طرز تهیه سالاد کینوا و مرغ; رژیمی و خوشمزه

کینوا سفید با دانه های سبز - 500 گرم

سالاد کینوا نوعی سالاد رژیمی است که دارای دستور العمل ها و مواد مختلفی است که با ذائقه هر فردی مطابقت دارد. سالاد کینوا ترکیبی از کینوا با سبزیجات، مرغ یا ماهی و غیره است. ترکیبی از . سالاد کینوا رژیمی است و خواص زیادی دارد. این سالاد حاوی مواد مغذی مانند مس، آهن، پروتئین، فیبر و ویتامین های مختلف است. از این سالاد می توان به عنوان غذای اصلی نیز استفاده کرد. دستور تهیه این سالاد خوشمزه و مقوی را می توانید در این مطلب دنبال کنید.

مواد لازم برای تهیه سالاد کینوا

مواد مقدار
کینوا 1/3 فنجان
این 1 لیوان
روغن زیتون 1/3 فنجان
نمک 1/2 قاشق چایخوری
آهک بزرگ شماره 1
سس خردل 1 قاشق چای خوری
پوره سیر 1/2 قاشق چایخوری
سرکه بالزامیک 2 قاشق غذاخوری
فلفل و نمک در صورت نیاز
پونه کوهی 1 قاشق چای خوری
عزیزم 1 قاشق غذاخوری
سینه مرغ بدون استخوان شماره 1
نخود پخته شده 1/2 فنجان
خیار 1/2 فنجان
گوجه فرنگی 1/2 فنجان
پیاز شماره 1/2
جعفری 1 لیوان

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

خواص کینوا؛ 15 خاصیت عجیب کینوا برای پوست، مو و سلامتی

چگونه سالاد کینوا درست کنیم؟

۱. اول از همه یک سوم لیوان چای را با آب و مقداری نمک روی اجاق بگذارید و وقتی آب جمع شد درب قابلمه را ببندید و بگذارید ده دقیقه دم بکشد.

۱۵ %

۱۹۹,۹۰۰

۱۶۹,۹۱۰ بخش

۲. برای تهیه سس مقداری روغن زیتون، آبلیمو، سس خردل، سیر، سرکه بالزامیک، فلفل سیاه، نمک، آویشن و عسل را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.
3. سینه مرغ را برش داده و با گوشت کوب به صورت یکنواخت چرخ کنید سپس دو قاشق از سس را به سینه مرغ اضافه کنید و مخلوط کنید. تابه را روی حرارت زیاد قرار دهید و سینه های مرغ را با حرارت زیاد به مدت چهار یا پنج دقیقه از هر طرف سرخ کنید.

سینه مرغ بدون پوست ثمین - 1600 گرم

۴. کینوآ خنک شده، نخود پخته شده، خیار، گوجه فرنگی، پیاز و جعفری را با سسی که آماده کردید مخلوط کنید، سینه مرغ را روی آن قرار دهید و سرو کنید.

عسل بیژن - 300 گرم

نکات طلایی برای تهیه سالاد کینوا سبزیجات

سالاد کینوا را می توان با انواع سبزیجات سرو کرد. استفاده از سبزیجات معطر به خصوص نعناع می تواند سالاد را خوشمزه تر کند.

  • سالاد را مطابق ذائقه خود آماده کنید.
  • می توانید غذاها و سبزیجات مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید.
  • در این دستور به جای سس با دقت تهیه شده از چند ادویه استفاده کردیم اما در صورت تمایل می توانید سس هم اضافه کنید.

کنترل قند خون، پروتئین و غیره کینوا به دلیل خواصی که دارد در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی تمایل دارند از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنند. علاوه بر افزودن کینوا به سالادهای رژیمی خود، می‌توانید دستور پخت غذاهای دیگر مانند کوکی‌های کینوآ را نیز امتحان کنید. برای نوشیدن!

کوکی‌های وانیلی کینوآ با تکه‌های کاکائو - 185 گرم
انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا