ماجرای بچه دار شدن قنبر و صنم در میانسالی همراه با شوخی های اصیل/جوک های سیاسی

ماجرای بچه دار شدن قنبر و صنم در میانسالی همراه

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «شرم 2» به کارگردانی رضا مقصودی توانست به فروش خوبی دست یابد. خجالت نکش، داستان حول محور قنبر و صنم می چرخد. زوج روستایی با فرزندان میانسال.

ارجاعات سیاسی فیلم به شعارهای ترویج رشد جمعیت از جمله جنبه هایی بود که اکثر منتقدان آن را قوی و هوشمندانه می دانستند. فیلمی که با خلق موقعیت های کمدی در مقابل فرزندان زوج میانسالی که هیچ کدام فرزندی ندارند، موفق می شود مخاطب را بخنداند.

به گزارش همشهری آنلاین، جدا از کمدی های روزانه که حول محور بارداری زن میانسال می چرخد، فضای متفاوت داستان و البته نوع طنز نیز برای مخاطب جذابیت دارد. این فیلم با بازی شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیرسلیمانی داستان ادامه ماجراهای فصل اول فیلم را روایت می کند.

میثاق جمشیدی بازیگر فیلم خجالت نکش 2 ضمن بیان تجربیات خود در این فیلم گفت: در وهله اول قرار بود کریم امینی نقش مرا را بازی کند اما در حال حاضر مشغول کار بر روی نقش مرا بود. فیلم خود حامد مختاری که در آن زمان رئیس گروه کارگردانی بود به من پیشنهاد این نقش را داد و من هم بدون تردید پذیرفتم. چون من هم در جریان پروژه بودم و در زمان پیش تولید یک بار با هم صحبت کردیم و در نهایت به گروه اضافه شدم.

از سریال Witch تا به حال کار نکردم و به دلیل افزایش وزنم تغییراتی در ظاهرم ایجاد شد که حتی شبیه نقشی که در Shameless 1 بازی کردم هم نداشت.

این بازیگر درباره نقش خود گفت: من بعد از سریال جادوگر کار نکرده بودم و به دلیل افزایش وزن ظاهرم آنقدر تغییر کرده بود که حتی شبیه نقشی که در سریال نرو خجالتی 1، اما من خیلی هیجان زده بودم، این بار نمی توانم صبر کنم. بگذار نقش خودم را بازی کنم

جمشیدی درباره شیطنت های شخصیت های این فیلم گفت: خجالت نکشید: طبق اصول فیلمنامه بار طنز این شخصیت را ندارم و از او شخصیت جدی می بینیم. که به شرح زیر است: البته به نظرم با بازی خوب همسرش و الناز حبیبی ترکیب مناسبی شکل گرفته است. رنگارنگ

داستان قنبر و صنم بچه دار شدن در میانسالی القائات سیاسی همراه با شوخی های نجیبانه

وی گفت: شرم 2 یا رفتن قنبر از صنم فرصت جذابی بود تا بعد از چند سال تجربه از سرگیری یک نقش را امتحان کنم. به جز احمد مهرانفر و شبنم مقدمی، من تنها بازیگر شیار نقش 1 در شیار نقش 2 هستم. دوستان همدیگر به دلایل بیهوده در کنار ما نبودند، در عوض بازیگران و سایر دوستان خوبی که بازی های خوبی داشتند همراه ما بودند.

جمشیدی درباره استقبال مخاطبان از این فیلم طنز گفت: مخاطب همیشه نشان داده که فیلم باهوشی است و تفاوت کار خوب و بد را درک می کند. Shameless 2 به درخواست و پاسخ مخاطبان ساخته شد و این به دلیل بازخوردی است که مخاطبان نسبت به Shameless 1 در این سال ها داشته اند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین