از معرفی فیلم هایی که مخاطبان بیشتر دوست دارند تا اعلام برنامه روز چهارم.

10 اثر برتری که در اولین روز جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، دوشنبه 9 مهرماه و در چهارمین روز از این رویداد، فیلم های کوتاه داستانی «باش و باش»، «پیام»، «چمدان»، «در سایه بلوط»، رویا ساز» اکران خواهد شد. و «گوالی ژوانگ» در سالن اول به نمایش درآمدند و سه پردیس سینمایی کشور در سیزدهمین نشست اکران خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز خبر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این سینماها همچنین از ساعت 15:30 میزبان فیلم های کوتاه داستانی «تاری»، «ورزیگر»، «راوی»، «یارگی» خواهند بود. و ««کین اختن» بنشین.

در اکران بعدی فیلم های کوتاه «خانه ماه»، «نسبتا خوشحال»، «بازنویسی»، «کودکی» و «خسرو 127» از ساعت 18 در سالن 1 و 3 نمایش داده می شود. «تقریباً 13 کیلوگرم»، «تانکر»، «روز خداحافظی»، «اهلی» و «زنبور عسل» نیز ساعت 20.30 در سالن های یکم و سوم به نمایش گذاشته می شود.

در چهارمین روز از این مراسم ساعت 13:00 اکران فیلم های «زا»، «سیزده سالگی»، «پس از پدر»، «چولیبولی»، «تونل» و «گزنه» در 2 و 2 ادامه خواهد داشت. سالن ها پنجمین جشنواره باکس هاوس.

فیلم های کوتاه «تبار»، «سیاره کوچک»، «بی وطن»، «جشن هنر»، «شازده کوچولو» و «فیلم ساخته نشده» نیز از ساعت 15:30 در سینماهای دوم و پنجم اکران می شوند. تا ساعت 17:00

در این سینماها فیلم‌های کوتاه داستانی «ایسو»، «سر»، «شالال»، «شیفت» و «کشکاهی شور عزیز» از ساعت 18 در بخش مسابقه کشوری به نمایش درمی‌آیند.

مخاطبان فیلم های داستانی نیز ساعت 20:30 می توانند «نومان»، «حنابندون»، «لیمو همه چیز را می دانست»، «رئیس شماعی» و «هلیوس» را در همین سینماها تماشا کنند.

فیلم های تجربی با نام های «تروما»، «کانتور»، «گل قالی»، «این و آن و من»، «زمزمه های جنوب»، «و من آزاد می شوم»، «شطرنج شطرنج» در سالن پردیس ملت اکران می شود. 9. «آتش»، «زیگورات»، «هبوط»، «انعکاس دلتنگی سبز» و «بیرون از قفس» از ساعت 13:00 تقدیم می شود.

فیلم های کوتاه مستند «کتایون»، «هادی رستم بودو»، «پنهان» و «این خانه و جذام مادرم» از ساعت 15:30 تا 17:00 در همین سینما پخش می شود.

در جلسه بعدی فیلم های کوتاه «نخ»، «دالکه»، «راز»، «کوتی»، «برقس» و «گدار» از بخش کتاب و سینما از ساعت 18 در سالن 9 اکران می شود. .

آخرین اکران سالن 9 ساعت 20:30 خواهد بود که انیمیشن های کوتاه «کسوف»، «مردوپنجره»، «ناجور دشت»، «راه»، «پر»، «پساران فریدون» و «گلوری» در آن به نمایش در می آیند. روی صفحه نمایش

تالار دهم خانه جشنواره تهران در چهارمین روز خود میزبان مخاطبان مشتاق تماشای آثار بین المللی است. در سیزدهمین نشست این تئاتر، فیلم های «در سایه سروها»، «شاهکار»، «من آنجا بودم قسمت 2»، «پسر ماهیگیر»، «سه خواهر» و «اشباح شرق» نمایش داده می شود. . اسکن شده است.

ساعت 15:30 فیلم های کوتاه «یک لحظه بد»، «هیپوکامپ»، «زرد»، «آرمسترانگ»، «گیزاکی»، «پورزال» و «موری» نمایش داده می شود.

در همین سالن از ساعت 18:00 فیلم های «فیلم کوتاه درباره کودکان»، «فرشتگان»، «امسال هالووین نداریم»، «پلیس در میان ما»، «عروسی روی سورتمه» و «عروسی روی یک» سورتمه» نمایش داده خواهد شد. Ilse» در بخش بین المللی نمایش داده می شود.

در آخرین اکران سالن 10، فیلم های «همان بازیگر دوباره ضربه می زند»، «اتاق 666»، «بازدید از شهر نقره ای» و «زاویه معکوس» امروز ساعت 20:30 اکران می شود.

امروز از ساعت 13:00 نمایش های بخش بین الملل در سالن 6 و فیلم های “6 هزار دروغ”، “کلید”، “روز هشتم”، “شعر پایان تابستان” «آمریکا»، «پشته» و «دریای سیاه» اکران می شود. پرده در حال بسته شدن است.

از ساعت 15:30 فیلم‌های مسابقه بین‌المللی سینما مانند «دختری با چشم‌های شلوغ»، «انسانیت کامل»، «هنر بخشش»، «ابور»، «دختری با چشم‌های شلوغ» در همین سالن نمایش داده می‌شود. . صفحه نمایش این قسمت “ارز”، “سیاره جدید” و “من می خواهم اول باشم” را نشان می دهد.

در فصل هجدهم از میان فیلم‌های بخش بین‌الملل، «گیاهان»، «خرمش»، «خانه»، «ضیافت»، «آب باش»، «آشوب» و «بادکنک‌های شادی» در سالن 6 اکران می‌شوند. .

از فیلم هایی که در بخش بین الملل اکران می شوند می توان به «گرگ»، «درباره مجسمه پنهان»، «آبشار»، «دلفین دوراهی»، «تا همیشه دوستت دارم»، «باران آفتابی» و «آیین آب» اشاره کرد. ساعت 20:30 در سالن 6 اکران می شوند. سالن 8 از ساعت 13 امروز میزبان بخش تماشای ویژه آثار نیما عباسپور است.

در دومین اکران این سالن از ساعت 15.30 فیلم های کوتاهی با نام های «علوم تمیری»، «پاییز آمد»، «سرباز»، «شهپر»، «پسر آدم» از بخش کتاب و سینما نمایش داده می شود. و “Harmonica” نمایش داده خواهد شد.

در این اکران که ساعت 18 در این سالن برگزار می شود، فیلم های کوتاهی از بخش ویژه «دم دراز زرافه»، «نازا»، «نرموک»، «گره»، «اسکار»، «اینترکات» و خالده» نمایش داده خواهد شد. بخش استعدادهای جدید

در آخرین اکران سالن 8 فیلم های «آخرین سفر»، «سپیده دم سرد»، «خپره»، «جنگل»، «هشت تیر»، «پای پرواز» و «احمق» از ساعت 20 به نمایش درمی آیند: 30. بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

نشست های ویژه جشنواره «20-41» در دبیرخانه عطا

نشست های ارزیابی آثار در مسابقه ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران با بررسی آثار انیمیشن با حضور بابک نکویی در پانزدهمین دوره امروز پیگیری می شود. در جلسه هفدهم، آثار تجربی با حضور رامتین شهبازی و در جلسات نوزدهم و 21.30، آثار داستانی با حضور سعید قطبی زاده ارزیابی می شوند.

همچنین نمایشگاه کتاب و سینمای جشنواره تهران و نمایشگاه عکاسی میزبان مخاطبان چهل و یکمین رویداد تهران در پردیس سینمایی ملت است.

نشست های ویژه «20-41» چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران امروز دوشنبه 9 مهرماه به مدیریت عطا مجابی از ساعت 10:30 تا 12:00 در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود. موضوع “غلبه بر کلیشه های تولید” توسط استادان مهدی کرم پور و تام پالمن دنبال می شود.
در این نشست از ساعت 13:30 تا 15:00 به موضوع «اشتباهات مکرر در فیلم کوتاه» با حضور آرش رصافی و نیما عباسپور پرداخته می شود.
نشست «اقتصاد فیلم کوتاه» با حضور حنا میروننکو و مصطفی احمدی از ساعت 15:30 تا 17:00 و نشست «تولید فیلم کوتاه با استفاده از هوش مصنوعی» از ساعت 17:30 تا 19:00 برگزار می شود. . این سخنرانی با حضور مصطفی باجیت انجام شد.

عصر امروز از ساعت 20:00 اختتامیه بخش کتاب و سینما و معرفی انتشارات جدید انجمن سینمای جوانان ایران ساعت 20:00 در سالن 12 پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.
10 فیلم برتر جشنواره «تهران» تا پایان روز دوم از نگاه مخاطبان

در پایان دومین روز چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، 10 فیلمی که بیشترین آرا را از طریق آرای مردمی کسب کرده بودند معرفی شدند.

به گزارش مرکز خبر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛ کمیته نظارت بر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران 10 فیلم برتر از نظر مخاطب تا پایان دومین روز جشنواره را به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام کرد:

خداحافظ پاریس
به او می گویند مانماندا
تانکر
تنها با هم
هانابندون
روز خداحافظی
رئیس شما
سر
تغییر دهید
کشک شور عزیز

اعضای دیده بان آرای مردمی شامل نادره ترکمانی، میترا مهتریان، رضا فهیمی و سعید کشاورز هستند.

همچنین باید اشاره کنیم که در روز دوم ۲۹۲۲ تعرفه تقدیم مخاطبان شد که نتایج فوق حاصل آرای دریافتی از این تعداد است.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به کارگردانی مهدی آذرپندار تا 11 آبان 1303 در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

۲۲۴۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین