با جایگزین های گیاهی برای روغن ماهی آشنا شوید

با جایگزین های گیاهی برای روغن ماهی آشنا شوید

انتخابتو، روغن ماهی سرشار از امگا 3 است که فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما اگر گیاهخوار هستید یا نمی توانید روغن ماهی مصرف کنید، ما جایگزین های گیاهی روغن ماهی را پیشنهاد می کنیم. :

دانه کتان

بذر کتان یکی از شناخته شده ترین منابع امگا 3 است و سرشار از فیبر، پروتئین و مواد معدنی مانند منگنز است، بنابراین می توانید دانه کتان را به وعده های غذایی خود اضافه کنید و از فواید آن بهره مند شوید. همچنین می توانید از دانه کتان در اسموتی یا ماست استفاده کنید. ساخته شده است

گردو

گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است، همچنین حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است، بنابراین برای سلامتی بسیار مفید است. گردو را می توان به سالاد اضافه کرد یا همراه با سایر غذاها مصرف کرد.

دانه کوه

دانه کوه حاوی مقدار زیادی فیبر، آنتی اکسیدان، مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا 3 است، همچنین منبع پروتئین محسوب می شود، بنابراین مصرف دانه آن توصیه می شود. کوه آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

کلم بروکسل

کلم بروکسل که به عنوان منبع عالی امگا 3 شناخته می شود، سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین C و سایر مواد مغذی است. کلم بروکسل بخارپز یا بو داده شده را می توان در وعده های غذایی استفاده کرد.