برادران داردن فیلم جدید خود به نام «مادران نوجوان» را در جشنواره کن بعدی فیلمبرداری خواهند کرد

برادران داردن فیلم جدید خود به نام مادران نوجوان را

به گزارش انتخابتو، در حالی که انتخاب بازیگران فیلم جدید برادران داردن به نام «مادران جوان» به پایان رسیده است، تولید آن به زودی از ماه آگوست آغاز می شود و پیش بینی می شود در جشنواره کن 2025 شرکت کند. .

مهر نوشت: داستان این فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نعیما و آرین است. آنها ساکنان پناهگاه مادران جوان هستند، همه مادرانی که در شرایط سخت بزرگ شده اند و در تلاشند تا زندگی بهتری برای خود و فرزندانشان بسازند.

به احتمال زیاد، «مادران نوجوان» درام رئالیستی اجتماعی دیگری از خواهران داردن خواهد بود که در زادگاهشان بلژیک اتفاق می‌افتد. احتمالا بازیگران غیرحرفه ای را انتخاب می کنند و گفته می شود که یک دختر 19 ساله نقش اول را بازی خواهد کرد.

خانواده داردن دو بار برای فیلم هایشان نخل طلا را برده اند. یک بار برای روزتا در سال 1999 و یک بار برای بیبی در سال 2005. از دیگر فیلم های شاخص او می توان به «دو روز و یک شب»، «پسر دوچرخه سوار» و «پسر» اشاره کرد.

آخرین فیلم آنها، توری و لوکیتا، نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد و آنقدر خاطره انگیز بود که حتی توجه مارتین اسکورسیزی را به خود جلب کرد و او را بر آن داشت تا در نامه ای به ورایتی، آخرین اثر آنها را تحسین کند. او نوشت: «توری و لوکیتا» یکی از ویرانگرترین تجربیات سینمایی است که در این مدت طولانی داشته ام. من همیشه سبک فیلمسازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده ام. تسلط آنها همراه با تعهد معنوی و اخلاقی آنها به شخصیت هایشان، این فیلم را هم ترسناک ترین و هم یکی از بهترین آنها می کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین