چگونه سالاد روسی را به 5 روش مختلف و رژیمی تهیه کنیم؟

چگونه سالاد روسی را به 5 روش مختلف و رژیمی

سالادهایی که سالهاست تکرار می شوند، جای خود را در سفره های ما پیدا کرده اند. وقت آن است که سالادهای تکراری را با سالادهای جدید جایگزین کنیم تا رنگ جدیدی به سفره هایمان ببخشیم. اگر می خواهید مهمانان و اعضای خانواده خود را با سالادهای جدید غافلگیر کنید، سالاد روسی یک گزینه خوب و ساده است. این سالاد شباهت زیادی به سالاد الوه دارد و درست کردن آن بسیار راحت است. البته می توان از آن به عنوان یک وعده غذایی کامل نیز استفاده کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی ترفندهای تهیه سالاد روسی را به شما آموزش دهیم و به شما در تهیه این سالاد به خوشمزه ترین شکل کمک کنیم.

طرز تهیه سالاد روسی در قالب

تصور کنید میزهای مهمانی با چندین بشقاب سالاد با شکل خوشمزه چقدر شیک و جذاب خواهند بود. با یک ترفند ساده می توانید سلیقه خود را به اطرافیانتان نشان دهید. برای تهیه این سالاد ابتدا مواد زیر را تهیه کنید:

فهرست میزان
سیب زمینی آب پز 3 فنجان (نگین خرد شده)
سینه مرغ آب پز 2 فنجان (خرد شده)
خيار شور 1 فنجان (نگین خرد شده)
پیازچه نصف لیوان (خرد شده)
تبدیل شود 3/4 فنجان (رنده شده)
ماست خامه ای نصف فنجان
سس مایونز کافی
آب لیمو کافی
پونه کوهی نصف قاشق چای خوری
نمک و فلفل کافی
پودر سیر کافی

انواع سس ها را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا خریداری کنید:

سس مایونز کم چرب روگین مقدار 420 گرم

مایونز فلفل دلوز - 410 گرم

طرز تهیه سالاد اصیل شیرازی و نکات مهم برای تزیین آن

چگونه تهیه می شود سالاد:

مرحله اول: سیب زمینی رنده شده را با سینه مرغ رنده شده مخلوط کنید. حالا خیارشور و پیازچه را به سالاد اضافه کنید و شوید خرد شده را اضافه کنید.

صحنه دوم: حالا با استفاده از دو قاشق، مواد سالاد را به آرامی مخلوط کنید تا سیب زمینی ها له نشوند.

سطح سوم: برای تهیه سس، سس مایونز و ماست خامه ای را در یک کاسه مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند. حالا آبلیمو، نمک، فلفل سیاه، آویشن و پودر سیر را اضافه کنید و مخلوط کنید تا بافت سس کاملا یکدست شود. در آخر سس را روی سایر مواد بریزید و با استفاده از دو قاشق روی هر قسمت سالاد با سس بپوشانید.

مرحله چهارم: داخل قالب مورد نظر را کمی خیس کنید. پلاستیک فریزر را روی سطح قالب قرار دهید و مواد سالاد را روی آن بریزید. حالا با پشت قاشق سالاد را داخل قالب فشار دهید و نوک آن را صاف کنید. سپس روی سالاد را با پلاستیک بپوشانید و حداقل 2 ساعت در یخچال بگذارید تا طعم همه مواد با هم ترکیب شود.

مرحله پنجم: یک ظرف صاف و مناسب انتخاب کنید و قالب را در آن قرار دهید. به آرامی پلاستیک را از سالاد جدا کرده و روی سالاد را با خیار و هویج خلال شده تزئین کنید.

چگونه سالاد فصل برای مهمانی ها را به چند روش مختلف تهیه کنیم؟

طرز تهیه سالاد روسی با سوسیس و کالباس

طرز تهیه سالاد روسی با سوسیس و کالباس

هنگام تهیه سالاد روسی می توانید مواد را مطابق ذائقه خود تغییر دهید. برخی از افراد طعم سوسیس را دوست دارند و می خواهند آن را به سالاد خود اضافه کنند. در این صورت باید سالاد را طبق دستور زیر تهیه کنند:

فهرست میزان
سوسیس 2 عدد
سیب زمینیها 500 گرم
خيار شور 200 گرم
سس مایونز 3 قاشق غذاخوری
پیازچه 2 قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش 2 قاشق غذاخوری
روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
سوسیس سوپرجوی 90 درصد گوشت، بیکن سولیکو - 300 گرم
10%

236100

213,300 به مرد

طرز تهیه سالاد روسی با سوسیس:

این سالاد به سالاد سوسیس نیز معروف است. برای تهیه یک سالاد خوشمزه مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: سیب زمینی ها را در قابلمه ای مناسب با ۲ پیمانه آب و مقداری نمک بجوشانید. سپس پوست آنها را جدا کرده و به صورت نگینی خرد کنید.

صحنه دوم: سوسیس ها را به صورت حلقه های نازک برش دهید و در روغن سرخ کنید. البته بهتر است سوسیس ها زیاد برشته نشوند و کاملا نرم باشند تا در کنار سیب زمینی طعم بهتری پیدا کنند. حالا سوسیس ها را به سیب زمینی ها اضافه کنید.

سطح سوم: خیارشور و پیاز را نگینی خرد کرده و به مواد سالاد اضافه کنید.

مرحله چهارم: برای تهیه سس، سس مایونز، آبلیمو، سس خردل، روغن زیتون، نمک، فلفل سیاه و مقداری آویشن را در ظرفی مخلوط کرده و هم بزنید تا بافت کاملا یکدست شود. حالا سس را به سالاد اضافه کنید.

مرحله پنجم: در این مرحله سالاد را به آرامی با دو قاشق مخلوط کنید تا مطمئن شوید که تمام مواد سالاد با سس آغشته شود. سپس روی سالاد را بپوشانید و حداقل 2 ساعت در یخچال بگذارید تا طعم همه مواد با هم ترکیب شود. می توانید این سالاد را به عنوان یک وعده غذایی در نظر بگیرید.

طرز تهیه سالاد میوه + آموزش انواع مدل های سس مخصوص

طرز تهیه سالاد روسی با سوسیس:

اگر می خواهید این سالاد را با هات داگ تهیه کنید، مواد لازم را مطابق جدول زیر جایگزین کنید:

فهرست میزان
بولونیا 500 گرم
سیب زمینیها 500 گرم
خيار شور 250 گرم
نخود 2 قاشق غذاخوری
هویج شماره 1
شوید خشک 1 قاشق چایخوری
سس مایونز 5 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
سوسیس 90٪ گوشت مرغ - 250 گرم
35%

55100

55000 به مرد

چگونه تهیه می شود:

برای تهیه این سالاد با سوسیس مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول: سیب زمینی ها را در یک قابلمه بجوشانید؛ مواظب باشید سیب زمینی ها را زیاد نپزید که وقتی له می شوند حالت خمیری پیدا کنند. حالا سیب زمینی ها را به قطعات کوچک برش دهید.

صحنه دوم: هویج ها را بشویید و در قابلمه با مقداری آب بپزید. پس از آن، هویج را به قطعات کوچک برش دهید. می توانید هویج خام را در سالاد رنده کنید.

سطح سوم: نخودها را در آب کمی نمک بجوشانید تا کاملا بپزند و نرم شوند.

مرحله چهارم: تمام مواد سالاد را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. سپس خیارشور را به قطعات کوچک خرد کرده و اضافه کنید.

مرحله پنجم: سس مایونز را با کمی نمک و فلفل رقیق کرده و مخلوط کنید تا بافت صافی به دست آید. حالا شوید خشک را به آن اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید مقداری آبلیمو و آویشن به سس اضافه کنید.

گام ششم: سس را روی سالاد بریزید و بگذارید حداقل 2 ساعت در یخچال بماند.

چگونه سالاد روسی اصل را با مرغ و سیب زمینی تهیه کنیم؟

چگونه سالاد روسی اصل را با مرغ و سیب زمینی تهیه کنیم؟

اگر می خواهید سالاد روسی با مرغ درست کنید، فقط دستوری که قبلا ذکر کردیم را دنبال کنید. فقط سوسیس یا کالباس را بردارید و سینه مرغ را جایگزین کنید. این سینه مرغ باید با مقداری آب، نمک، زردچوبه و فلفل سیاه کاملا پخته شود. سپس آن را با چاقو و چنگال بتراشید یا با چاقوی تیز روی تخته به صورت نگینی برش بزنید. در نهایت مرغ را به سالاد خود اضافه کنید و طبق دستور بالا مراحل باقی مانده را ادامه دهید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده و رژیمی + آموزش تزیین

طرز تهیه سالاد روسی رژیمی با پیازچه

طرز تهیه سالاد روسی رژیمی با پیازچه

سالاد روسی می تواند یک غذای رژیمی کامل باشد و با خیال راحت این غذا را در برنامه غذایی خود قرار دهید. برای تهیه این سالاد به مواد زیر نیاز دارید:

فهرست میزان
سیب زمینیها 2 عدد متوسط
هویج 2 عدد
نخود 1 فنجان
خيار شور 4 عدد متوسط
پیازچه شماره 6
سینه مرغ پخته شده 200 گرم
ماست یونانی کم چرب 1 فنجان
خردل 1 قاشق چایخوری (اختیاری)
نمک و فلفل کافی
آب لیمو 2 قاشق غذاخوری
تبدیل شود کافی
نخود سبز کنسرو شده اصلی - 380 گرم
8%

49500

45600 به مرد

طرز تهیه سالاد:

سیب زمینی و هویج را جداگانه در آب بپزید تا نرم شوند. حالا آنها را تبدیل به جواهرات کنید. نخود را بجوشانید و آب اضافی آن را بگیرید. می توانید از کنسرو نخود فرنگی استفاده کنید. خیارشور، شوید و پیازچه را ریز خرد کنید. سینه مرغ را مکعبی خرد کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید. حالا برای تهیه سس سالاد، ماست یونانی، خردل، نمک، فلفل و آب لیمو را در یک کاسه کوچک خوب مخلوط کنید. حالا سس را به سالاد رژیمی خود اضافه کنید و پس از مخلوط کردن، آن را به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید.

چگونه سالاد یونانی خوشمزه با سس مخصوص تهیه کنیم؟

طرز تهیه سالاد روسی با ماهی تن؟

طرز تهیه سالاد روسی با ماهی تن؟

اگر ماهی تن دوست دارید، می توانید سالاد روسی را با ماهی تن درست کنید. برای ساخت این کار به مواد زیر نیاز دارید:

فهرست میزان
سیب زمینیها 3 عدد متوسط
هویج 2 عدد متوسط
نخود 1 فنجان
خيار شور 4 عدد متوسط
دانوب 1 زندگی
پیازچه شماره 6
سس مایونز کافی
نمک و فلفل کافی
آب لیمو 2 قاشق غذاخوری
کنسرو تن ماهی مکنزی با شوید در روغن - 180 گرم
8%

93900

66000 به مرد

طرز تهیه سالاد:

طرز تهیه این سالاد دقیقا طبق مراحل بالا می باشد. برای تهیه سس، سس مایونز، نمک، فلفل سیاه و آب لیمو را در ظرفی مخلوط کرده و به سالاد خود اضافه کنید. اگر طعم شوید را دوست دارید، نصف فنجان شوید تازه یا مقداری آویشن به سس سالاد اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد تن ماهی به 4 روش مختلف; سالم و مغذی

سوالات متداول

در این بخش، مایلیم به چند سوال متداول که ممکن است برای شما نیز وجود داشته باشد پاسخ دهیم:

  • چگونه سالاد روسی را با کلم سفید تهیه کنیم؟

برای تهیه این سالاد با کلم سفید باید 3 عدد سیب زمینی را بجوشانید و به قطعات بزرگ برش دهید. 2 عدد هویج متوسط ​​را رنده کرده و 3 عدد خیار شور را خرد کنید. کلم سفید را به صورت نوارهای نازک برش دهید و 2 فنجان به سالاد خود اضافه کنید. 200 گرم سینه مرغ را خرد کرده و 5 عدد پیاز را به صورت حلقه ای خرد کنید. حالا همه مواد را با هم مخلوط کنید. برای سس، سس مایونز، ماست صاف شده، آبلیمو، نمک و فلفل را در ظرفی مخلوط کرده و در آخر به سالاد اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد کلم پیچ به 6 روش آسان و جذاب؟

  • طرز تهیه سالاد روسی لبولو؟

برای تهیه این سالاد با لبو، مرغ را جدا کرده و به جای آن از لبو استفاده کنید. لبو را در آب بپزید تا کاملا نرم شود. سپس آن را به قطعات کوچک برش دهید و به سالاد خود اضافه کنید.

  • طرز تهیه سالاد روسی با لوبیا چیتی؟

اگر می خواهید طعم لوبیا چشم بلبلی را به سالاد روسی خود اضافه کنید، می توانید با انتخاب یکی از روش های بالا، سالاد خود را مطابق ذائقه خود تهیه کنید و سپس 1 فنجان لوبیا بلبلی پخته شده اضافه کنید.

کنسرو لوبیا با قارچ خوب - 420 گرم
5%

60000

56000 به مرد

راه حل

سالاد روسی طعم جذابی دارد و می تواند ما را از تجربه طعم سالادهایی که بارها و بارها تهیه می شوند نجات دهد. می توانید مواد این سالاد را که بسیار راحت درست می شود، به سلیقه خود تغییر دهید. در این مطلب طرز تهیه آن را به چند روش مختلف به شما آموزش دادیم و طرز تهیه آن را به شما توضیح دادیم که خوشمزه تر شود. می توانید یکی از این دستور العمل ها را انتخاب کنید و یک سالاد معطر و با طعم روسی به سفره خود اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد انار

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا