اعضای هیئت داوران بخش های مختلف لوکارنو 2024 معرفی شدند / انتخاب برندگان پلنگ

اعضای هیئت داوران بخش های مختلف لوکارنو 2024 معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، جشنواره لوکارنو اعضای هیئت داوران خود را معرفی کرد.

مهر نوشت: پایال کاپادیا برنده جایزه بزرگ کن برای فیلم «ما همه به عنوان نور تصور می‌شویم»، تیم بلیک نلسون بازیگر آمریکایی، لوکا مارینلی بازیگر ایتالیایی و دیانا البام تهیه‌کننده بلژیکی در هیئت داوران فیلم لوکارنو ۲۰۲۴ حضور دارند. جشنواره.

این گروه به عنوان هیئت داوران بخش اصلی جشنواره سوئیس با محوریت سینمای مستقل انتخاب شده اند و به ریاست جسیکا هاسنر نویسنده اتریشی که پیش از این به عنوان رئیس هیئت داوران بخش رسمی جشنواره معرفی شده بود فعالیت می کنند. .

هیئت داوران کارگردانان جدید با اولین یا دومین فیلم بلندشان نیز شامل: سی جی اوباسی فیلمساز نیجریه ای از «داستان های جوجو»، فیلمساز فرانسوی-فلسطینی-الجزایری و بازیگر فیلم «بای بای تیبریاس» و تدوینگر سابق کایه هستند. Charles Tson du Cinema و مدیر آکادمیک و هنری هفته منتقدان کن.

هیئت داوران بخش پلنگ‌های فردا که در آن فیلم‌های کوتاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند نیز متشکل از لیسیا امیننتی از ایتالیا، لازا رزاناجاتو فیلم‌ساز از ماداگاسکار و ژولیت شرمک، تهیه‌کننده فرانسوی فیلم‌هایی چون «شب بخور» و «سرد» هستند. جنگ”.

برنده اولین جایزه فیلم بلند سواچ نیز توسط خلیل بانکیرانی تهیه کننده و کارگردان مراکشی، آلما پویستی بازیگر فنلاندی فیلم «برگ های افتاده» و طراح گریم سوئیسی-ایتالیایی اسمه سیانوری تعیین خواهد شد.

هیئت داوران بخش Pardo Verde که به بررسی فیلم‌هایی درباره بحران آب و هوا می‌پردازد، متشکل از نام‌های زیر است: هنرمند، نویسنده و کارگردان سوئیسی-روآندا، کاناتاراما حقیگیری، برنامه‌نویس و منتقد سینمای فرانسوی سدریک سوچیوال، روزنامه‌نگار دانیل وینر و کارگردان هنری.

مدیر هنری لوکارنو، گیونا نازارو، در حین میزبانی از این هنرمندان و برنامه نویسان با استعداد در لوکارنو، از سپردن فیلم های منتخب کمیته انتخاب از میان هزاران فیلم ابراز خوشحالی کرد و این یک امتیاز بزرگ بود.

این جشنواره ماه گذشته از پوستر امسال که توسط Annie Leibovitz طراحی شده بود رونمایی کرد. این عکاس مشهور تصویر پلنگ و کوه های آلپ را بر روی پوستر هفتاد و هفتمین جشنواره لوکارنو قرار داد. این عکاس که نیم قرن است از افراد ثروتمند و فوق مشهور عکاسی می کند، لنز خود را بر روی موجودی باشکوه متفاوت متمرکز کرد و تصویری از پلنگ نمادین جشنواره فیلم لوکارنو را بر روی پوستر امسال قرار داد.

جشنواره انتخاب پوستر خود را اینگونه توضیح داد: پلنگ مانند جشنواره فیلم لوکارنو نمادی غیرعادی در محیطی جذاب و فراموش نشدنی است.

جین کمپیون کارگردان نیوزیلندی که فیلم The Piano and Dog Power را ساخته و آلفونسو کوارون کارگردان مکزیکی سازنده Gravity و Roma جوایز یک عمر دستاورد را در این دوره دریافت کردند.

امسال فیلم کوتاه «فرم» به نویسندگی و کارگردانی ملیکا پازوکی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده نماینده ایران در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو است.

هفتاد و هفتمین دوره لوکارنو از 7 تا 17 آگوست (27 تا 27 اوت) برگزار خواهد شد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین