترویج فرهنگ اهدای خون داوطلبانه و روحیه ایثارگری در جامعه

لزوم ترویج فرهنگ اهدای خون داوطلبانه و روحیه ایثارگری در

خبرنگار ایمنا شهرام میرزایی در گفت و گو با اشاره به 18 مرداد روز ملی اهدای خون گفت: پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون ایران برگزار می شود.

وی افزود: سازمان انتقال خون ایران در نظام سلامت کشور نیم قرن است که با حضور و حمایت مستمر خیرین افتخار انجام فعالیت های حیاتی و نجات دهنده را داشته است.

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون گفت: تامین خون و فرآورده های مورد نیاز دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مصادیق بارز فعالیت این سازمان و همچنین نقش فعال اهداکنندگان و حس فداکاری است که در آن ایجاد می شود. . در طول هشت سال جنگ، مردم ملزم به حضور داوطلبانه در مراکز و اهدای خون بودند.

میرزایی ادامه داد: رسالت سازمان همواره تکریم خیرین حاضر در سازمان است و اگر در سازمان موفقیت هایی کسب کرده ایم مدیون حضور خیرین هستیم. رگ های ایران.

وی هدف از برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون ایران را ارائه تصاویری از دستاوردها و دستاوردهای این سازمان در 50 سال اخیر، تقدیر از خیرین و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ انتقال خون عنوان کرد. درک اهدای خون داوطلبانه و تقویت روحیه در سطح جامعه، ایثار و کمک به دیگران و ایثار و خدمت داوطلبانه در راستای مسئولیت های اجتماعی و فردی است.

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران خاطرنشان کرد: تشویق آحاد جامعه به ویژه جوانان و زنان به مشارکت در اهدای خون، کمک به تامین سلامت جامعه و تقویت روحیه همدلی و دوستی از دیگر اهداف این سازمان است. سازمان. گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان انتقال خون ایران.