«در دامان درخت» به جشنواره چین رفت

در دامان درخت به جشنواره چین رفت

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «در دامان درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا، تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی نسب محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان. در بیست و نهمین تلویزیون شانگهای در حال اکران در بخش رقابتی جشنواره است.

از زمان آغاز به کار خود در سال 1986، جشنواره تلویزیونی شانگهای به فلسفه سینمای حرفه ای، بین المللی گرایی و لذت مردم از فیلم و سینما پایبند بوده و به طور مداوم مکانیسم جشنواره را تجدید می کند، سطح خدمات را بهبود می بخشد و تأثیر برند را افزایش می دهد. این جشنواره به یکی از مهمترین بسترهای تبادل تلویزیون بین المللی در آسیا تبدیل شده است که نقش فعالی در ارتقای توسعه فرهنگ و صنعت تلویزیون چین ایفا می کند و تبادل فرهنگ تلویزیون چین و جهان را تسهیل می کند.

بیش از 3700 فیلم از 105 کشور و منطقه به مسابقه و نمایش امسال SIFF آمدند.

امسال «در آغسور درهم» تنها نماینده ایران بود و «کاموریس»، «زن بامزه»، «سامبر»، «در پایان – قدرت آزار» نیز در بخش بهترین فیلم خارجی قرار گرفتند. آنها در بخش جوایز Magnolia رقابت می کنند.

جوایز مگنولیا پیشروترین رقابت تلویزیونی بین المللی در جهان است. بیست و نهمین دوره این جشنواره بین 24 تا 28 ژوئن 2024 در شانگهای چین برگزار می شود که در 8 تا 4 جولای سال جاری برگزار می شود.

پخش بین المللی این فیلم بر عهده مرکز بین المللی سوره می باشد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین