خوشحالم برای یک شایعه!/ شان بیکر در مورد جایزه بهترین بازیگر زن خود گفت

خوشحالم برای یک شایعه شان بیکر در مورد جایزه بهترین

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، «آنورا» داستان رابطه یک کارگر جنسی و پسر جوان یک الیگارشی روسی را روایت می کند که منجر به ازدواج آنها در شهر لاس وگاس می شود. بیکر در فیلم های قبلی خود به این دسته از زنان پرداخته بود. و به قول خودش به زندگی زنان این طبقه علاقه مند است. بخشی از علاقه بیکر به آنها از این واقعیت ناشی می شود که چنین زنانی در نزدیکی ما زندگی می کنند، چه ما به آنها توجه کنیم یا نه.

«آنورا» یکی از بیست و دو فیلمی است که برای دریافت نخل طلای بخش اصلی جشنواره رقابت می‌کند. بیکر گفت آرزویش این بود که میکی مدیسون جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را به دست آورد.

شایان ذکر است که کن به هر فیلم تنها یک جایزه اصلی می دهد و اگر میکی مدیسون بهترین بازیگر زن را از آن خود کند، شان بیکر دیگر نخل طلا را نخواهد برد. میکی مدیسون که به خاطر نقش هایش در فیلم های روزی روزگاری در هالیوود و جیغ شناخته می شود، سه ماه برای این نقش تمرین کرد و لهجه نیویورکی خود را آموخت. اهمیت و توجهی که به یک فیلم در جشنواره کن، به ویژه برای فیلم های مستقل، به آن کمک می کند تا توزیع کننده و خریدار پیدا کند. بیکر می‌گوید: «همیشه به تماشاگران آمریکایی گفته می‌شود که برای دیدن فیلم‌های پرفروش به تئاتر بیایند. “در غیر این صورت می توانید بقیه سریال ها را در نتفلیکس تماشا کنید … این دیوانه است.” خوشبختانه فیلم شان بیکر در آمریکا پخش کننده پیدا کرد و «نئون» این فیلم را منتشر کرد. شرکتی که چهار جایزه نخل طلای قبلی را در آمریکا منتشر کرده است.

شان بیکر همچنین می‌گوید که در پروژه‌های آینده‌اش به بیان داستان‌های چنین زنانی ادامه خواهد داد. اما در مقایسه با فیلم های قبلی او، آنورا خنده دارتر است. بیکر می‌گوید: «من آزمون و خطا انجام می‌دهم تا ببینم تا کجا می‌توانم با کمدی پیش بروم. همیشه تعادلی بین کمدی و احساس وجود دارد. زندگی شامل کمدی و غم نیز می شود. برای همین باید بخندی تا زمانی که گریه کنی.”

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین