تولید “Third Dune” تابستان آینده آغاز می شود/اقتباس سخت

تولید Third Dune تابستان آینده آغاز می شوداقتباس سخت

به گزارش انتخابتو، احتمالا فیلم بعدی دنیس ویلنوو «Dune: Christ» خواهد بود و علیرغم اینکه فیلمساز بارها گفته است که اینطور نخواهد شد، حالا گفته می شود او مشتاق ساخت این فیلم است. «تلماسه» سه گانه خود را تا سال 2026 به پایان می رساند و در حال حاضر در حال کار برای نهایی کردن فیلمنامه و نهایی کردن بازیگران است.

مهر نوشت: برادران وارنر «فیلم بدون عنوان» خود را «فیلم دنی ویلنوو» با تاریخ اکران دسامبر ۲۰۲۶ نامیده است.

در این میان، کتابی که فرانک هربرت برای سومین فیلمش، تلماسه نوشت، به اندازه کتاب اول محبوبیت ندارد و اگر ویلنوو به آن پایبند باشد، فیلمی بسیار متفاوت از دو کتاب اول خواهد بود، زیرا پل آتریدس با بازی شالامه. ، دیگر شخصیت دوست داشتنی ای نخواهد بود زیرا او اکنون یک دیکتاتور قدرتمند است و داستانی جدی تر با اکشن کمتر را به دنبال خواهد داشت. در واقع، دو فیلم اول “Dune” سفر یک قهرمان نیستند، بلکه ساخت یک شرور را به تصویر می کشند، بنابراین تبدیل آن به یک فیلم پرفروش بسیار دشوار خواهد بود.

ویلنوو و کمپانی لجندری در مرحله بعدی «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» را بر اساس کتاب غیرداستانی آنی جاکوبسن درباره وقایع جنگ هسته‌ای تولید خواهند کرد.

«The Dune: Part II» ساخته تیموتی شالامه و زندایا، بزرگترین فیلم لایو اکشن سال 2024 تاکنون است که از زمان اکران خود در اول ماه مه، 282.1 میلیون دلار در داخل و 711.4 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. فروش جهانی در سال 2024.

تاریخ اکران «Dune: The Messiah» 18 دسامبر 2026 اعلام شد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین