خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد

حتما تا به حال می دانید که سلنا گومز با ارزش ترین جایزه بهترین بازیگر زن سال 2024 را در جشنواره فیلم کن هفته گذشته دریافت کرد.

انتخابتو – مهسا شفیعی: حتما تا به حال می دانید که سلنا گومز با ارزش ترین جایزه بهترین بازیگر زن سال 2024 را در جشنواره فیلم کن هفته گذشته دریافت کرد. سلنا این جایزه را به همراه سه بازیگر دیگر از آن خود کرد تا حرفه و فهرست جوایز خود را نه تنها به عنوان یک خواننده پاپ و موسیقیدان، بلکه به عنوان یک هنرپیشه حرفه ای باورنکردنی و رشک برانگیز کند. این هنرمند که تنها 31 سال سن دارد، به نظر می رسد اشتهای پایان ناپذیری برای موفقیت در هر زمینه ای که انتخاب می کند (از خواننده پاپ گرفته تا بازیگر سینما و تلویزیون، از تهیه کننده اجرایی تا صاحب کسب و کار و …) دارد و اکنون همه در این عرصه هستند. سرگرم کننده صنعت به قدرت او احترام می گذارد.

شاید وقتی چند سال پیش خبر بازی او در این سریال به گوش می رسید، همه فکر می کردند خواننده دیگری در زمینه ای ماجراجویی می کند که هیچ شناختی از آن نداشت. در این مقاله به بهانه این جایزه ارزشمند و این همه جنجال، نگاهی به روند شکل گیری بازیگری به نام سلنا گومز خواهیم انداخت و خواهیم دید که دوران بازیگری این فرد چقدر قابل تحسین است.

همه چیز از 10 سالگی شروع شد (2002)

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

در مقابل این همه آهنگ، فیلم، سریال و برند محصولات آرایشی، پسر 10 ساله با استعدادی قرار دارد که در سال 2002 موفق شد اولین نقش زندگی خود را در سریال کودک بارنی و دوستان به دست آورد. سلنا دو سال در این سریال بازی کرد و البته در این سال ها با بسیاری از رقبای خود و همکاران آینده خود در عرصه موسیقی مانند دمی لواتو در تلویزیون دیزنی آشنا شد.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

بسیاری از بینندگان سریال Barney & Friends با دیدن استعداد سلنا در اجرا و خواندن آهنگ های کودکانه می توانند موفقیت آینده این کودک را در موسیقی پیش بینی کنند.

پنج سال بعد؛ دختری که دنیای دیزنی را مجذوب کرد (2007)

با بزرگتر شدن سلنا، استعداد درخشان تری از خود نشان داد. این بازیگر که اکنون سابقه بازیگری در بسیاری از فیلم های کودکان را دارد و به عنوان ستاره مهمان در سریال های محبوب دیزنی مانند هانا مونتانا و The Suite Life if Zack & Cody درخشیده است، با یک انتخاب همه چیز را تغییر داد. سلنا 15 ساله در سریال Wizards of Waverly Place نقش الکس روسو را بازی کرد، شخصیت و سریالی که هنوز طرفداران خاص خود را دارد. در حالی که سلنا تا سال 2012 که 20 ساله شد به بازی در این سریال محبوب ادامه داد، در پروژه های دیگری مانند “برنامه حفاظت از شاهزاده خانم” (با بازی دمی لواتو) و “داستان سیندرلا دیگری” نیز درخشید.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

البته در این مقاله به حرفه بازیگری سلنا می پردازیم، اما همه چیز زمانی بهتر می شود که بدانیم سلنا در سال 2009، زمانی که تنها 17 سال داشت، با این پروژه ها وارد موسیقی شد و گروه بسیار موفق Selena Gomez & the Scene را ایجاد کرد. . . این گروه با آهنگ هایی مانند Naturally, Who Says, Love You Like a Love Song به طرفداران پاپ اعلام کرد که ستاره جدیدی متولد شده است. سلنا و گروهش از سال 2009 هر سال یک آلبوم منتشر کردند تا اینکه اعضای گروه در سال 2012 از هم جدا شدند.

2013 و تسخیر بازار موسیقی پاپ به عنوان یک هنرمند انفرادی

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا که در بلند کردن هندوانه‌های سنگین با هر دو دست مهارت دارد، توانست به عنوان یک خواننده در کنار پروژه‌های بازیگری‌اش وارد بازار موسیقی پاپ آمریکا شود که با تک آهنگ Come & Get در سال 2013 شروع شد. سلنا 20 ساله با انتشار آلبوم “رقص ستارگان” در سال جاری موفق شد آن تصویر دختر بچه ناز را از ذهن طرفدارانش پاک کند و از نظر موسیقی به آهنگ های تندتر و سبک رقص پاپ روی آورد. . دو سال بعد آلبوم موفق خود را Revival منتشر کرد.

