«پسران نیکل» جشنواره فیلم نیویورک 2024 را افتتاح خواهد کرد

پسران نیکل جشنواره فیلم نیویورک 2024 را افتتاح خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، «پسران نیکل» به کارگردانی رامل راس شصت و دومین جشنواره فیلم نیویورک 6 مهرماه مصادف با 15 مهر افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از World of Reel، این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام اثر کولسون وایتهد است که برنده جایزه پولیتزر ۲۰۱۹ شد. در «پسران نیکل» ایتان هریس، براندون ویلسون، همیش لینکلیتر، فرد هچینگر، دیوید دیگز و آنجانو الیس تیلور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، اشاره شده است که این فیلم فیلمی اقتباس شده از یک کتاب کمیاب بزرگ است و در عین حال استحکام و دقت محتوای این کتاب را حفظ کرده و فیلم خود را خلق کرده است. زیبایی شناسی منحصر به فرد

این فیلم به کارگردانی رامل راس درباره دو نوجوان سیاه‌پوست است که در دوران جیم کرو در یک بازداشتگاه نوجوانان در فلوریدا زندگی می‌کنند که توسط قوانین سخت‌گیرانه اداره می‌شد.

دوستی نزدیک این دو پسر به آنها کمک می کند حتی با وجود وحشت در اطراف آنها و آکادمی نیکل، امید خود را حفظ کنند و به فردا فکر کنند. آکادمی نیکل یک عالم کوچک از نژادپرستی آمریکایی در اواسط قرن بیستم است و بر اساس داستان واقعی یک موسسه اصلاحی فلوریدا است که بیش از یک قرن (1900 تا 2011) فعالیت می کرد. شخصیت اصلی داستان پسری سیاهپوست به نام الوود کرتیس است که در اوایل دهه 1960 با مادربزرگش هریت در فلوریدا زندگی می کرد و به اشتباه به جرم سرقت ماشین محکوم شد و به آکادمی نیکل فرستاده شد.

این اولین فیلم بلند ساخته رامل راس است. او قبلا مستند شاعرانه و از نظر بصری خیره کننده Hill County This Morning را تهیه کرده بود.

استودیو آمازون فیلم «پسران نیکل» را در ۲۵ اکتبر در سینماها اکران خواهد کرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین