طرز تهیه زرشک پلو مرغ زعفرانی رستورانی؟

زعفران تیموری سری یاقوت - 4.608 گرم

فهرست

مواد میزان
جوجه 2 عدد
زعفران کافی
نمک کافی
آب پرتقال یک سوم لیوان
این یک و نیم فنجان
پیاز دو مورد
کره 50 گرم
چوب دارچین کافی
فلفل قرمز کافی
سرخک 3 قاشق غذاخوری
در زمان بادام دو قاشق غذاخوری
کایسی نصف فنجان
با تشکر دو قاشق غذاخوری
گل سرخ کافی

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ زعفرانی

یکی
ابتدا ران مرغ تازه را آماده کرده و با نمک و فلفل و زعفران مزه دار کنید. دو طرف را در روغن و کره سرخ کنید و کنار بگذارید. سپس پیازهای خلال شده را تفت دهید تا قهوه ای طلایی شوند و سپس فلفل سیاه، زردچوبه، دارچین و فلفل قرمز را به پیازها اضافه کنید. پس از مدتی تفت دادن، مرغ را دوباره داخل ماهیتابه بریزید. سپس مقداری آب، آب پرتقال، زعفران و نمک اضافه کنید. سپس در قابلمه را به مدت نیم ساعت روی حرارت ملایم بگذارید تا بپزد و داخل روغن بریزید.

5%

013000

65,000,000 به مرد

آب پرتقال مرجانی - 1.5 لیتر

2.
در تابه ای پیاز رنده شده را در روغن و کره تفت دهید تا طلایی شود، سپس زرشک خیس خورده، خلال بادام، برگ زردآلو خرد شده، مقداری گلاب، برنج دم کرده و زعفران را به تابه اضافه کنید.

گلاب مصطفوی - 500 میلی لیتر

3..
پس از سرخ شدن مرغ از یک طرف آن را برگردانید و مقداری هل و گلاب به آن اضافه کنید.

طرز تهیه زرشک پلو با سس مرغ و پرتقال؟

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا