فال تاروت 12 اسفند ماه

فال تاروت 12 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

پیروزی پس از تلاش

– خبر خوب

– دستیابی به اهداف و رویاها پس از یک دوره درد و ناراحتی

توضیح:

وحدت انرژی ها نوید پیروزی را می دهد. طبق برنامه ها و برنامه های خود پیش بروید. اگر سخت کار کنید، موفقیت از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی با سخت کوشی و اعتماد به نفس به دست می آید. وقت آن است که به خود و قدرت های خود اعتماد کنید و اهداف خود را تکمیل کنید. به شرطی که از بهترین توانایی خود برای رسیدن به این هدف استفاده کنید، پاداشی را که شایسته آن هستید دریافت خواهید کرد.

جمله شفابخش:

هر اتفاقی در زندگی من مرا به هدف نهایی نزدیکتر می کند.

♉ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل

باباجان – علاقه به امور معنوی

– شخصیتی پدرانه و حامی که آماده قبول مسئولیت است

– فردی که در زمینه مددکاری اجتماعی، خدمات انسانی یا روانشناسی کار می کند

– مهارت در حقوق و تجارت

توضیح:

در این زمینه، حاکم جام به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر کمک کننده و دلسوز را برای مدیریت شرایط فعلی به عهده بگیرید. با قدرتی قوی اما آرام به جلو حرکت کنید. در مواقع بحران، سر خود را بالا نگه دارید و مسئولانه عمل کنید. تجربه به شما آموخته است که همه چیز همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست. کنترل موقعیت های عاطفی و مسائل خانوادگی را در دست بگیرید.

جمله شفابخش:

من به خواسته ها و انگیزه هایم اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا زنده تر و ثروتمندتر می کند.

♊ تاروت روزانه برای متولدین ماه ژوئن

عشق جوان – تولد یک عشق

– جوانی پرشور، احساساتی و خلاق

– پیام

– اخبار تولد

– برای یک جوان به معنای استعداد هنری قوی و شخصیت حساس است.

توضیح:

اکنون تحت تأثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این نقل قول ممکن است مربوط به یک موضوع تجاری یا احساسی باشد که باعث پیشرفت و خلاقیت شما می شود. به زودی پیامی دریافت خواهید کرد و مرحله جدیدی از یک رابطه را تجربه خواهید کرد. شما با یک رویداد غیر منتظره خوشحال خواهید شد!

جمله شفابخش:

هر چه بیشتر خودم را دوست داشته باشم، بهتر می توانم با دیگران ارتباط برقرار کنم.

♋ خواندن روزانه تاروت برای متولدین علامت قوس

آغاز عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح:

قدردان هدیه ای باشید که کائنات به شما داده است. هر چه بیشتر شادی را با یکدیگر تقسیم کنید، بیشتر می شود! افق های جدیدی در زندگی شما ظاهر می شود. یک فنجان نوید می دهد که به زودی حضور و نزدیکی بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید کرد.

جمله شفابخش:

من و اطرافم را پر از عطر عشق بی پایان می کند.

♌ خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد

دلسردی – نارضایتی

– شجاعت و اکراه

– خستگی ناشی از محیط

– نارضایتی از اطرافیان

– نادیده گرفتن جنبه های مثبت زندگی

-توقع بیش از حد از دیگران

توضیح:

زمانی فرا می رسد که دیگر لذات و امیال دنیوی توجه و رضایت ما را جلب نمی کند. در این حالت آسمان آبی تیره می شود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار فنجان به شما می گوید که برای از بین بردن این تاریکی باید رابطه خود را با اصول معنویت تقویت کنید تا بتوانید مراقبت و رضایت واقعی را از منبع اصلی وجود خود دریافت کنید. فرصتی برای تفکر و تأمل در نظر بگیرید.

جمله شفابخش:

به خاطر استعدادهای ارزشمندی که در اختیار دارم خدا را شاکرم و از توان خود بهترین استفاده را می کنم.

♍ تاروت روزانه برای متولدین ماه سپتامبر

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال، بی پروا، مغرور و پرشور

– تغییر مکان

– جنبش

توضیح:

با شجاعت به جلو حرکت کنید، پیری و خستگی را پشت سر بگذارید. اکنون زمانی است که حتی شرایط سخت برای شما در مسیری سازنده حرکت می کند. عصای دلاور وعده سفر، بهبود کسب و کار و تغییرات سازنده را می دهد.

شجاعت استیک همچنین می تواند ورود یک فرد پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که کائنات به شما داده است، بگیرید، اما به آن تکیه نکنید!

جمله شفابخش:

هر طوفانی ریشه های من را قوی تر می کند.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر

افتتاح

– باز شدن در محل کار

– توانمند ساختن دیگران برای بهره مندی از منافع خود

– اقدامات خیریه

توضیح:

از تاریکی بیرون می آیی و به نور می روی. موفقیت شما عمیقاً رشد می کند و برای دیگران سودمند و الهام بخش خواهد بود. اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در به اشتراک گذاشتن است.

شما باید در مورد یک ناهماهنگی مذاکره کنید. برای دستیابی به حقوق برابر و رضایت از طریق مسائل با صداقت کار کنید. با مشکلات تا نقطه پیروزی کنار بیایید. تحولات غیرمنتظره ای در زمینه های عاطفی و عاطفی رخ خواهد داد.

جمله شفابخش:

اعتماد و پذیرش رمز موفقیت و پیشرفت من است.

♏ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین ماه نوامبر

ماجراجویی – شتاب

– جوانی شجاع و ماجراجو، کمی سرسخت اما خوش نیت

– احساس یا رویداد ناگهانی که به سرعت ناپدید می شود

– غم و اندوه را از خود دور کنید

توضیح:

Cesur Kılıç به شما هشدار می دهد که مراقب باشید، حقوق خود را به راحتی به دیگران تسلیم نکنید. اگر با شجاعت و ایمان با این تهدید روبرو شوید، می توانید نیروی مهاجم را از بین ببرید.

اکنون زمان شکست و شک نیست. زمان زیادی برای فکر کردن به تصمیمات و انتخاب های جانبی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که اقدامات به موقع در یک بحران مهم است.

اگرچه شمشیر شجاع نماد عمل و عمل است، اما به شروع وابستگی های عاطفی یا روابط عاطفی طولانی مدت نیز واکنش منفی نشان می دهد. زیرا عاملی است که به طور غیر منتظره وارد زندگی شما می شود و در مدت کوتاهی از آن خارج می شود.

جمله شفابخش:

من هدفم را می دانم و می دانم در کدام جهت تلاش می کنم.

♐ خواندن تاروت روزانه عالی برای متولدین آذر

جدایی – بحران

– ترک نکن

– اشک

– سن

– ناهماهنگی و اختلاف نظر

توضیح:

سه شمشیر یک ابزار آموزشی سخت برای آموزش دانش و خرد است. این کارت نشان دهنده یک قلب شکسته و احساسات زخمی است. در این مرحله باید آنچه را که از نظر عاطفی در قلبتان انباشته شده است، بیان کنید، قبل از اینکه تبدیل به رنجش و اندوه شود. با فرد یا افرادی که در بحران عاطفی شما درگیر هستند تا حد امکان کامل و آشکار صحبت کنید. در پایان اگر چنین ارتباطی برایتان مقدور نیست، دلتان را به روی یک دوست، مشاور یا یکی از عزیزانتان باز کنید. ارتباط برای یک فرد دلشکسته فوق العاده موثر است.

آگاه باشید که پذیرش و درک صادقانه این مرحله از واقعیت زندگی مهم و ضروری است. عاقلانه است که با احساسات و دردهای منفی خود با شجاعت روبرو شوید. یادت باشه این غم میگذره

جمله شفابخش:

هر مشکلی راه حل خودش را دارد.

♑ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر

موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر، پرتلاش و صبور

– شخصیتی آرام، قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنید و وظایف خود را جدی می گیرید. سکه دلاور نشان دهنده مسئولیت و تحمل است و به شما پیشنهاد می کند که خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ کنید و انتظارات خود را به تعویق بیندازید تا به نتیجه برسید و به اهداف خود برسید. به طور پیوسته و با دقت پیش بروید تا مشکلات و خطرات را به حداقل برسانید. روش های جدید و نوآورانه یا تصمیمات عجولانه را برای پیگیری اقدامات خود نادیده بگیرید و در عوض به روش های شناخته شده و آزمایش شده تکیه کنید.

اگر این کارت را برای بحث در مورد وضعیت خود کشیدید، باید از انرژی مثبت این شخصیت برای صبور بودن و ملاحظه کاری استفاده کنید. اگر سخت کار کنید، پاداش زیادی خواهید گرفت.

جمله شفابخش:

انرژی لازم برای انجام هر خدمت نیز به من می رسد.

♒ تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن

پیمان – داستان عاشقانه

– شروع یک رابطه عاشقانه یا دوستانه

– نامزد کن

– قرارداد دوستی

– اجماع، وفاق

توضیح:

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و از رسیدن به هدف در هر زمینه ای خبر می دهد. دو فنجان نشان دهنده یک ارتباط در هماهنگی کامل است.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب انجام دهید.

نماد دو فنجان پیامی است که زمان جدایی و تنهایی به زودی می گذرد و تبادل عاطفی عمیقی بین شما و شریک زندگی تان رخ می دهد.

جمله شفابخش:

از آنچه زندگی به من می دهد لذت می برم، از وحدت زیبای عشق سیراب می شوم.

♓ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس

غلبه بر مشکلات

– گذراندن یک دوره پر استرس و بی قرار

– به یک مکان جدید سفر کنید

– رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح:

دیدگاه شما نسبت به زندگی کمی متعادل تر می شود. شما به تدریج پایان یک مرحله را می پذیرید و خود را با شرایط فعلی وفق می دهید. ایجاد تغییرات ناگهانی در حال حاضر می تواند مشکلات بیشتری را نسبت به باز کردن ایجاد کند. اگرچه این کارت وعده اشتیاق زیادی را نمی دهد، اما نشان دهنده این است که شما بر مرزهای ناامیدی غلبه کرده اید و به سمت دوره ای مثبت تر از زندگی حرکت می کنید. بر مشکلات غلبه خواهید کرد و اوقات آرام تری خواهید داشت. وقت آن است که گذشته را رها کنیم.

هر گونه عقب نشینی، حرکت و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب است.

جمله شفابخش:

گل رز دانش در دلم می شکفد.