17 نفر به نام “گنگ”.

17 نفر به نام گنگ

به گزارش انتخابتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این فیلم کمدی و جنایی ترکیه ای قرار است در سال 2022 از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبلاژ این فیلم حسین بیگی و صدابردار رامین آریا شکوه است. رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، ارسلان جولی، مریم رادپور، افشین ز نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعان، میلاد فتوحی، ملیکا ملک‌نیا، علی همتایش، اسفندی. یاری و حسین بیگی صداپیشگان این اثر بودند.

در این فیلم شاهد این خواهیم بود: مسعود برای دفن مادر تازه فوت شده خود به روستای محل تولدش می رود. در آنجا، موسی برادر کوچکتر مسعود او را به غاری در خارج از روستا می برد تا گنجی را حفاری کند. آنها موفق می شوند گنج را پس بگیرند، اما نفرین شده است و همه کسانی که در داخل هستند طی شب های بعد یکی یکی کشته می شوند، به جز مسوت که در نهایت حقیقت را برای افسران پلیس فاش می کند.

«گنج» یک فیلم کمدی درام ترکی با ایده نسبتا جذاب و فیلمنامه قوی است. شخصیت پردازی دو شخصیت اصلی فیلم بسیار خوب انجام شده است و البته بازی های باشکوه این دو بازیگر جان تازه ای به این شخصیت ها می دهد. این فیلم به خصوص در صحنه های اکشن کارگردانی بسیار حرفه ای و خوبی دارد. محتوای فیلم نیز حائز اهمیت است که به صداقت و درستکاری و بر عهده گرفتن بار مسئولیت می پردازد.

واحد پژوهشی اداره کل تدارکات و رسانه های بین الملل پیگیری این کار را بر عهده دارد و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و ایمن سازی کرد و اکنون پس از طی مراحل ترجمه، مراحل تصحیح و ویرایش، قرار است از شبکه تهران دوبله و برای مخاطبان پخش شود.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین