«مگالوپولیس» در آمریکا اکران خواهد شد

مگالوپولیس در آمریکا اکران خواهد شد

به گزارش آنلاین، Lionsgate توزیع فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کاپولا را بر عهده گرفته و قصد دارد آن را در تاریخ 27 سپتامبر در ایالات متحده عرضه کند.

به گزارش ایسنا، همانند فیلم هایی مانند «اکنون آخرالزمان»، کاپولا مالکیت این فیلم را حفظ خواهد کرد و لاینزگیت تنها توزیع کننده فیلم خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که این شرکت بتواند هزینه های بازاریابی فیلم را تامین کند یا خیر. این فیلم که در ماه مه در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و در سایت منتقد راتن تومیتوز مورد ارزیابی قرار گرفت، امتیاز 52 درصد را دریافت کرد.

پس از دهه‌ها تلاش، سرانجام کاپولا بخشی از ثروت شخصی خود را در پروژه 120 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری کرد و آدام درایور در نقش مردی که وسواس زیادی برای ایجاد شهری آرمان‌شهر داشت، بازی کرد.

«دیوید رونی» منتقد ارشد سینمای هالیوود ریپورتر در نقد و بررسی این فیلم نوشت: شخصیت آدام درایور سزار کاتلین در شهر مگالوپولیس داستان نابغه ای را روایت می کند که قصد دارد نیویورک را با ساختن آینده ای اتوپیایی در تضاد با نخبگان حاکم نجات دهد. از بسیاری جهات، ماموریت سزار بازتاب مستقیم تصمیم فرانسیس فورد کاپولا برای ساخت این فیلم به هر قیمتی است.

آدام فوگلسون، رئیس بخش فیلم Lionsgate، گفت: “کاپولا یک افسانه است. برای بسیاری از ما، استعداد او برای سینما یکی از الهام‌بخش‌های ما برای ورود به این عرصه بود. کار کردن با او و به ارمغان آوردن این باورنکردنی و جسورانه یک امتیاز واقعی است. و فیلمی کاملا منحصر به فرد برای تماشاگران سینما.” “ما در تلاش هستیم تا خانه ای برای هنرمندان جسور باشیم، و Megalopolis ثابت می کند که هیچ کس شجاع تر از استاد فرانسیس فورد کاپولا نیست.”

کاپولا همچنین درباره به دست آوردن حق پخش فیلم جدیدش گفت: “یکی از قوانین تجاری که همیشه رعایت کرده ام و در اولویت قرار داده ام، ادامه همکاری با شرکت ها و تیم هایی است که در طول زمان ثابت کرده اند که دوستان خوبی هستند. به همین دلیل من هیجان زده هستم. آدام فوگلسون و استودیو لاینزگیت فیلم من را منتشر می‌کنند.”

نمایش فیلم در جشنواره کن و تلاش برای تضمین یک قرارداد احتمالی پخش برای فیلم به جایی نرسید. زیرا بسیاری از ناظران احساس می‌کردند که اگرچه مگالوپولیس بودجه زیادی دارد، حال و هوای فیلم هنری بود و برای مخاطب عام چیزی شبیه به یک فیلم پرفروش نبود.

«مگالوپولیس» که دو ساعت و 15 دقیقه به طول می‌انجامد، داستان یک کلان‌شهر را به دنبال ویرانی تصادفی از دو منظر رقیب روایت می‌کند. یکی از یک معمار آرمانگرا (آدام درایور) و دیگری از یک شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در مگالوپولیس همچنین فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، کلوئی فاینمن، کاترین هانتر و بازیگران دیگری مانند داستین هافمن، دی. به سمت دوربین رفتند.

«آناهید نظریان»، «بری آزبورن» و «دارن دیمتر» تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین