این میوه خوشمزه پاییزی را بخورید تا به آنفولانزا مبتلا نشوید

bato-adv

این بار می‌خواهیم میوه‌ای را بشناسیم که بیشتر ما در وعده‌های غذایی خود از آن غافل هستیم: کدو سبز! بله، این همان میوه ای است که برخی به آن می گویند کدو سبز آنها همچنین به میوه ای با پوست نارنجی سخت با ظاهری گرد علاقه دارند. خوب، آیا می دانید چه دنیایی از ویژگی ها زیر این پوست ضخیم و نارنجی پنهان شده است؟

به گزارش فرتاب، کدو سبز سرشار از مواد مغذی است که می تواند سلامت ما را تضمین کند. با این حال شاید شما هم جزو کسانی باشید که طعم این میوه را دوست ندارید و مدت زیادی است که آن را امتحان نکرده اید. اما پس از خواندن این گزارش حتما به فروشگاه میوه و تره بار محلی خود سر بزنید!

کدو سبز سرشار از ویتامین های A و C است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. مصرف این میوه می تواند از بدن شما در برابر ویروس ها و عفونت ها محافظت کند. سرد همچنین فیبر داخل آن را بادوام تر می کند کدو سبز این به بهبود هضم و حفظ سلامت روده کمک می کند و باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنید.

علاوه بر این، کدو سبز دارای آنتی اکسیدان های قوی است که می تواند با کاهش التهاب و جلوگیری از آسیب سلولی از بدن در برابر بیماری های مزمن محافظت کند. بنابراین، اگر می خواهید از خود در برابر سرماخوردگی محافظت کنید و سرد این میوه را حفظ کنید، در رژیم غذایی خود بگنجانید.

چرا باید کدو سبز بخوریم؟ / معجزه کدو تنبل در جوانی!

پاییز با همه زیبایی و برگ های رنگارنگ و سرمای دلپذیر فصلی است که با بیماری های عفونی آغاز می شود. سرد و با آن سرماخوردگی نیز همراه است. بنابراین برای پیشگیری از این بیماری ها باید تا حد امکان بدن خود را در برابر ویروس ها تقویت کنیم.

تغذیه سالم نقش مهمی در حفظ سلامت دارد کدو سبز یکی از بهترین گزینه ها برای پیشگیری از آن با خواص آنتی اکسیدانی قوی است. سرد و در پاییز سرد است. این میوه سالم و مفید از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و باید در این فصل از فواید آن نهایت استفاده را ببریم.

کدو تنبل سرشار از ویتامین C است که به جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک می کند. این میوه با تحریک کلاژن سازی پوست آسیب دیده را ترمیم می کند و به پوست طراوت می بخشد. علاوه بر این، از آنجایی که خواص ضد سرطانی این میوه از سرطان پوست جلوگیری می کند، مصرف آن به عنوان یک ماده غذایی ارزان و در دسترس توصیه می شود.

اگرچه طعم شیرین و دلپذیری دارد، کدو سبز از آنجایی که کالری کمی دارد، گزینه مناسبی برای ورزشکاران و گیاهخواران است. علاوه بر این، کدو تنبل می تواند در پیشگیری از برخی بیماری های زنان و زایمان موثر باشد و با افزایش فیبر در وعده های غذایی به بهبود هضم غذا و جلوگیری از یبوست کمک کند.

در خاتمه این میوه جادویی پاییزی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید. سرد و برای سایر بیماری ها مفید است.

از کدو تنبل چه چیزهای خوشمزه ای می توان درست کرد؟

با طعم و خاطرات قدیمی اش کدو سبز خداحافظی کن! حال می خواهیم کاربردهای مختلف این میوه جذاب پاییزی و نحوه کنار آمدن با آن را به شما نشان دهیم. سرد همچنین مفید باشد. کدو سبز به لطف این محصول کم کالری و مقرون به صرفه می توان انواع کیک، دسر، حلوا، سالاد، کوکو، سوپ، دلمه و حتی سوپ درست کرد. می توانید به جای سیب زمینی از برنج استفاده کنید یا آن را مکعبی کنید و در فریزر نگهداری کنید.

کیک کدو حلوایی

کیک کدو حلوایی یکی از کیک های خوشمزه و بین المللی است که در شب یلدا و روزها و شب های سرد پاییزی و زمستانی طرفداران زیادی دارد. اگر این کیک را امتحان کنید قول می دهیم شما هم طرفدار آن شوید! برای تهیه این کیک خوشمزه به دو لیوان پوره کدو تنبل، سه لیوان آرد، یک لیوان شکر، چهار عدد تخم مرغ، یک لیوان روغن، یک قاشق غذاخوری وانیل، یک قاشق غذاخوری بکینگ پودر، یک قاشق چایخوری پودر هل و مقداری نیاز دارید. پودر دارچین و زنجبیل نیاز داریم.

اول کدو سبز پوره درست می کنیم و در ظرفی مناسب تخم مرغ ها را با شکر و وانیل به ظرف اضافه می کنیم. با همزن برقی به مدت 5 تا 10 دقیقه هم میزنیم تا مخلوط تخم مرغ سفید و پفکی بشه. سپس روغن و شیر را به مخلوط اضافه کنید و یک دقیقه دیگر هم بزنید.

بعد، پوره کنید کدو سبز آن را به مخلوط اضافه کنید و دوباره با همزن مخلوط کنید. آرد را با بکینگ پودر مخلوط کرده و دو بار الک کنید تا بافت سبک و یکدستی به دست آید. فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم میکنیم تا کاملا گرم شود. روی قالب کیک مقداری روغن و آرد می پاشیم و خمیر کیک را داخل قالب می ریزیم. قالب را چند بار روی سطح کار بزنید تا حباب های هوا از بین برود.

کیک را در وسط فر قرار دهید و به مدت 45 دقیقه بپزید. بعد از پخت کیک را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود. در آخر می توانید روی آن را با پودر قند تزئین کنید.

این کیک خوشمزه و مغذی به دلیل خواص بی نظیری که دارد کدو سبز می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از بدن در برابر بیماری ها کمک کند. سرد برای ماندگاری بیشتر این طعم بی نظیر را در پاییز و زمستان از دست ندهید! برای نوشیدن!

خلاصه

کدو سبز می توان از آن به روش های مختلف در غذاها استفاده کرد. از سوپ، کاسرول، کاسرول و آبگوشت گرفته تا کیک و دسر. این میوه کم کالری و مقرون به صرفه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود از پیری پوست و برخی سرطان ها نیز جلوگیری می کند.

به عنوان مثال، کیک کدو حلوایی پوره کدو حلوایی یکی از کیک های محبوب پاییزی است که از آرد، تخم مرغ، شکر و ادویه درست می شود و طعم بی نظیری دارد. این کیک نه تنها خوشمزه است، بلکه به لطف خواص کدو تنبل به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری ها نیز کمک می کند. سرد همچنین موثر است.

در نهایت، کدو سبز آن را در برنامه غذایی پاییزی خود قرار دهید تا از خواص بی نظیر آن برای تقویت بدن و مبارزه با بیماری ها بهره مند شوید.