کشف 70 تن گوشت فاسد وارداتی

کشف 70 تن گوشت فاسد وارداتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس خبرگزاری ایمنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری گوشت فاسد در سردخانه ای در جنوب تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: در تحقیقات انجام شده 70 نفر تن گوشت وارداتی از مغولستان مشخص شد گوشت گرم گوسفندی پس از تایید اداره کل دامپزشکی استان البرز بارگیری و توزیع شد.

وی ادامه داد: در میدان پیروزی تهران به دلیل بو دادن اجازه تخلیه گوشت را نمی دهند و گوشت به سردخانه شادآباد منتقل می شود. سردخانه به دلیل الزامات سازمانی از جدا شدن کامیون ها جلوگیری می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی به منظور جلوگیری از عرضه گوشت های فاسد به مردم به هر نحو ممکن بر این موضوع نظارت دارد، گفت: این گونه اقدامات به سلامت مردم و مردم آسیب می زند. امنیت اقتصادی و روانی جامعه.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف این گوشت های فاسد و جلوگیری از توزیع آن گفت: این گوشت ها با ارز تخصیصی وارد شده و در اولین پیگیری مشخص شد به این دلیل 21 میلیارد تومان زیان وارد شده است. غفلت. باعث بیت الملال شد.

وی از اهالی خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرائم اقتصادی و مفاسد اقتصادی به شماره 096300 پلیس امنیت اقتصادی اعلام کنند و گفت: پیگیری پرونده مجرمان و متهمان این پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.