بیش از 45 میلیون ایرانی بیمه سلامت دارند

بیش از 45 میلیون ایرانی بیمه سلامت دارند

امیدواریم با مشارکت رئیس جمهور جدید مشکلات و معضلات حوزه سلامت برطرف شود.

حسینعلی شهری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی وی همچنین گفت: ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج یا طرح تحول سلامت از اقدامات خوب انجام شده در سال های اخیر بود. همچنین با توجه به پیشرفت جامعه، قوانین نیاز به اصلاح دارد و وظیفه مجلس و وزارت بهداشت رسیدگی به دغدغه بیماران است.

وی با بیان اینکه به اقتدار نظامی و پزشکی جمهوری اسلامی افتخار می کنم، ادامه داد: شهروندان زیادی از کشورهای مختلف برای جراحی به ایران می آیند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی با اشاره به فعالیت 2 هزار تشکل مردم نهاد در حوزه سلامت گفت: هیچ گونه سوء مدیریتی در این نهادهای بهداشتی وجود ندارد و نمایندگان مجلس همیشه دقت بالایی دارند و ما رویکرد داریم. بحث بهداشت و درمان بدون نگاه سیاسی و آقای مهندس امیدواریم با حضور آقای محترم مشکلات و مسائل این حوزه برطرف شود.

ما در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به سلامت را آسان‌تر کنیم

علی جعفریان، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وظیفه ما در حوزه سلامت خدمات رسانی است و در تمام دنیا در حوزه سلامت مشکل داریم و وظیفه داریم این خدمات را یکپارچه و دائمی کنیم. مشکلات

وی افزود: در کشور خدمات بهداشتی خوبی ارائه می شود به عنوان مثال در زمینه پیوند کبد با هزینه 4 تا 5 هزار تومانی انجام می دهیم و بیمار یک ریال هم پرداخت نمی کند.

جعفریان با اشاره به اینکه بیش از هزار پیوند کبد در کشور انجام شده است، تاکید کرد: امیدوارم با تلاش مسئولان با امکانات محدود، خدمات بهتری را به افراد مثبت اندیش ارائه کنیم. برای رسیدن به رضایت بیشتر