پشمک شکلات کاکائویی و شیری از حاج عبدالله

شکلات کاکائویی و شیری حاج عبدالله - 1000 گرم

پشم مشاهده محصول در دیجی کالا

مشاهده محصول در دیجی کالا

پشمک یک دسر خوشمزه است که به عنوان یک غذای بسته بندی شده در دل اکثر خانواده ها جای خود را باز کرده است. احتمالاً با شنیدن نام پشمک، ابر بزرگی از پنبه روی چوب به ذهنتان می‌رسد. پشمک، غذای گرد و حجیم با طعمی مطبوع، قرن هاست که به یادگار مانده است. این ابرهای کوچک معمولاً از رشته های رنگارنگ ساخته می شوند و دور چوب پیچیده می شوند یا در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند. امروزه انواع پشمک به صورت شکلاتی و در بسته بندی های کوچک جهت مصرف راحت تر و کاربردهای پذیرایی در بازار به فروش می رسد.

شکلات پشمک حاجی عبدالله

از جمله حاج عبدالله پشمک 1000 گرم کاکائو و شیرشکلات. این محصول که از ترکیبی از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است به عنوان یک گزینه خوش‌آمدگویی خوشمزه و پرانرژی پیشنهاد می‌شود. بافت نرم و طعم مطبوع آن باعث شده طرفداران از استفاده از این محصول لذت ببرند. این محصول در طعم های شیری و شکلاتی تولید می شود و هر دو طعم بسیار لذیذ و پرطرفدار هستند. همچنین می توان آن را در جشن ها، مهمانی ها و یا حتی به عنوان یک هدیه محبوب داد.

یکی دیگر از محصولات پشمک حاج عبدالله مخلوط پشمک شکلاتی است که در بین بچه ها طرفداران زیادی دارد. نه تنها کودکان و جوانان، بلکه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز از طعم لذیذ این دسر زیبا لذت می برند. توپ های میوه ای قدیمی که همه کودکان در شهربازی ها به دنبال آن می گردند، اکنون در بسته بندی های شیک و تمیز موجود است تا اوقاتی شیرین را برای کودکان شما رقم بزند. این محصولات را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر خریداری کنید.

میوه مخلوط شکلاتی پشمک حاج عبدالله - 500 گرم

نحوه مراقبت از پشم

پس از استفاده، محصولات باقیمانده را در یک کیسه نایلونی، محکم بسته، در محیط خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری کنید. توصیه می شود این محصول در یخچال نگهداری نشود. این محصول دارای نشان سیب سلامت و همچنین نشان حلال سازمان غذا و دارو بوده و محصولی بهداشتی، باکیفیت و درجه یک می باشد.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا