بازیگر کودک سرنخ های خشم درگذشت/ چرا جان فورد او را انتخاب کرد؟

بازیگر کودک سرنخ های خشم درگذشت چرا جان فورد او

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، داریل هیکمن بازیگر فیلم هایی چون «Heaves of Wrath» و «Leave it to Heaven» در سن 92 سالگی درگذشت.

مهر نوشت: او برادر بزرگتر دواین هیکمن فقید بود و در فیلم «کاپیتان ادی» (۱۹۴۵) با بازی در نقش خلبان جنگنده معروف دوران کودکی ادی ریکن باکر همراه او ظاهر شد.

هیکمن با حضور در بیش از 40 فیلم به عنوان بازیگر قراردادی برای پارامونت و ام جی ام در سال 1951، به صومعه ای پناه برد و از کار ناامید شد، اما پس از مدتی بازگشت، به کالج رفت و بازیگری را ادامه داد.

او نقش وینفیلد، جوانترین عضو خانواده جاد را که جان اشتاین بک ساخته بود، در فیلم اقتباسی جان فورد از The Grapes of Wrath در سال 1940 بازی کرد. در حالی که نزدیک به 100 کودک برای این نقش تست دادند، فورد در پاسخ به این سوال که چرا این کار را به هیکمن سپرد: “او تنها بچه ای بود که مانند یک بازیگر عمل نمی کرد.”

او پس از «سرنخ خشم» در سال 1941 با اسپنسر تریسی و میکی رونی در «مردان شهر پسر» و با دوستش الیزابت تیلور در «بوسه برای کورلیس» در سال 1949 جلوی دوربین رفت. در فیلم نوآر کلاسیک «بگذار بهشت ​​برود» (1945)، به کارگردانی جان ام. استال، هیکمن در نقش برادر کوچکتر فلج کرنل وایلد که در دریاچه غرق شد، نقشی به یاد ماندنی داشت. او همچنین در راپسودی آبی (1945) و عشق عجیب مارتا آیورز (1946) نقش یک شخصیت کودک را بازی کرد و در ملودرام کمدی انسانی (1943) نقش یک کودک عقب مانده ذهنی را بازی کرد.

هیکمن همچنین از سال 1961 تا 1965 در برادوی در نمایش چگونه بدون تلاش در کسب و کار موفق شویم ظاهر شد.

این بازیگر که بیشتر در دهه 50 و 60 در برنامه های تلویزیونی حضور داشت در دهه 70 سریال عشق زندگی را در شبکه سی بی اس تهیه کرد و حدود 5 سال مسئولیت برنامه های روزانه این شبکه را بر عهده داشت. .

داریل هیکمن در سال 1977 به لس آنجلس بازگشت و به عنوان تهیه کننده مشغول به کار شد. او همچنین کتابی با عنوان «بازیگر ناخودآگاه: خارج از کنترل، تحت فرمان کامل» درباره بازیگری نوشت که در سال 2007 منتشر شد. او در این کتاب بیان کرد که به شدت تحت تاثیر اسپنسر تریسی و کارگردان جورج کاکر قرار گرفته است که در سال 1942 فیلم مشعل دار را با آنها کار کرد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین