توزیع واکسن آنفولانزا مشکلی ندارد

توزیع واکسن آنفولانزا مشکلی ندارد

انتخابتو به نقل از وبدا، محمدرضا ظفرکندی در پاسخ به این سوال که برنامه وزارت بهداشت برای تهیه واکسن آنفولانزا چیست، گفت: زمان طلایی تزریق واکسن آنفولانزا از سه هفته پیش آغاز شده و ادامه خواهد داشت. در حال حاضر هیچ گزارشی از کمبود واکسن تا سه هفته آینده وجود ندارد.

ممکن است برخی داروخانه ها از واکسن آنفلوآنزا خارج شده باشند، اما گزارشی مبنی بر کمبود واکسن منتشر نشده و گفته شده است که در صورت نبود واکسن مواردی گزارش می شود. در زمینه واکسیناسیون آنفولانزا مشکلی وجود ندارد واکسن های خارجی و ایرانی موجود است. اگر در برخی داروخانه ها کمبود واکسن وجود دارد، ممکن است به دلیل مشکلات توزیع باشد. توزیع واکسن

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه داروخانه ها معتقدند 4 سهمیه واکسن آنفولانزا به هر داروخانه داده شده است، چنین پاسخ داد: چنین ادعایی صحت ندارد.

وضعیت دانشجویان و اساتید ممنوع الورود به دانشگاه ها بررسی می شود

ظفرکندی با بیان اینکه باید وضعیت دانشجویان و اساتید ممنوع الورود به دانشگاه ها بازنگری شود، گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور، وضعیت دانشجویان و اساتید ممنوع الورود به دانشگاه ها بررسی می شود و وضعیت برخی اساتید و دانشجویان نیز بررسی می شود. بررسی شود. اقدامات انجام شده انجام شده است، اما نباید منجر به ممنوعیت دائمی حضور آنها در دانشگاه شود، بنابراین وضعیت دانشجویان و اساتید بررسی می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین تکلیف معاونت های این وزارتخانه افزود: باید مسیری را برای تعیین معاونان وزارت بهداشت، انتخاب معاونان وزرا دنبال کنیم. طبق روال وزارت بهداشت انجام شد اما مسیری که باید در این زمینه طی شود طولانی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید کارگروهی در راستای نظر رئیس جمهور تشکیل و شاخص ها بررسی شود، گفت: انتشار معاونان انتصابی شخصی و موقت نیست، بلکه باید براساس شاخص هایی باشد که در آن لحاظ شده است. حساب کاربری

ظفرکندی ادامه داد: افرادی که برای مجلس در نظر گرفته می شوند با توجه به شاخص های در نظر گرفته شده لیست می شوند، سپس انتخاب افراد با توجه به شاخص ها انجام می شود و مرحله بررسی قانونی آغاز می شود.