چای خواب شب نیلبرگ; مثل بچه بخواب

چای خواب نیلبرگ - 35 گرم، بسته 14 عددی

چای خواب مشاهده محصول در دیجی کالا

چای خواب شب؛ این نوشیدنی قبل از خواب است که به دنبال آن بودید. شروع روز با خستگی و بی حوصلگی نتیجه نخوابیدن خوب و با کیفیت است. اگر شما یکی از این افراد هستید، چای خواب شبانه فقط برای شما مناسب است. این مجموعه کاملی از گیاهان معطر و دارویی با خواص متعدد مرتبط با سلامتی است. این چای از مواد اولیه مرغوب و با نظارت متخصص تهیه می شود. از این چای برای داشتن یک خواب خوب و سپس داشتن یک صبح شاد و یک روز برای شروع با روحیه و زندگی خوب استفاده کنید.

ترکیبات چای خواب شب عبارتند از:

  • بهارنارنج: یکی از گیاهان دارویی با خاصیت آرام بخش و خواب آور است.
  • سنبل الطیب: آرام بخش، ضد اسپاسم، خواب آور، ضد درد و کنترل کننده فشار خون. همچنین برای بی خوابی، استرس، اضطراب، اختلالات قاعدگی و یائسگی، مشکلات گوارشی و بهبود حافظه مفید است.
  • بادرنجبویه: گیاهی دارویی است که خواص درمانی باورنکردنی مانند افزایش سطح GABA در مغز، کاهش اضطراب و رفع خستگی ذهنی دارد.
  • گل ساتی: گل ساتی یک گیاه دارویی با خواص آرام بخش، ضد التهاب و آنتی اکسیدان است.

10 چای و نوشیدنی خواب آور برای خوابیدن مانند یک نوزاد

  • بابونه: بابونه یک گیاه دارویی با خاصیت آرامش بخش و ضد استرس است. نوشیدن چای بابونه قبل از خواب ممکن است به بهبود کیفیت خواب و کاهش اضطراب کمک کند. بابونه حاوی آپیژنین است که اعصاب را آرام می کند و باعث خواب آلودگی می شود.
  • لیمو: یکی از ترکیبات این چای خواب با کیفیت است که با خواص ضدالتهابی خود استرس و اضطراب را از بین می برد، مفاصل را تقویت می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • شمعدانی: شمعدانی یکی از دمنوش های آرامش بخش و خواب آور است که می تواند با کاهش اضطراب و استرس و تسکین دردهای عضلانی و مفاصل به خواب بهتری کمک کند.
  • گل گاوزبان: گل گاوزبان خاصیت آرام بخشی دارد و می تواند به کنترل استرس و اضطراب کمک کند. برخی منابع همچنین می گویند که چای ریشه بیدمشک می تواند بی خوابی شبانه را بهبود بخشد.

این چای خواب با کیفیت را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر تهیه کنید.

15%

235000

199000 بخش

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا