چای کراک جاموکا 25 گرم بسته 10 عددی

چای کراک جاموکا 25 گرم بسته 10 عددی
مشاهده محصول در دیجی کالا

چای کراک جاموکا با ترکیب منحصر به فرد برگ چای جاموکا و طعم دلپذیر با ویژگی های بسیار یکی از نسخه های خاص چای جاموکا است. در زیر به ویژگی های خاص این محصول می پردازیم:

  • آنتی اکسیدان: این چای دارای آنتی اکسیدان های قوی است که می تواند بر ضد اکسیداسیون سلول ها تأثیر بگذارد و به سلامت سلولی کمک کند.
  • اثر آرامش بخش: چای کراک جاموکا می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند و آرامش را به شما بازگرداند.
  • تقویت سیستم ایمنی: خواص ضد التهابی و ضد میکروبی این چای می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان برای مبارزه با بیماری ها و عفونت ها کمک کند.
  • به هضم سالم کمک می کند: شربت این چای می تواند به بهبود عملکرد گوارش و کاهش مشکلات گوارشی کمک کند.

چای کراک جاموکا نوعی چای هندی است که از چای سیاه، شیر، شکر و هل با طعم قوی و رنگ کاراملی تهیه می شود. برای تهیه این چای کافی است یک کیسه را در یک لیوان آب جوش حل کنید و از نوشیدنی گرم و خوشمزه لذت ببرید. همانطور که گفتیم چای کراک خواص زیادی دارد اما ویژگی قابل توجه این چای این است که مصرف زیاد این چای باعث افزایش فشار خون، اختلالات خواب و … می شود. ممکن است باعث چنین آسیب هایی شود. طرز تهیه کرک چای شبیه قهوه فوری است: کافی است یک فنجان را با آب داغ پر کنید و پودر چای کیسه ای را داخل فنجان بریزید و محتویات آن را هم بزنید تا خوب مخلوط و حل شود و چای کراک شما آماده نوشیدن باشد. از طعم خاص و لذیذ آن لذت ببرید. نوش جان!

طرز تهیه چای کراک عربی; خوش طعم و خوش عطر

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا