در هفته گذشته 726 مورد حادثه خاص در اورژانس کشور به ثبت رسید

در هفته گذشته 726 مورد حادثه خاص در اورژانس کشور

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدسازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در هفته گذشته (2 تا 8 تیرماه) در مجموع 726 حادثه خاص در کشور به ثبت رسید که نسبت به هفته قبل 2 درصد افزایش داشت و در هفته گذشته 267 حادثه خاص به ثبت رسید. 459 مورد از این حوادث رانندگی و 459 مورد تصادف بوده است خارج از ترافیک در مجموع ۲۱۹۴ نفر از بیماران و مصدومان از خدمات اورژانس بهره مند شدند، یک هزار و ۸۶۲ مصدوم و بیمار به مراکز بهداشتی درمانی ارجاع شدند و ۳۳۲ نفر در محل از این خدمات بهره مند شدند.

استان با بیشترین مصدومیت در تصادفات رانندگی خصوصی، خراسان رضوی با 158 نفر، تهران با 121 نفر و مرکز با 111 نفر بوده و بیشترین مصدومان در تصادفات رانندگی خصوصی، تهران با 6 نفر، کرمان و سمنان با 5 نفر بوده است. مردم. و خراسان رضوی با چهار نفر دیگر.

هفته گذشته 30 حادثه رخ داد خارج از ترافیک در حالی که بر اثر آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز در کشور 72 نفر مجروح و 1 نفر جان باختند، در این مدت 35 فقره تصادف رخ داد. خارج از ترافیک این حادثه به یک حادثه غرق شدگی مرتبط است که 21 نفر مجروح و 21 نفر کشته شدند.

در گزارش سازمان اورژانس کشور از حوادث خاص در هفته گذشته، 3 حادثه رانندگی مرتبط با حمل و نقل عمومی، 24 حادثه تراموا و کامیون، 24 تصادف وانت و 40 تصادف ویژه موتورسیکلت از دیگر بخش های ثبت شده بود. در کشور.