2017; بازگشت به تلویزیون و تجربه نقش تهیه کننده اجرایی

سلنا که قصد ترک هیچ شعبه ای را نداشت، در سال 2017 شعبه جدیدی اضافه کرد و در نقش تهیه کننده اجرایی و در کنار مادرش به تلویزیون بازگشت. سلنا که اکنون موفقیتش به عادی ترین اتفاقی که می تواند رخ دهد تبدیل شده است، موفق شد پربیننده ترین و محبوب ترین سریال نتفلیکس، 13 Reasons Why را تولید کند. جالب است بدانید که این دختر با استعداد حتی در زمان تعطیلی پروژه ها و کرونا نیز دست از ماجراجویی های خود بر نمی دارد.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

در این مدت سلنا آشپزی در خانه را امتحان کرد و قطعاً می توانید حدس بزنید که این پروژه که سلنا + سرآشپز نام دارد بسیار محبوب بوده و فصل های بعدی از قبل خریداری شده است. در این مدت سلنا در بسیاری از فیلم های مستقل نیز بازی کرد.

2021 و فقط قتل در داخل ساختمان

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا با اثبات اینکه اکنون در گرفتن بهترین تصمیم ها استاد است، پس از سال ها به عنوان بازیگر به تلویزیون بازگشت و سریال موفق Only Murders in the Building در سال 2021 ظاهر شد. بینندگان از دیدن دوباره سلنا در تلویزیون و لذت بردن از یک سریال کمدی و معمایی خوش ساخت خوشحال شدند، به همین دلیل فصل دوم OMITB موفق تر از فصل اول بود. سلنا در این سریال نقش شخصیتی به نام میبل مورا را در کنار دو غول ژانر کمدی، استیو مارتین و مارتین شورت بازی کرد. تماشای بازی سلنا در کنار دیگر بازیگران حرفه ای جای هیچ تردیدی باقی نگذاشت. سلنا نه تنها به عنوان یک خواننده و نوازنده بلکه به عنوان یک بازیگر نیز متولد شد.

از 2020 تا 2023؛ سریال کاملاً فشرده بود

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا پس از 5 سال عدم فعالیت در موسیقی در سال 2020، با آلبومی به سبک رقص پاپ به نام Rare به موسیقی بازگشت و آهنگ های موفقی مانند Rare و Lose You to Love Me را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا در اقدامی از پیش برنامه ریزی شده و همزمان با آلبوم، خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با نام Rare راه اندازی کرد.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

یک سال بعد، سلنا با مستند محبوب سلنا گومز: ذهن من و من، به طرفداران اجازه داد تا بیشتر در مورد زندگی شخصی او بدانند و اعلام کرد که در حال کار بر روی چهارمین آلبوم استودیویی خود است. البته سلنا در این سال ها با انتشار اخباری در مورد سلامت روحی و جسمی خود (مبارزه با بیماری لوپوس) طرفدارانش را کمی نگران کرد.

و بالاخره 2024 و رکورد 9 دقیقه تشویق ایستاده در جشنواره کن

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

وقتی چند روز پیش سلنا گومز و همبازی هایش در اولین نمایش فیلم امیلیا پرز در جشنواره کن مورد تشویق قرار گرفتند، احتمالا نمی دانستند که در آستانه شکستن یک رکورد هستند. سلنا که چهره اش خیس از اشک شوق بود، نمی دانست هیچ فیلمی (حتی بزرگترین آثار سینمایی تاریخ) نمی تواند رکورد 9 دقیقه تشویق مداوم را در این جشنواره بشکند. بنابراین، با وجود چنین واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان فرانسوی، امیلیا پرز چه نوع فیلمی است و مهمتر از آن، آیا بازی سلنا در این فیلم شگفت انگیز است؟

امیلیا پرز

امیلیا پرز یک فیلم موزیکال جنایی-کمدی به نویسندگی و کارگردانی ژاک آدیارد است.

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا در این فیلم در کنار چهار زن که برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کن 2024 شدند، بازی می کند: زوئی سالدانا، کارلا سوفیا گاسکون و آدریانا پاز. سلنا که فرانسه را ترک کرده است این خبر خوب را از همبازی خود زوئه سالدانا دریافت کرد.

لیلی گلادستون بازیگر عضو هیئت داوران گفت که چهار بازیگر از یک فیلم را برای این جایزه انتخاب کرده است: “ما زود به این نتیجه رسیدیم که شما نمی توانید یک نت تحسین برانگیز را از یک هارمونی هماهنگ انتخاب کنید. آنها با هم قوی تر هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم. جایزه بهترین بازیگر زن را از این طریق اهدا کنیم.”

خواننده زن محبوب دنیا را بزرگ کرد!

سلنا در مورد تجربه و البته صحبت کردن و خواندن اسپانیایی گفت: “البته از کل تجربه و کار با این تیم بسیار راضی هستم، اما احساس می کنم می توانستم بهتر عمل کنم، به خصوص با صحبت کردن به زبان اسپانیایی.”

بینندگان و منتقدانی که شانس تماشای امیلیا پرز را داشتند، از بازی هر 4 بازیگر این فیلم به ویژه سلنا گومز و کارلا سوفیا گاسکون تمجید می کنند.

به گزارش رسانه انتخابتو