در لایحه بودجه سال 1404 سکونت شغل محسوب می شود

در لایحه بودجه سال 1404 سکونت شغل محسوب می شود

به گزارش خبرگزاري ايمنا، بر اساس بند الف ماده 16 لايحه بودجه 1404 كه به نظام سلامت كل كشور اختصاص يافته است، دستيارهاي پزشكي (ساكنان) از نظر سلامت تعيين مي شوند. بیمه و بیمه عمر از سال آینده شروع می شود. حقوق ماهانه و بازنشستگی که در طول تحصیل دریافت می کنند بدون هیچ گونه تعهدی برای کار در کشور مشمول قانون تامین اجتماعی خواهد بود. جزئیات بیشتر در زیر آورده شده است.

تعیین سازوکار وصول مطالبات دانشگاه از شرکت های بیمه

“در زندان برای تبصره 16- سازمان برنامه و بودجه کشور در قانون بودجه اعتبارات (از جمله اعتبارات) مربوط به داروها و سایر اقلام مرتبط با سلامت را مجاز دانسته است. داروساز و بیمه)، و همچنین دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی و خدمات بهداشتی سازمان به بیمه‌گر اصلی توسط کمیته‌ای متشکل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بیمه سلامت ایران و سازمان تامین اجتماعی در قبال لایحه مصوب سازمان‌های بیمه‌گر شناسایی می‌شود. سقوط کردن بنیادها، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی از خزانه و یا از طریق حساب ذخیره نزد بانک های مربوطه. تایید سازمان تخصیص و پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی.

ضمناً کلیه سازمان های بیمه گر و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی آنها مجبورند پرداخت های مربوطه را در دفاتر حسابداری ثبت و مبالغ دریافتی را از کل مطالبات کسر کنید.

انبار دارو و ملزومات پزشکی 6 ماهه

در راستای اجرای بند ج تبصره 16 و بند الف ماده 71 قانون برنامه هفتم توسعه سازمان غذا و دارو باید انبار 6 ماهه دارو و ملزومات اساسی پزشکی ایجاد شود. در سطح شرکت های تولیدی (سه ماه در هر سطح) در فهرست مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام شود.

بر این اساس سازمان غذا و دارو موظف است ارزش افزوده و سود دارو را هنگام عقد قرارداد با شرکت های مورد نظر و ثبت تعهدات طرفین در سامانه قراردادی ایجاد شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاح کند. به نحوی که با جبران ناکافی منابع مالی در گردش در بازه های زمانی مشخص، زیان های وارده به اقلام مورد نظر را در حدود اعتبار نهادهای ذیربط جبران کند.

در صورت کمبود در سبد، شرکت طرف قرارداد جبران حقوق مصرف کننده را به میزان سهم وی تضمین می کند.

2 تا 10 درصد مالیات بر کالاها ناسالم

در زندان تی تبصره 16 نیز عوارض ناشی از مصرف کالاهای آسیب دیده است نوار نقاله بیان شده است؛ در این بند آمده است: عوارض فرآورده های مضر در اعمال بند 10 سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری. نوار نقاله موضوع ماده 48 قانون (2) الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی کشور مورخ 12/4/1394 مصوب 12/4/1394 حداقل 2 تعیین گردید. درصد و حداکثر 10 درصد.

سازمان امور مالیاتی کشور موظف است علاوه بر مالیات و عوارض موضوع ماده (26) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 نسبت به اخذ مالیات موضوع این بند اقدام نماید.

70 درصد منابع حاصل از اجرای این ماده در چارچوب اصل 48 صرف وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 20 درصد صرف آموزش و 10 درصد برای ورزش و جوانان می شود. از قانون مذکور. .

همچنین طبق بند این در راستای تحقق تبصره 16 و بند 10 سیاست های کلی سلامت و در اجرای تبصره 5 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 2/1400/3/2، یکسان سازی مالیات کشور الزامی است. سازمان امور 10 درصد منابع به دست آمده از مالیات و عوارض کالاهای آسیب دیده. نوار نقاله بهداشت و انواع سیگار و فرآورده های دخانی موضوع بندهای (ص) و ()ت) در ماده (26) قانون مذکور، درمان های آموزش پزشکی در روستاها و مناطق فقیرنشین با اولویت های تعیین شده توسط دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی به منظور توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی مورد نیاز وزارت هزینه می شود. سلامت و خدمات بهداشتی.