چه کسانی از حواشی رضا رویگیری سود می برند؟

چه کسانی از حواشی رضا رویگیری سود می برند؟

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ماجراهای رضا رویگیری هنوز تمام نشده است. ماجراهای او از زمانی شروع شد که بیمار شد و روی ویلچر محبوس شد. روزی برای او جشن گرفتند. یک روز خبر رسید رویاری خانه ندارد، یک روز خبر آمد همسر جوانش برایش دردسر ایجاد می کند، یک روز خبر کهریزک منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، ویدیویی است که خیلی ها را متاثر می کند و روگیری با عصبانیت زیاد می گوید: مرا اینجا (کهریزک) گذاشتند. او حتی عنوان می کند که همسرش او را به کهریزک آورده و آنجا رها کرده است. گوشی اش را هم از او گرفتند و نمی توانست با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند.

اما در عین حال مشخص نشد چه کسی این فیلم را از کهریزک گرفته و این بحث را رسانه ای کرده است، چرا؟ چرا که چند روز بعد همسر جوان رضا رویگیری فیلم دیگری را روانه بازار کرد. پس از مدتی خانه ای برای حضور بازیگران، مشاهیر و البته مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد تدارک دیده شد و اعلام کردند پرستاری به آن رسیدگی خواهد کرد.

تمام اتفاقات رضا رویری را از نزدیک دنبال کردیم. از همان روز بر سر تماس تصویری با کهریزک دعوا شد و گفتند وکیل رویاگیری گفته نباید جلسه برگزار شود.

رضا رویگیری البته همیشه با خبرنگاران و مخاطبین خود ارتباط خوبی داشت و گفت و گوهای زیادی با او داشتیم، از جمله گفتگویی که باعث شد برای اولین بار خیلی ها متوجه مشکلات و تنهایی بازیگر سابق سینما شوند. ، تئاتر و تلویزیون. خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت زیرا در آن زمان خانه ای برای او فراهم شد.

رضا رویگیری: قسم می خورم گدا نیستم!

اما حواشی رضا رویگیری ادامه یافت; از ترول های معروف گرفته تا فیلم های گاه به گاه مردم عادی و یا ویدئوهایی که در آن ها جلوی دوربین رسانه ها می بینیم یا صفحات زرد فضای مجازی به خصوص ویدئوی منتشر شده چند روز پیش بار دیگر علاقه مندان را تحت تاثیر قرار داده است. بینندگان نقش های ماندگار رضا رویگیری.

در روزهایی که «مختارنامه» دوباره در تلویزیون ظاهر شد، این ویدیوی رویه و خبر ناراحت کننده سرطان «صدرالدین حجازی» بار دیگر همه را نگران کرد. بازیگر نقش خولی (صدرالدین حجازی) که واقعا ناراحت است، جویای حال همسرش شدیم، وضعیت نگران کننده است و خبری مبنی بر اینکه مسئولان برای کمک دارویی و کمکی به او اهتمام دارند، نیست. یکی از مشکلات ناشی از این بیماری جدی است.

اما قبل از هر اظهارنظری که او درباره رویاری می کرد، یک چیز را می دانستیم. این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون تنها زندگی می کند. تنهایی به این معنا نیست که هیچ کس به او کمک نمی کند، پرستار ندارد، بدبخت است چون تکالیفش در گذشته مشخص نبود، یا او را به کهریزک می برند. تنهایی به این معنا بود که قبل از بیماری (سکته مغزی) بازیگری سازنده و پرتلاش بود، همیشه در جلسات دیده می شد و دوستان زیادی داشت.

خانواده اش با او بودند و مدت کوتاهی از ازدواج جدیدش با همسر جوانش نگذشته بود. حالا او در شرایط جدید شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد.

این ویدیوی جدید که در آن از تنهایی اش می گوید، همسرش که او را رها کرده و او را رها کرده و عروسکش که پول تنهایی اش است؛ علاوه بر این، او پرستار یا مراقبتی ندارد که وضعیت او را پوشش دهد، این ویدیو قلب هر بیننده ای را به درد می آورد، او روی ویلچر نشسته است و این جملات را با عصبانیت و ناراحتی می گوید.

اما حالا در ویدئویی جدید به این نکته اشاره می کند: «برخی از این کلیپ هایی که هر از چند گاهی در وصف وضعیت جسمی و زندگی من منتشر می شود، باعث ایجاد مشکل می شود، ویدئویی در اینترنت منتشر شد که در آن همه اتفاقات وجود ندارد. واقعی هستند، اولاً به دلیل اتفاقاتی که دارم، خیلی چیزها دارم که الان ندارم، اما سه سال است که در خانه هستم و یک مادر و پسر دلسوز شرایط خوبی برایم فراهم کردند، از کهریزک آوردند و دارند. یکی از هنرمندانی بود که در این مدت یا حسن مصطفوی به من کمک زیادی کرد.

این صحبت ها نشان می دهد که او از نظر ذهنی دچار مشکل است. او سال گذشته در دومین روز از جشنواره فیلم فجر مقابل دوربین تسنیم قرار گرفت و از تنهایی و غمش گفت و گفت: اگر آدم بزرگی بودم به من هم افتخار می کردند.

ما یک بار از تمام این موقعیت ها گذشتیم تا این نکته را مطرح کنیم. در فضای مجازی امروزی عده ای فقط به دنبال خودنمایی هستند و به تحقیر مردم اهمیتی نمی دهند، هر چند افرادی با خاطره مردم هستند، تحقیر این جانباز و هر جانبازی روح آدمی را آزار می دهد.

چرا هنرمندی مثل رضا رویگیری که سابقه درخشانی در بازیگری و البته خوانندگی دارد با چنین روزی مواجه می شود؟ چرا باید اسباب بازی همه باشد؟ چقدر مشکلات مالی دارد؟ اینکه شاهد اتفاقی برای این بازیگر بود چقدر به جانش افتاد؟

به هر حال اطرافیان رویگیری باید بدانند که انتشار ویدیوهایی مانند این ویدیوی آخر باعث ناراحتی بینندگان و هنردوستان می شود و آبروی فردی مثل رویگیری را زیر سوال می برد، البته خود رویگیری باید بیشتر دقت کند.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین