سه فیلم متفاوت «متعالی» در این ماه اکران می شوند

سه فیلم متفاوت متعالی در این ماه اکران می شوند

برخی از مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 در ماه ژوئن اکران خواهند شد. فیلم هایی مانند “درون و بیرون 2″، “پسران بد”; سوار یا بمیر»، «افق، حماسه آمریکایی» و «انواع مهربانی».

به گزارش فرادید؛ با این حال در اینجا می خواهیم به فیلم های دیگری اشاره کنیم که شاید تا به حال زیاد در مورد آنها صحبت نشده و در لیست موردانتظارترین فیلم های سال قرار نگرفته اند، اما با توجه به تولیدات خاصشان همچنان فیلم های جذابی به نظر می رسند. شاید حتی ممکن است مخاطب را غافلگیر کنند.

1. جن گیری
«جن گیر» یک فیلم ترسناک با دو چرخش مهم پست مدرن است. این فیلم داستان بازیگری به نام آنتونی میلر (با بازی راسل کرو) است که هنگام فیلمبرداری فیلمی شبیه جن‌گیر، عقل خود را از دست می‌دهد. این سؤال را ایجاد می کند که آیا او واقعاً تسخیر شده است یا فشار فیلمبرداری او را به اعتیادهای قدیمی خود باز می گرداند.

سه فیلم مختلف در این ماه اکران می شوند

اولین چرخش پست مدرن این است که کرو سال گذشته در The Exorcist Pop بازی کرد، یعنی او بازیگری است که جن گیری انجام داده است و اکنون او نقش یک بازیگر جن گیری را بازی می کند. دومین تغییر این است که The Exorcist توسط جاشوا جان میلر کارگردانی می شود. پدرش، جیسون میلر، نقش پدر دیمین را در فیلم «جن‌گیر» در سال ۱۹۷۳ بازی کرد. کارگردان در بیانیه‌ای گفت: «پدرم هرگز از گفتن داستان‌هایی درباره «نفرین‌شده» آن فیلم برای من تردید نکرد: آتش‌سوزی مرموزی که تولید را فرا گرفت، مرگ‌های عجیب و جراحات مادام‌العمر. افسانه «فیلم های نفرین شده» از آن زمان مرا مجذوب خود کرده است».

2. ناظران

در این مهیج ماوراء طبیعی، داکوتا فانینگ در نقش یک هنرمند گمشده در جنگلی در ایرلند بازی می کند. هنگامی که یک هیولا او را تعقیب می کند، او با سه نفر دیگر در پناهگاهی پناه می گیرد. آنها به زودی متوجه می شوند که هیچ یک از آنها نمی توانند آنجا را ترک کنند و باید هر شب در کنار یک صفحه شیشه ای بایستند تا توسط “نگهبانان” بیگانه نامرئی معاینه شوند. فیلم «نگهبانان» که برگرفته از رمانی به همین نام اثر ای ام شاین است، شباهت زیادی به فیلم های ام نایت شیامالان دارد و توسط دخترش ایشانا شیامالان نوشته و کارگردانی شده است. ایشانا درباره تاثیر پدرش در ساخت این فیلم می‌گوید: «آموزش‌های او در طول زندگی‌ام همراه من بوده است. ۲۲ سال اول زندگی‌ام را در سکوت و مشاهده گذراندم تا ببینم چگونه این کار را انجام داده و احساساتش را در این فیلم مشاهده می‌کنم. فرآیند.”

سه فیلم مختلف در این ماه اکران می شوند

3. بنل و آداما

اولین فیلم جادویی و مرموز راماتا تورسی از نام یک زوج عاشق الهام گرفته شده است. آداما (با بازی مامادو دیالو) پسر جوانی است که قرار است پس از مرگ پدر و برادرش رئیس روستای دورافتاده خود در سنگال شود. بانل (با بازی خدی من) دختر جوانی است که همسر آداما نیز می شود و فرزندان او را به دنیا می آورد. با این حال، Bunnell و آداما تصمیم می گیرند سنت شکنی کنند و زندگی خود را در بیابان خارج از روستا شروع کنند. مشکل خشکسالی شدید در منطقه است و روستائیان این حادثه را سزای رفتار این دو عاشق می دانند.

سوفی مانکس کافمن از IndieWire می نویسد: «بانل و آداما اولین کارگردانی فوق العاده ای برای این کارگردان آفریقایی است که او را به عنوان خالق تصاویر جذاب و زیبا به سینما معرفی می کند. ترکیب صدای رویایی در روایت با تصاویر چشمگیر طبیعت یادآور آثار ترنس مالیک، پیشگام سینمای فلسفی است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین