ورود مدیریت بحران شهر تهران به موضوع «پشه آدس».

تب دنگی در اصفهان تشخیص داده نشد/ قطعی است 129 نفر در کشور به تب دنگی مبتلا شده اند.

انتخابتو و به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سیدعلی شریفی در تشریح اقدامات انجام شده برای مبارزه با پشه ایدز وی گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با پشه ها ایدز» اولین جلسه تشریح نقش معاونت های شهرداری تهران، سازمان ها و مدیریت کل در خصوص مهاجمان بیولوژیک با محوریت پشه ایدز در چارچوب دستورالعمل های عملیاتی و تهدیدات ناشی از ناقل مهاجم بیولوژیکی (پشه) ایدز) بر اساس طرح ملی مقابله با ناقل زیست تهاجمی انجام شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بر رفع تهدید پشه تاکید لازم شد. ایدز گزارشی از لزوم هماهنگی بین تمامی دستگاه های شهرداری تهران و اقدامات انجام شده در سطح شهر تهران از جمله جمع آوری لاستیک های رها شده در سطح شهر، بازرسی از نقاط پرخطر برای نفوذ پشه. ایدز علاوه بر تصرف، رصد و پایش حضور پشه ها در فرودگاه ها، ترمینال ها و گمرکات شهر تهران انجام می شود. ایدز ارائه شد.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت کشور در خصوص پشه و نحوه پیشگیری از شیوع بیماری ها در خصوص راه های انتقال بیماری ارائه شد. o (تب دنگی، چیکونگونیا، زیکا) توسط دستیار ویژه رئیس سازمان دفاعی کشور که در امور بیولوژیکی فعال نیست و از اعضای هیئت علمی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی شد.

شریفی با اشاره به اینکه ممکن است تعداد مهاجمان بیولوژیک در شهر تهران افزایش یابد، افزود: به همین دلیل دوره های آموزشی برای آمادگی و مبارزه با پشه برگزار می شود. ایدز علاوه بر مانور برای پرسنل شهرداری، مانور مبارزه با پشه نیز انجام می شود. ایدز با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری سایر سازمان های ذیربط انجام می شود.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در راستای دستورات وزارت بهداشت برای تمامی آموزش های مبارزه با این پشه برنامه ریزی های لازم انجام شود.