این حمله به پسر پزشکان ناجوانمردانه است

این حمله به پسر پزشکان ناجوانمردانه است

چندی پیش حضور مهدی مژجیان پسر ارشد رئیس جمهور در ورزشگاه یادگار امام تبریز خبرساز شد.


انتخابتو: حضور اخیر مهدی بزیکیان پسر ارشد رئیس جمهور در ورزشگاه یادگار امام تبریز خبرساز شد. البته سنت است که سیاستمداران از تیم های فوتبال در سرتاسر دنیا حمایت می کنند و اساسا «هوادار» برای این گروه ممنوع نیست. به عنوان مثال، کینگ چارلز طرفدار برنلی است و پسرش نیز از استون ویلا حمایت می کند. با این حال حمایت پزشکان از تراکتور در این مقطع کمی مشکوک شد. فوتبال ایران مدت هاست منتظر اعلام تصمیم بیرانوند بوده و خبری از این موضوع نشده است. از طرفی پست مهدی مزیکیان و تاسف او از نباختن پرسپولیس در تبریز به شایعات پیرامون مشکل دار بودن هواداران این نام از تراکتور دامن زد.

مدیکیان البته اولین سیاستمداری نیست که در ایران از فوتبال حمایت می کند. حضور آذری جهرمی یا احمد خمینی را قبلا در ورزشگاه ها دیده بودیم. اما آنچه در احمد خمینی دیدیم نوعی هواداری بود که شبهه دخالت او در اتفاقات فوتبال ایران را تقویت نکرد. حتی برای آذری جهرمی هم چنین مشکلی با این همه تشویق وجود نداشت اما پسر پزشکان گویا در زمان اشتباهی وارد فوتبال شده است. تراکتور هزینه زیادی نکرده و زنوزی با تعطیلی یک تیم گران قیمت به دنبال اولین قهرمانی خود در لیگ برتر است.

از سوی دیگر با وجود حضور کمک داور تصویری در داوری دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی، مشاهده شد که اشتباهات فاحشی رخ داده و تاثیر مستقیمی بر نتیجه بازی داشته است. و ما یک بار دیگر می گوییم مشخص نیست تصمیم بیرانوند دقیقا کی اعلام می شود!

این حمله به پسر پزشکان ناجوانمردانه است

به طور کلی آنچه امروز در تبریز می بینیم با تهران کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال تیم های تهرانی برای میزبانی از حریفان خود باید کیلومترها به شهرهای مختلف سفر کنند تا با حضور چند تماشاگر از حق میزبانی برخوردار شوند. به نظر می رسد موضوع وجود زنان به کلی فراموش شده است. برنامه ای برای آماده سازی ورزشگاه آزادی ندارند اما اینکه تبریز ظرفیتی بالاتر از ظرفیت یادگار امام دارد چیزی است که برای آقایان مشکلی نیست.

در واقع آنچه امروز می بینیم بسیار شبیه یک رقابت نابرابر است و به نظر می رسد همه چیز برای پایان تبریز در دوره اول مسعود مزیکیان آماده می شود. عجیب ترین شروع تاریخ لیگ برتر گواه این مدعا است. مثلا استقلال در قزوین میزبان تفنگداران دریایی بود، چادرملوی اردکان در تهران میزبان شمس آذر بود و در مشهد در عجیب ترین میزبانی هفته ذوب آهن اصفهان از هوادارانش پذیرایی کرد!

این حمله به پسر پزشکان ناجوانمردانه است

البته امیدوارم آقای بیزیکیان منظره تکنسین های چینی نشسته در مقابل غرفه عجیب VAR ورزشگاه را فراموش نکند. پرسپولیس و تراکتورسازی هم اکنون هوادارانی در خارج از این کشور دارند. صفحات بزرگ فوتبال حال و هوای ورزشگاه یادگار امام را منتشر کرده اند، خلاصه شاید دیدن این تصاویر برای خارجی ها کمی زشت به نظر برسد. همه این ادعاها نباید منجر به چنین خروجی های متناقضی شود. از چیزی که نمی دانید حمایت کنید، حداقل شک نکنید.


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان



انتشارات Folito_E

دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو