کرم ارده شیررضا; یک صبحانه مقوی با طعم های مختلف

پنیر خامه ای پرتقال شیررضا مقدار 385 گرم
12%

130000

115000 تقسیمی

کرم کنجد یا خامه ارده یکی از محصولات غذایی محبوب و مفیدی است که از آرد کنجد تهیه می شود. کرم کنجد حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع و سرشار از ویتامین E است و به عنوان منبع غنی از مواد مغذی برای سلامت بدن شناخته می شود. از آنجایی که مومیایی کنجد دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی است، استفاده از آن ممکن است به بهبود سلامت پوست و مو، کاهش آرتروز و محافظت از سلامت قلب کمک کند.
علاوه بر این، کرم Erde می تواند به بهبود عملکرد مغز و حافظه کمک کند، خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد و انرژی و استقامت بدن را افزایش دهد. با توجه به خواص مفید کرم و مواد مغذی موجود در آن، توصیه می شود این محصول را جزء رژیم غذایی خود قرار دهید. به لطف مصرف منظم کرم کنجد، می توانید از فواید سلامتی متعددی برای بدن خود بهره مند شوید و به شما در دستیابی به یک سبک زندگی سالم و پرانرژی کمک کنید.
تولید خامه کنجد در طعم‌های مختلف طعم‌های متفاوتی را ارائه کرده و منجر به افزایش سرانه مصرف کنجد در کشور به‌ویژه در بین کودکان شده است. لازم به ذکر است تمامی مراحل تولید از واردات کنجد گرفته تا پوست کندن، بو دادن و آسیاب کردن با مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود یعنی تمامی مراحل تولید 100% کنترل شده و با بهترین کیفیت محصول تولید می شود. به شما عزیزان کرم ارده و کرم کنجدی را می توانید از لینک زیر و از سوپرمارکت دیجی کالا درست کنید.

خامه قهوه آسیاب شده شیررضا - 385 گرم
20%

125000

100000 تقسیمی

خامه پسته شیررضا - 385 گرم

کرم شیررضا ارده محصولی خاص و لذیذ است که برای تمامی سنین به عنوان صبحانه، شام و میان وعده مناسب است. خامه ارده هم محصولی بسیار خوشمزه خواهد بود و هم یک میان وعده بسیار جذاب و بامزه برای کودکان و نوجوانان برای تقویت میل صبحانه و استفاده از تنقلات مفید.

پنیر خامه ای توت فرنگی شیررضا مقدار 385 گرم
12%

130000

115000 تقسیمی

خواص آرد کنجد; از سلامت قلب تا کاهش خطر سرطان

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا