چگونه سالاد انبه فوق العاده خوشمزه را با سس هندی تهیه کنیم؟

چگونه سالاد انبه فوق العاده خوشمزه را با سس هندی تهیه کنیم؟

با ترکیب میوه ها و سبزیجات می توانید یک سالاد خوشمزه و مقوی تهیه کنید. اگر عاشق میوه انبه هستید توصیه می کنیم سالاد انبه را در خانه تهیه کنید. برای تهیه این سالاد علاوه بر میوه انبه و کنسرو نخود فرنگی به فلفل قرمز، فلفل سیاه و ادویه هایی مانند رازیانه، گوجه فرنگی و گشنیز نیز نیاز دارید. توصیه می کنیم تا پایان ویدیوی طرز تهیه سالاد انبه با سس هندی همراه ما باشید.

مواد مورد نیاز

مواد مقدار
کنسرو نخود پخته شده یک پیمانه
فلفل سیاه و نمک در صورت نیاز
روغن زیتون یک قاشق غذاخوری
پاپریکا نصف قاشق چای خوری
دانه گشنیز نصف قاشق چای خوری
زیره سیاه نصف قاشق چای خوری
رازیانه نصف قاشق چای خوری
عزیزم یک قاشق چای خوری
پوره سیر نصف قاشق چای خوری
بالزامیک نصف قاشق چای خوری
لیمو ترش یک عدد
خیار دو عدد
فلفل دلمه ای قرمز نصف عدد
پیاز بنفش تعداد کمی
گوجه فرنگی دو عدد
انبه یک عدد
گشنیز تازه دو قاشق غذاخوری

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه سالاد انبه؟

۱.
ابتدا نخودهای کنسرو شده را با نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و روغن زیتون مخلوط کرده و در فر یا سرخ کن قرار دهید و بپزید تا قهوه ای طلایی شود.
۲.
برای تهیه سس، فلفل سیاه، دانه گشنیز، زیره و رازیانه را با روغن زیتون چرخ کرده و روی آتش نگه دارید تا طلایی شود. سپس آن را از روی حرارت بردارید و مقداری عسل، پوره سیر، بالزامیک، آبلیمو و نمک را اضافه کنید و مخلوط کنید.
۳.
خیار، فلفل قرمز، پیاز بنفش، گوجه فرنگی و انبه را خرد کرده، با نخود کبابی مخلوط کرده و سپس سس را اضافه کنید. در انتها می توانید مقداری گشنیز تازه اضافه کنید تا عطر بهتری داشته باشید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا